Chip motoru
Chip motoru
Ahoj.Doufam ze me tady neukamenujete. Mam 2.0 CDTi (96 kw) a premyslel sem o chipu na 118 kw.Muzete me poradit jestly jo nebo ne?Pripadne nejake zkusenosti? Nekde sem cetl ze tenhle motor je docela "tvarnej" ale chtel bych znat hlavne nazor lidi co temhle autum rozumi. diky
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: Chip motoru
Pokud chceš mit potom problem na emisich tak do toho
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6958
- Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chip motoru
Mám ho v autě od začátku, krabice byla montovaná ještě v Německu prvním majitelem. Je to poměrně tupá krabice, která zvyšuje tlak paliva v common-railu, nic víc. Už tam bude snad 200 tis. km a co jsem měl několikrát kontrolované vstřikovače, tak byly vždy OK. Takže stran životnosti asi dobrý. Ani na emisích jsem problém nikdy neměl. Na druhou stranu ano, dá se pozorovat, že při potřebě prudké akcelerace motor zahulí jak prokopnutý kamna. Takže to moc nedělám. Taky v režimu velmi malého zatížení (např. jízda ustálených 50-60 km/h) motor mírně pocukává. Projev je celé ty roky stejný, cestující to nepozorují, nijak se to nemění, takže to nějak funguje. Ale kdyby to tam nebylo od začátku, já sám bych za to ty peníze nikdy nedal.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6958
- Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chip motoru
Rudo, to snad záleží jak pro koho, do jakého auta, atd. Zrovna R75 je slušný otesánek a při tom výkonu má pořád skoro 12,5 kg na jednoho koně výkonu, což není žádná hitparáda.
Ale připomíná mi to jedno pozitivum, které jsem nezmínil -- ona totiž špička výkonu dosahovaného kdesi ve vysokých otáčkách je jedna věc, ale ten chiptuning má tu vlastnost, že mi třeba zvýšil krouticí moment ze 300 Nm na nějakých 370 Nm, kterých motor dosahuje už od cca 1600 rpm. Takže se s tím ve finále dobře jezdí, protože motor je výrazně pružnější v pásmu nejpoužívanějších otáček (okolo 2000 rpm).
Kdyby totiž ten chip přinášel jen negativa, dal bych ho dávno pryč. Ale právě pro ten moment jsem to zatím neudělal ani to nemám v plánu. Jen říkám, že bych za to zřejmě neplatil.
Ale připomíná mi to jedno pozitivum, které jsem nezmínil -- ona totiž špička výkonu dosahovaného kdesi ve vysokých otáčkách je jedna věc, ale ten chiptuning má tu vlastnost, že mi třeba zvýšil krouticí moment ze 300 Nm na nějakých 370 Nm, kterých motor dosahuje už od cca 1600 rpm. Takže se s tím ve finále dobře jezdí, protože motor je výrazně pružnější v pásmu nejpoužívanějších otáček (okolo 2000 rpm).
Kdyby totiž ten chip přinášel jen negativa, dal bych ho dávno pryč. Ale právě pro ten moment jsem to zatím neudělal ani to nemám v plánu. Jen říkám, že bych za to zřejmě neplatil.
Re: Chip motoru
Ondro,já to myslel v dobrém,ale na svém autě si nemůžu pomoct,že mi to stačí.Zabírá kdykoli a kdekoli.Budu tedy mluvit za sebe.
Rover 75 CDTi r.v. 2005
- djmicho
- Příspěvky: 756
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chip motoru
Chip od kvalitní firmy nemůže ublížit, bohužel je takových firem málo...
PS: mám v ZT 147KW a je to třeba na bezpečný předjetí málo
PS: mám v ZT 147KW a je to třeba na bezpečný předjetí málo
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: Chip motoru
Mam k origo diagnostice T4 CDčko od X POWER na přehrati diesel jednotky ,ale jeste jsem to nikde nezkoušel co to dovede
Re: Chip motoru
Kluci diky. Cekal sem ze me uplne sprazite... ale diky za nejaky rady. Kazdopadne se na to asi ted vykaslu a necham to zatim byt. Je to tezky auto a zkusim si na to zvyknout.Jezdil sem s F astrou 1.8 16V a pripadlo me to o dost zivejsi.Ted sem.tomu zkusil poradne slapnout a nezda se ze by to bylo az tak spatny. Je to moje prvni auto v nafte a musim s tim neco odjezdit.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6958
- Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chip motoru
No počkej, tak nafta je oproti benzinu vždycky trošku těžkopádnější. Ropáci nejsou sprinteři, ale tahouni.
Re: Chip motoru
Jak se to vezme.
Naftový agregát je víc na točivý moment, bensinový na výkon...s tím, že, jak píše předseda, bensin je živější, točivější....
Srovnávat dvě zcela odlišná auta je nesmysl.
Holt si šofér musí zvyknout na ty rozdíly.
Za sebe, kdybych měl jezdit s naftovým strojem, tak bych v tomto případě nějaké přelaďování stroje moc neřešil....
Určitě bych za tyto nápady nikoho nekamenoval, ale přijde mi to zbytečné se tím zabývat.
Naftový agregát je víc na točivý moment, bensinový na výkon...s tím, že, jak píše předseda, bensin je živější, točivější....
Srovnávat dvě zcela odlišná auta je nesmysl.
Holt si šofér musí zvyknout na ty rozdíly.
Za sebe, kdybych měl jezdit s naftovým strojem, tak bych v tomto případě nějaké přelaďování stroje moc neřešil....
Určitě bych za tyto nápady nikoho nekamenoval, ale přijde mi to zbytečné se tím zabývat.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS