První auto

ketzll
Příspěvky: 242
Registrován: čtv led 21, 2010 15:05

Re: První auto

Příspěvek od ketzll » čtv dub 20, 2017 10:24

Píši jen, že usednutí do vozu stejné kategorie kam měl namířeno R75 oproti konkurenci je prostě cítit. A jízda taktéž.
Nebo mi chceš tvrdit, že v Roveru se jede líp než v BMW 3-5..? Nebo v MB E..? Nebo Jaguaru X-type..? Ano "jede" se s ním líp než s Octávií I, ale né už s s Octávií II...
Dalo by se Roveru poblahopřát naopak k velmi dobré Antikorozní úpravě. Jinak je prostě potřeba počítat, že dřív nebo později bude mít problém se zámky ve dveřích, stahovačky oken, zatékání, Odlepující se lišty, ať už prahové při nasedání, nebo odlepující se stropnice a látková výplň dveří, a různé další drobnosti, které u ostatních aut buď vůbec nejsou, nebo se vyskytnou až při delším (vyšší početkm) používání.
A když narážíš na podvozek Mondea MK3, tak jsi zrovna trefil velmi vyhlašovaný podvozek Trundo...:-)
A tím se dostáváme k tomu, že všechno ostatní, odchází úplně stejně jak na R75 tak i na ostatních autech... Podvozky, brzdy, spojky, atd... Takže je zbytečné zájemci o koupi R75 rozmlouvat samotnou koupi... Kor když píše, že peníze až takovou roli nehrají.

Prostě auto 75 si koupí pouze člověk, který se chce buď odlišovat, nebo se zamiloval do jeho designu.
Nicméně za málo peněz hodně muziky= Rover
Ale myslím si, že cena postupně začne vzrůstat.


A pořád si myslím, že je lepší aby případná jeho "první" nehoda proběhla v tomhle autě, než v jiném z produkce ROVER.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: První auto

Příspěvek od Trunda » čtv dub 20, 2017 11:38

Dobře, pak mi vysvětli, proč žádný z těch neduhů, co jsi popsal, moje auto ani při najetých téměř 400 tis. km nemá? Já to vím proč... a už jsem to tu psal a opakovat se nebudu ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

sla1
Příspěvky: 61
Registrován: čtv pro 27, 2012 19:02
Bydliště: Č E C H Y,Slatiňany

Re: První auto

Příspěvek od sla1 » čtv dub 20, 2017 11:55

Austin píše:Navrhnu:
Začni např. tím, že si zjisti jaký olej se má lít do CDT (tj. Mobil) a kolik litrů. A co to stojí. CDT potřebuje dobrý olej. Nestačí Eurol apod.
Pak se mrkni kolik stojí 4 nové dobré gumy.
Sečti to a zamysli se. Jestli ti to neruinuje úspory, můžeš pokračovat dál.

Nevím co stojí gumy na 75, na moji 200 mám problém sehnat Dunlopky pod 8000,- (185/55/15) .
Mobil a nebo dalších 10 prémiových značek,že ano. :-D
PP jako vyšitý.Myslel jsem,že pracujete v marketingu nejmenovaných gumáren a vy hákujete i v rafinerii :o
Vaše dunlopky v rozm. 195/65/15 do 1500/ks vč. Dph.

Pane zájemče,zavolejte nejlépe někoho z těch lidí, co zmiňuje uživatel Keksin.Snad jsou rozumnější než ti experti.Podle jejich rad si totiž koupíte maximálně na bazoši jeté odrážedlo.

