Mattyfu a rodiný mazel

Odpovědět
Mattyfu
Příspěvky: 93
Registrován: ned bře 11, 2018 15:47

Mattyfu a rodiný mazel

Příspěvek od Mattyfu » ned bře 11, 2018 17:47

Tak se přidám mezi pacienty Roveru 75 a trochu představím našeho rodiného mazla. Respektive auto kupuju od svého otce, kterému zdravotní důvody nedovolují řídit a já prostě nemám srdce na to pustit toto auto někomu cizímu, páč si ho táta dlouho si přál a mě se též velmi líbí.
Táta si ho objednával z německa asi před deseti lety, jako odměnu po první rakovině. Rover měl tehdy najeto cca 50 tis a jeho stav byl doslova bez chyb. Podmínkou byl benzín a pokud možno šestivál, takže se povedl dvoulitr.
No za těch 10let Rover najel cca 3 tis ročně, stylem, na jaře vyjel z garáže, byl přezut na letní papuče, v létě jel na servis a celkovou kontrolu před cestou na dovolenou, tu teda odjel vždy bez chybičky, po návratu byl umyt a šup do garáže a na podzim vyjel znova, nazuly se zimní papučky a šup zpět do garáže. Poslední rok myslím vyjel jen na to přezouvání. Tudíž po těch letech svítí na přístrojovce cca 89 tis a auto je v naprůměrném technickém a vzhledovém stavu.
Na denní ježdění byl určen jeep, který je v automatu což mamce více vyhovujea tak padlo rozhodnutí rovera prodat. O víkendu jsem jej přijel umýt, nafotit, ale prostě bych se s Krasoněm těžko loučil, tak jsem se rozhodl ho koupit. I když doma mám jen maličký pozemeček a už dvě volva, land rovera, a nyní přibude i 75, ono se to tam nějak poskládá.
20180310_120834.jpg
20180310_120852.jpg
20180310_120916.jpg
Rover 75 2.0 V6

Mattyfu
Příspěvky: 93
Registrován: ned bře 11, 2018 15:47

Re: Mattyfu a rodiný mazel

Příspěvek od Mattyfu » ned bře 11, 2018 18:02

Abych se přiznal, nikdy jsem asi neměl auto co mělo méně jak 140 tis, tudíž jsem uchvácen stavem interiéru. Jinak deklík na baterku mám daný v kufru, když rover spí, baterku máme na udržovací nabíječce, Minulý rok táta kupoval nové letní a zimní pneu a po těch letech i poslední díl výfuku.
28829010_1642433182539315_874455967_n.jpg
28907639_1642433272539306_1966149379_n.jpg
28832680_1642433099205990_1125090587_n.jpg
Rover 75 2.0 V6

michal.lom
Příspěvky: 1443
Registrován: sob kvě 17, 2008 17:33
Bydliště: Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Mattyfu a rodiný mazel

Příspěvek od michal.lom » ned bře 11, 2018 18:23

Vítej mezi pacienty. Tomuhle se říká správný přístup....
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroj ND

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Mattyfu a rodiný mazel

Příspěvek od Trunda » ned bře 11, 2018 18:31

Vítej, kámo ;-)
No to je luxůůůůůs. Krásný stav a jak říkáš, byl by nerozum se auta zbavovat.
Mimochodem... táta se objevoval určitě i zde a možná i na klubových srazech. Na autě je naše placka a klubová samolepka pod SPZ. Jakou měl táta přezdívku?
Aj tak, pozdravuj tátu a že děkujeme za zachování klubové věrnosti a předání další generaci ;-) Mimochodem v tom je naše budoucnost - budovat takovou přízeň, že pak auta budou přecházet na potomky, kteří se jich s radostí ujmou ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Mattyfu
Příspěvky: 93
Registrován: ned bře 11, 2018 15:47

Re: Mattyfu a rodiný mazel

Příspěvek od Mattyfu » ned bře 11, 2018 19:33

Jo jo, na srazech to auto bylo víckrát, dokonce vyhrálo i nějaké kategorie krásy. Jezdili s mamkou, tak cca čtyř pět let zpět, táta je docela figura, mroží knír, krátký sestřih přez metrák a cca 190 cm výška, navíc všude jezdili s berňákem.
Já zatím jezdil hlavně na volvo srazy, s naší jedničkovou V70 a v létě jsem si koupil a dal dohromady starší 760 kombi. Práce na ní bylo moc a moc. Od vánoc dávám dohromady hodně ublíženou a zbídačenou discovery, takže toto bude velká změna, po delším stání stačí na roveru rozhýbat brzdy a za měsíc končí technická.
Děkuju za chválu, opravdu v české inzerci jsem nenašel nic, co by se našemu rodinému stříbru podobalo, plus je tu citová hodnota. Počítám, že na nějaký sraz vyrazíme, snad se mi to nebude termínově křížit s volvem.
Rover 75 2.0 V6

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6958
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Mattyfu a rodiný mazel

Příspěvek od AnderN » pon bře 12, 2018 10:53

Mattyfu píše:
ned bře 11, 2018 17:47
... a tak padlo rozhodnutí rovera prodat. O víkendu jsem jej přijel umýt, nafotit, ale prostě bych se s Krasoněm těžko loučil, tak jsem se rozhodl ho koupit. I když doma mám jen maličký pozemeček a už dvě volva, land rovera, a nyní přibude i 75, ono se to tam nějak poskládá.
Správný pacient :) vítej! Termíny a místa srazů jsou známé: http://www.roverclub.cz/bb3/viewtopic.php?f=3&t=10697
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Mattyfu a rodiný mazel

Příspěvek od djmicho » stř bře 14, 2018 0:30

Moc hezkej kousek, chválím:
- super stav
- správný motor - KV6
- má moc hezký kola...
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Mattyfu
Příspěvky: 93
Registrován: ned bře 11, 2018 15:47

Re: Mattyfu a rodiný mazel

Příspěvek od Mattyfu » čtv bře 15, 2018 21:39

No dneska se mi teda krutě nedařilo.
O víkendu jsem si chtěl mazla vzít a začít jezdit, tudíž jsem do něj šel dát baterku, trochu rozhejbat brzdy a hlavně nahodit zimáky, neb rosničky straší sněhem. Vše šlo dobře, do chvíle než jsem si po zatlačení prvního pístku chtěl brzdu našlapat a postup raději zopakovat a ouha, pedál jak žvejka a pístek se ani nehnul, tak chci zkontrolovat brzdovku, šáhnu po táhlu na odjištění kapoty, lup a táhlo taky jak žvejka, samo kapota je pevně zajištěná. Koukám pod auto a tam louže brzdovky. Tak jsem pod to lehnul a obě brzdový trubky co jsou pod autem tečou v těch plastových příchytkách. No to mi polib záda....takže na kapotu mi poradil táta fígl, už se mu to prý stalo taky, to zkusím o víkendu a dám návod a na trubičky se v týdnu dohodnu s mechanikem ve vsi, naštěstí je to k němu po rovině dvě ulice . No to nám to hezky začíná. Je fakt, že to auto víc stálo jak jezdilo, takže ty trubky vypadají hůř jak na volvech, která každý den proháním a to jedno má skoro půl mega a druhé je 30 let staré.
Na druhou stranu, když si vezmu, že mi to mohlo prasknout někde v křižovatce, nebo v zatáčce, tak to že to teče v garáži, než jsem vůbec vyjel, tak mám vlastně štěstí.
Rover 75 2.0 V6

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Mattyfu a rodiný mazel

Příspěvek od Trunda » čtv bře 15, 2018 22:01

No jo no, vztah se musi budovat a problemy ho utuží. Takže to je jen proto, abys to neměl zadara ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Mattyfu
Příspěvky: 93
Registrován: ned bře 11, 2018 15:47

Re: Mattyfu a rodiný mazel

Příspěvek od Mattyfu » čtv bře 15, 2018 22:38

Tak zadara ten Rover teda rozhodně nebyl, spíš za dost, ale tak spíš mě to nyní nevychází časově neb den má jen 24 hodin. No jo no, na anglány jsem zvyklej, oni mají tu krásnou vlastnost se rozbít i při stání v garáži, to znám z Lanďáka, s tím jsem ujel cca 500 km od koupi a už se dělá motor a budu rád když se vejdu do padesáti, ošem jak jsem napsal, nejde o život, dokonce ani o nějakou vážnou prekérku co by se nedala vyřešit, spíš o komplikaci, ale hlavně že se nestalo nic horšího a přišel jsem na to včas.
Rover 75 2.0 V6

Uživatelský avatar
Keksin
Příspěvky: 3363
Registrován: čtv zář 27, 2007 12:50
Bydliště: jižní Morava

Re: Mattyfu a rodiný mazel

Příspěvek od Keksin » pát bře 16, 2018 7:08

Uplně s tebou cítím. Snad to v pohodě vyřešíš. Jak se říká: "Na posranýho aji záchod spadne".

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Mattyfu a rodiný mazel

Příspěvek od Trunda » pát bře 16, 2018 8:39

Samozřejmě jsem nemyslel peníze ;-)

Na druhou stranu, ono to zas není nic, co by se nestalo u jakéhokoli jiného auta. Ale jak říkáš, hlavně že se to stalo tak, jak se stalo.
Hele.... máme výhodu. Nás ty patálie tak nějak moc netrápí. Máme proti jiným výhodu.... řekneme si obligátní "It's not broken. It's British." a jede se dál ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Jenda
Příspěvky: 1408
Registrován: úte čer 28, 2011 23:09
Bydliště: Pozořice u Brna(občas Boršov)

Re: Mattyfu a rodiný mazel

Příspěvek od Jenda » pát bře 16, 2018 9:26

to mi připomíná mou poslední cestu z práce - úterý - vyjel jsem s mou dvoustovkou a po 3km rafička teploty mlátí o strop... no tak šup do uličky a díky bráchovi (Trundovi) jsme přišli na to, že to je "jen" čidlo teploty... Žena tak zprávu o tom, že mi nejede auto - když jsem ji volal nazačátku - už přijala s ledovým klidem :-) Nakonec jsem si ještě naše názory nechal potvrdit Lenhamem. I tak z teho byla hodina zpoždění a mé odpolední plány se zcela zbořily. (mimochodem má cesta z práce má 135km) :-) ...aooou made in Britain :-D
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6958
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Mattyfu a rodiný mazel

Příspěvek od AnderN » pát bře 16, 2018 11:29

Děláte, jako by jiná auta nikdy nezlobila. Závady tohoto typu (brzdové trubky nebo pístky, čidla, startéry/alternátory, různé vyrezlé nebo ulámané drobnosti apod.) se stávají u každého auta, ať pořídíte cokoliv. A čím novější, tím horší: více senzorů a celkově komplikovanější stroj => větší pravděpodobnost poruchy. U nových aut se pak opravy více prodraží, protože v případě poruchy se často mění drahé celky, které na starších autech nebývaly nebo byly výrazně jednodušší, popř. rozdělené nebo opravitelné.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Pítrs
Příspěvky: 2059
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Mattyfu a rodiný mazel

Příspěvek od Pítrs » pát bře 16, 2018 11:58

Předsedo, do koblihy tesat :!: 8)
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Odpovědět