75 CDTI tourer-klíč, displej
75 CDTI tourer-klíč, displej
Ahoj všem.
Právě jsem koupil nový auto (SARRJSTHP4D316647).Musím na něm udělat pár věcí a pak se pochlubím (klima, ventilátor, ramena, kosmetika....).Koupil jsem ho se dvěma klíči, ale pouze jeden ma vnitřnosti. Můžete mi prosím někdo poradit kdo a jak by mi mohl udělat druhý klíč s dálkovým ovládáním popřípadě co a jak je k tomu zapotřebí?
A druhá věc s čím si nevím rady je horní displej.Bylo přes něj spousta čar tak sem kompletně rozdělal budíky, propájel jsem displej a řadič a většina čar zmizela (snad až na 2).Tady sem se dočetl že to někdo v GB umí nějakým způsobem spravit ale na výměnu displeje bych si asi troufl sám.Nevíte jestly se někde dá koupit nový nebo jestly bych musel koupit celou starší přístrojovku?
Díky moc za rady
Právě jsem koupil nový auto (SARRJSTHP4D316647).Musím na něm udělat pár věcí a pak se pochlubím (klima, ventilátor, ramena, kosmetika....).Koupil jsem ho se dvěma klíči, ale pouze jeden ma vnitřnosti. Můžete mi prosím někdo poradit kdo a jak by mi mohl udělat druhý klíč s dálkovým ovládáním popřípadě co a jak je k tomu zapotřebí?
A druhá věc s čím si nevím rady je horní displej.Bylo přes něj spousta čar tak sem kompletně rozdělal budíky, propájel jsem displej a řadič a většina čar zmizela (snad až na 2).Tady sem se dočetl že to někdo v GB umí nějakým způsobem spravit ale na výměnu displeje bych si asi troufl sám.Nevíte jestly se někde dá koupit nový nebo jestly bych musel koupit celou starší přístrojovku?
Díky moc za rady
Re: 75 CDTI tourer-klíč, displej
Ahoj a gratulace ke koupi Ať autko dělá radost
Klíč ti napáruje tu Lenham, Zakar, pan Mareda, případně v LandRover servisech by to mohli také zvládnout. Ten obal bez vnitřku je ti k ničemu, pokud v něm není ani čip. Tedy stejně asi budeš muset pořídit komplet nový, nebo kdybys sehnal nějaký starší rozpadlý.
Ten displej je odvěký hlavolam Já jsem to zkoušel propájet .... by mě zajímalo, jak jsi ten pásek vlastně propájel, když ten cín překrývá?? Nějak jsem to prohřál a žádné zlepšení se nekonalo. Takže jestli máš jen dva proužky, tak buď šťastný
Ano, bogiedrummer to celé posílal do UK a kdosi mu to poslal zpět opravené... ale po nedlouhé době se mu tam proužek opět objevil. A zatím jsem nikde nesehnal zaručenou informaci čím by to šlo nahradit. Dipley s tou kšandou je prostě spešl komponenta.
Jinak, když už jsi takový elektro-kolega, tak by tě časem mohl zajímat náš modul trojbliku Ale teď dej hlavně auto do pořádku.
Klíč ti napáruje tu Lenham, Zakar, pan Mareda, případně v LandRover servisech by to mohli také zvládnout. Ten obal bez vnitřku je ti k ničemu, pokud v něm není ani čip. Tedy stejně asi budeš muset pořídit komplet nový, nebo kdybys sehnal nějaký starší rozpadlý.
Ten displej je odvěký hlavolam Já jsem to zkoušel propájet .... by mě zajímalo, jak jsi ten pásek vlastně propájel, když ten cín překrývá?? Nějak jsem to prohřál a žádné zlepšení se nekonalo. Takže jestli máš jen dva proužky, tak buď šťastný
Ano, bogiedrummer to celé posílal do UK a kdosi mu to poslal zpět opravené... ale po nedlouhé době se mu tam proužek opět objevil. A zatím jsem nikde nesehnal zaručenou informaci čím by to šlo nahradit. Dipley s tou kšandou je prostě spešl komponenta.
Jinak, když už jsi takový elektro-kolega, tak by tě časem mohl zajímat náš modul trojbliku Ale teď dej hlavně auto do pořádku.
Re: 75 CDTI tourer-klíč, displej
Ahoj.
Díky za rady.Ty budíky už měl přede mnou někdo rozdělaný.Displej byl normálně napajenej na desce (možná už měněnej) ale hrozně dosoplenej tak sem to jen přepájel a kousek pod displejem je takovej IO teď nevím jestly měl 16 vývodů a podle označení by to snad mohl být řadič pro ten displej, tak sem ho přejel taky, ale na ten hrabaný nebylo takže to ve finále mohla být jen náhoda.že většina čar zmizela ale rozdělávat už to nebudu.Ten čip do toho klíče zkusím sehnat od kolegů, kteří mají jednu 75 na díly.Když ho budu chtít naprogramovat stačí k tomu ten funkční klíč nebo musím dojet i s autem?(ptám se asi jak vůl ale mám auto necelej týden a ještě nebyl čas číst fóra a 'články....).A ještě jedna prkotina- potřeboval bych to píchnout na diagnostiku a vyčíst pár věci a něco málo nastavit (jazyk, tachometr na display.....).Je někdo v okolí Blanska, kdo mi s tím pomohl nebo to budou umět v každým servisu "taťka a syn" ?
Díky za rady.Ty budíky už měl přede mnou někdo rozdělaný.Displej byl normálně napajenej na desce (možná už měněnej) ale hrozně dosoplenej tak sem to jen přepájel a kousek pod displejem je takovej IO teď nevím jestly měl 16 vývodů a podle označení by to snad mohl být řadič pro ten displej, tak sem ho přejel taky, ale na ten hrabaný nebylo takže to ve finále mohla být jen náhoda.že většina čar zmizela ale rozdělávat už to nebudu.Ten čip do toho klíče zkusím sehnat od kolegů, kteří mají jednu 75 na díly.Když ho budu chtít naprogramovat stačí k tomu ten funkční klíč nebo musím dojet i s autem?(ptám se asi jak vůl ale mám auto necelej týden a ještě nebyl čas číst fóra a 'články....).A ještě jedna prkotina- potřeboval bych to píchnout na diagnostiku a vyčíst pár věci a něco málo nastavit (jazyk, tachometr na display.....).Je někdo v okolí Blanska, kdo mi s tím pomohl nebo to budou umět v každým servisu "taťka a syn" ?
Re: 75 CDTI tourer-klíč, displej
Klíč jsem kupoval v Dunajské Stredě, ale už je to pár let. Lenham z Otrokovic by to mohl zvládnout, má origo diagnostiku. Budeš ale potřebovat kompletní klíč, myslím, že i s čárovým kodem. S autem a klíčem zajet na diagnostiku. Tam Ti klíč načte a povolí v řídící jednotce vozu a smaže klíč, kterej nemáš.
Re: 75 CDTI tourer-klíč, displej
Jo a v sobotu je sraz v Rajhradu . Patnáct kiláků pod Brnem.
Re: 75 CDTI tourer-klíč, displej
Aha... náhodou nevyfotil si to jak to tam bylo spáchané? V originálu je tuším řadič součástí pásku a je to nepájitelný.
Musíš samozřejmě spárovat klíč i s autem na diagnostice.
Klasická Delphi diagnostika už toho na R75 taky celkem dost umí, tak obecné věci by ti zvládli asi kdekoli v servise. Spešl nastavení už jen testbookem a nebo, když už jsi elektrokutil, tak koukni na toto .... koupíš kablík za pár kaček a frčíš http://toaf.roverki.eu/index.php/en/ Jde tím asi i párovat klíče, ale to už je zřejmě za poplatek.
Musíš samozřejmě spárovat klíč i s autem na diagnostice.
Klasická Delphi diagnostika už toho na R75 taky celkem dost umí, tak obecné věci by ti zvládli asi kdekoli v servise. Spešl nastavení už jen testbookem a nebo, když už jsi elektrokutil, tak koukni na toto .... koupíš kablík za pár kaček a frčíš http://toaf.roverki.eu/index.php/en/ Jde tím asi i párovat klíče, ale to už je zřejmě za poplatek.
Re: 75 CDTI tourer-klíč, displej
Už jsem to tu psal, dispej je stejný s BMW E46 a existují lidé, co to uměli opravit....
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: 75 CDTI tourer-klíč, displej
No jo Karle, ale tohle je informace trošku k ničemu, když s ní nejde i info o tom kde se ten displej dá sehnat a kdo to opravuje
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: 75 CDTI tourer-klíč, displej
Klice mam a dokazu naparovat chip na IMO ti z jine R75 nepomuze protoze jde nahrat jen jednou ty mam taky
Re: 75 CDTI tourer-klíč, displej
Kluci díky.Na klíči se domluvím a udělám si výlet do Otrokovic .Displej zatím řešit nebudu - nikde jsem novej nenašel (ani na E46).Ještě bych se chtěl zeptat.Když dám test 14.0-14.4 tak tam mám nějaký dvě chyby v paměti.Teď přesně nevím který.Je někde seznam chybových kódů, než to dám k někomu na diagnostiku? Nějakej seznam sem našel, ale nebyl tam ani jeden co by začínal C78.......!
Díky
Díky
Re: 75 CDTI tourer-klíč, displej
Tenhle test na chyby je k ničemu. Tím se nedohrabeš žádného kloudného závěru. Mimochodem tyhle dvě "chyby" to tam píše vždy.
Jestli se v tom chceš šťourat sám, tak si zprovozni ten Toaf
Jestli se v tom chceš šťourat sám, tak si zprovozni ten Toaf
Re: 75 CDTI tourer-klíč, displej
Nabízím diagnostiku u mne doma v Pozořicích u Brna. kabel mám, notebook, taky znalosti slabší než Trunda, ten je ale kdyžtak vždy na telefonu
Ale Otrokovice jsou jasné
Ale Otrokovice jsou jasné
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...