ketzll
Příspěvky: 242
Registrován: čtv led 21, 2010 15:05

Re: První auto

Příspěvek od ketzll » čtv dub 20, 2017 12:15

Však u každého auta je ve vyšším věku znát servis, který absolvoval...
Ale co hlavně tak finance původních majitelů... Jednoduše řečeno, kdo měl hlouběji do kapsy, nebo mu přišlo líto peněz vložených do auta a chtěl opravu zvládnout "co nejlevněji" tak jasně, že bude danný kus horší nežli pečlivě servisovaný od nova.
Ale nemyslím si, že by R75 vyžadovala nějaké přepečlivé zacházení mechaniků...
Naučil jsem i své mechaniky Rovery.. A jediné co se u prvního auta optali, zda to má někde opačné závity... Ostatní bylo jen zamrmlání, že se musí oddělat třeba vícero věcí, aby shodili převodovku... oproti koncernu... Ale jinak žádný kolaps kupodivu nenastal... jakby člověk očekával od přečtení zdejších příspěvků... Všechno dokonce složili a ani šroubek jim nezbyl.. :-D

A když už jsi narazil na Autorizovaný servis... Tak moje zkušenost je taková, že těmhle servisům se vyhýbám obloukem...
Ale to je jiná kapitola....

Pítrs
Příspěvky: 2059
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: První auto

Příspěvek od Pítrs » čtv dub 20, 2017 12:20

Obávám se, že než nadále komentovat tohle téma, je efektivnější ho řádně pročistit od irelevantních příspěvků.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: První auto

Příspěvek od Trunda » čtv dub 20, 2017 12:36

Jak říkáš Peťo.... jsem tak vyčerpán, že jsem opět začal obdivovat pragmatismus pana ((ne)známého) uživatele sla1.
Má skoro vždy pravdu a proto se více vyjadřovat nebudu.

Takže jestli má někdo nějakou věcnou připomínku k tématu, tak sem s ní.... já a Ketzll jsme se už vykecali dost ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Pítrs
Příspěvky: 2059
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: První auto

Příspěvek od Pítrs » čtv dub 20, 2017 12:47

Onen dotyčný pán to sice sdělil poměrně dost nezdvořile, nicméně zcela pravdivě.
Já to tu už ani nečtu- ne, že by mě to nebavilo, ale nemám na to čas. Stačilo mi pár reakcí.
Takže místo toho, abych se dozvěděl nějaké zajímavé, podstatné a přínosné informace, tak.....
K první odpovědi, Tvému příspěvku můžu mít kdejaké výhrady, ale to je nepodstatné a hlavně ve smetišti následujících bobků se tento jeví jako jeden z mála objektivně vypovídajících k dotazu pana zájemce.
Až budu mít chvilku klidu, tak to vyedituju a promažu.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: První auto

Příspěvek od djmicho » ned dub 23, 2017 15:40

Vlastnil jsem jak 3er od BMW tak mám teď MG ZT - servisně vyžadují obě auta zbruba stejně nákladný servis, ani jedno z aut není vrcholem spolehlivosti. Výhodou u BMW je, že ho spraví kde jaký jouda, Rover/MG třeba moc lidi opravit nedokáže, když je potřeba něco specifického. Ani jedno není vhodný pro studenta, servis + provozní náklady + ceny pneumatik... to není v možnostech studenta, nějaký menší japonec, případně R25, R45, ZR/ZS jsou vhodnější volbou
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Range Rover
Příspěvky: 216
Registrován: pát kvě 27, 2016 20:59
Bydliště: Podkrkonoší

Re: První auto

Příspěvek od Range Rover » ned dub 23, 2017 18:53

Z současníků 75 jsem měl jako nové 2001 PASSAT 2.8V6 4 Motion a 2004 Audi A4 kombik Sport line s TDI. 75 s nimi rozhodně nezaostává kvalitou, jízdními vlastnostmi, pohodlím atd., Spíš naopak. Passat měl šílené provozní náklady, pořád něco s podvozkem. Byl ale super do sněhu​ s tím mezinápravovým Torsenem. Kdybych se měl vrátit do té doby a vybrat si z těchto aut tak jdu do 75 nebo ZT. Jezdit s nějakým embéčkem (třeba Oct.) to bych nikdy nepřekousl, přijdou mi všechny odporné. Moje současná 75 má servisní náklady minimální.
Country boy...

Odpovědět