Chip motoru

Odpovědět
Shark.002
Příspěvky: 28
Registrován: úte srp 08, 2017 12:39

Chip motoru

Příspěvek od Shark.002 » sob pro 09, 2017 20:04

Ahoj.Doufam ze me tady neukamenujete. :? Mam 2.0 CDTi (96 kw) a premyslel sem o chipu na 118 kw.Muzete me poradit jestly jo nebo ne?Pripadne nejake zkusenosti? Nekde sem cetl ze tenhle motor je docela "tvarnej" ale chtel bych znat hlavne nazor lidi co temhle autum rozumi. :wink: diky

lenham3
Příspěvky: 2347
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: Chip motoru

Příspěvek od lenham3 » sob pro 09, 2017 22:38

Pokud chceš mit potom problem na emisich tak do toho :lol:

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6958
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Chip motoru

Příspěvek od AnderN » ned pro 10, 2017 19:01

Mám ho v autě od začátku, krabice byla montovaná ještě v Německu prvním majitelem. Je to poměrně tupá krabice, která zvyšuje tlak paliva v common-railu, nic víc. Už tam bude snad 200 tis. km a co jsem měl několikrát kontrolované vstřikovače, tak byly vždy OK. Takže stran životnosti asi dobrý. Ani na emisích jsem problém nikdy neměl. Na druhou stranu ano, dá se pozorovat, že při potřebě prudké akcelerace motor zahulí jak prokopnutý kamna. Takže to moc nedělám. Taky v režimu velmi malého zatížení (např. jízda ustálených 50-60 km/h) motor mírně pocukává. Projev je celé ty roky stejný, cestující to nepozorují, nijak se to nemění, takže to nějak funguje. Ale kdyby to tam nebylo od začátku, já sám bych za to ty peníze nikdy nedal.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

cvrko
Příspěvky: 1677
Registrován: sob led 01, 2011 21:17
Bydliště: Havířov

Re: Chip motoru

Příspěvek od cvrko » pon pro 11, 2017 8:44

Více lidí mi dá za pravdu,že výkon 96 kw je dostačující. car::
Obrázek Obrázek
Rover 75 CDTi r.v. 2005

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6958
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Chip motoru

Příspěvek od AnderN » pon pro 11, 2017 9:04

Rudo, to snad záleží jak pro koho, do jakého auta, atd. Zrovna R75 je slušný otesánek a při tom výkonu má pořád skoro 12,5 kg na jednoho koně výkonu, což není žádná hitparáda.

Ale připomíná mi to jedno pozitivum, které jsem nezmínil -- ona totiž špička výkonu dosahovaného kdesi ve vysokých otáčkách je jedna věc, ale ten chiptuning má tu vlastnost, že mi třeba zvýšil krouticí moment ze 300 Nm na nějakých 370 Nm, kterých motor dosahuje už od cca 1600 rpm. Takže se s tím ve finále dobře jezdí, protože motor je výrazně pružnější v pásmu nejpoužívanějších otáček (okolo 2000 rpm).

Kdyby totiž ten chip přinášel jen negativa, dal bych ho dávno pryč. Ale právě pro ten moment jsem to zatím neudělal ani to nemám v plánu. Jen říkám, že bych za to zřejmě neplatil.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

cvrko
Příspěvky: 1677
Registrován: sob led 01, 2011 21:17
Bydliště: Havířov

Re: Chip motoru

Příspěvek od cvrko » pon pro 11, 2017 13:11

Ondro,já to myslel v dobrém,ale na svém autě si nemůžu pomoct,že mi to stačí.Zabírá kdykoli a kdekoli.Budu tedy mluvit za sebe. mir:
Obrázek Obrázek
Rover 75 CDTi r.v. 2005

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Chip motoru

Příspěvek od djmicho » pon pro 11, 2017 15:53

Chip od kvalitní firmy nemůže ublížit, bohužel je takových firem málo...
PS: mám v ZT 147KW a je to třeba na bezpečný předjetí málo msm:
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

lenham3
Příspěvky: 2347
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: Chip motoru

Příspěvek od lenham3 » pon pro 11, 2017 22:44

Mam k origo diagnostice T4 CDčko od X POWER na přehrati diesel jednotky ,ale jeste jsem to nikde nezkoušel co to dovede :wink:

Shark.002
Příspěvky: 28
Registrován: úte srp 08, 2017 12:39

Re: Chip motoru

Příspěvek od Shark.002 » sob pro 16, 2017 21:51

Kluci diky. Cekal sem ze me uplne sprazite... :-D ale diky za nejaky rady. Kazdopadne se na to asi ted vykaslu a necham to zatim byt. Je to tezky auto a zkusim si na to zvyknout.Jezdil sem s F astrou 1.8 16V a pripadlo me to o dost zivejsi.Ted sem.tomu zkusil poradne slapnout a nezda se ze by to bylo az tak spatny. Je to moje prvni auto v nafte a musim s tim neco odjezdit. car::

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6958
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Chip motoru

Příspěvek od AnderN » ned pro 17, 2017 19:17

No počkej, tak nafta je oproti benzinu vždycky trošku těžkopádnější. Ropáci nejsou sprinteři, ale tahouni.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Pítrs
Příspěvky: 2059
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Chip motoru

Příspěvek od Pítrs » ned pro 17, 2017 20:42

Jak se to vezme.
Naftový agregát je víc na točivý moment, bensinový na výkon...s tím, že, jak píše předseda, bensin je živější, točivější....
Srovnávat dvě zcela odlišná auta je nesmysl.
Holt si šofér musí zvyknout na ty rozdíly.
Za sebe, kdybych měl jezdit s naftovým strojem, tak bych v tomto případě nějaké přelaďování stroje moc neřešil....
Určitě bych za tyto nápady nikoho nekamenoval, ale přijde mi to zbytečné se tím zabývat.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Odpovědět