dovoz ze zahraničí

max80

Re: dovoz ze zahraničí

Příspěvek od max80 » stř led 21, 2009 10:11

.

Uživatelský avatar
sector
Příspěvky: 326
Registrován: úte říj 09, 2007 8:48
Bydliště: Karlovy Vary

Re: dovoz ze zahraničí

Příspěvek od sector » stř led 21, 2009 10:38

otazka:

jak poznat, ze je vlastnik bazaru turek, nemec nebo rus ?
jak zjistit, ze je to solidni bazar?
416Si 82kW Limuzína | rok výroby 1998 | pri koupi 117tis. km - nyni jiz neco malo pres 198 tisic KM | potukany, a jine problemy.

max80

Re: dovoz ze zahraničí

Příspěvek od max80 » stř led 21, 2009 11:15

.

Uživatelský avatar
Austin
Moderátor
Příspěvky: 2188
Registrován: ned zář 16, 2007 22:32
Bydliště: Brno 602 770 206
Kontaktovat uživatele:

Re: dovoz ze zahraničí

Příspěvek od Austin » stř led 21, 2009 23:56

max80 píše: Treba tohohle http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=1
jsem sledoval jeste predtim, nez jsem koupil 75.
Ten pan je nejakej umelec od Bambergu (takze to neni daleko), auto je r.v. 99, do provozu 01´, a vzhledem k stari uz menil rozvody a celeste je holt FULL VYBAVA !!! Cena byla naposled v listopadu na 5.900,- EUR, tedko je jeste libovejsi. Tam bych v pripade zajmu o benzinovou 75 smeroval svuj zajem :wink:
Nicmene bez zaruky, samo !
.......nevím na co čekat, V6 je dobrá volba a za 4,5 tácu € ti nikdo např. turbodiesla a ještě málo ojetýho nedá.
Pokud nejezdíš dlooouhý trasy, tak je V6 ok, spotřeba po zahřátí klesá k osmi litrům.
Dlooouhý myslím nad 500km a tak. Pak už má zas smysl jen ropák.
-------------------------------------------------------------------------
Už to prodal, poslali jsme dotaz, leider schon verkauft
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: dovoz ze zahraničí

Příspěvek od Tommi_82 » čtv led 22, 2009 6:20

Ale když von si ten zavšivenej německej ropák bere při jízdě 90 km/h na rovince 4.4-4.8 litrů :D . Pokud jezdíš trasy nad 25 km tak už se vyplatí mít v motorovém prostoru agregát zvaný uhelník ropový označovaný jako CDT nebo CDTi. I když každej musí uznat že s V6 bude rozhodně lepší svezení. Abys měl ropákem spotřebu 8 to by ses musel hoodně snažit, i když musím uznat že když jsem koupil toho svýho tak tam svítilo 13 litrů na sto a trvalo mi asi 30 km poklidné dálniční jízdy než to spadlo na 8 a dalších 150 km než to spadlo na šest. Dodneška nechápu co s tím museli v tom bazaru + na STK dělat. I když jezdím krátké trasy (5 km) a před nastartováním vyresetuju počítadlo tak spotřeba po nastartování naskočí na 15 - 30 l/100 ale při ujetí 5 km už je pod 8(většinou něco málo pod 7). Každopádně já jezdím s klidem a rozvahou ve velice úzkém pásmu 1200-2200 rpm.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Ice_Man
Příspěvky: 3
Registrován: stř srp 06, 2008 21:05

Re: dovoz ze zahraničí

Příspěvek od Ice_Man » čtv led 22, 2009 7:03

no právě proto bych taky chděl diesel,manželka jezdí 25km do práce.Vím že by byl lepší benzín,ale teťka má punto se spotřebou 5l a to je rozdíl oproti 9l.Myslíte že je reálný diesel 2.0 ,tourer,ročník nejstarší 03,nájezd do 100k s webastem do 190k ??

max80

Re: dovoz ze zahraničí

Příspěvek od max80 » čtv led 22, 2009 7:24

.

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: dovoz ze zahraničí

Příspěvek od Tommi_82 » čtv led 22, 2009 7:58

za ty peníze je spíš reálnej ročník 02 s nájezdem kolem 150 tisíc km. V těch je taky větší výběr, být tebou tak slevím protože prakticky vzato jde o prd(rozdíl veškerej žádnej) a seženeš to jednodušeji.

Jinak jako seš můj člověk a doufám že ti to klapne k tvojí spokojenosti.

Když jsem kupoval svýho, rozhodoval jsem se mezi svým a tímhle(tenhle je hezčí a silnější). http://www.tipcar.cz/rover/rover-75-tou ... 01167.html
Fyzicky jsem ho sice neviděl. Tehdy rozhodlo to že můj byl o 40 tisíc levnější a byl o 100 km blíž. Ale byl jsem rozhodnutej že kyby ten můj nebyl dobrej, pojedu si pro tenhle. Tehdy stál 200.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
Austin
Moderátor
Příspěvky: 2188
Registrován: ned zář 16, 2007 22:32
Bydliště: Brno 602 770 206
Kontaktovat uživatele:

Re: dovoz ze zahraničí

Příspěvek od Austin » čtv led 22, 2009 23:32

Tommi_82 píše:Pokud jezdíš trasy nad 25 km tak už se vyplatí mít v motorovém prostoru agregát zvaný uhelník ropový označovaný jako CDT nebo CDTi. I když každej musí uznat že s V6 bude rozhodně lepší svezení.
Abys měl ropákem spotřebu 8 to by ses musel hoodně snažit, i když musím uznat že když jsem koupil toho svýho tak tam svítilo 13 litrů na sto a trvalo mi asi 30 km poklidné dálniční jízdy než to spadlo na 8 a dalších 150 km než to spadlo na šest. Dodneška nechápu co s tím museli v tom bazaru + na STK dělat. I když jezdím krátké trasy (5 km) a před nastartováním vyresetuju počítadlo tak spotřeba po nastartování naskočí na 15 - 30 l/100 ale při ujetí 5 km už je pod 8(většinou něco málo pod 7). Každopádně já jezdím s klidem a rozvahou ve velice úzkém pásmu 1200-2200 rpm.
Vadí mi že se ropák zahřívá 15 km než začne topit. Obecně. Můj austinek po prvním zařazení pětky po cca 1 km topí jak vzteklej, zavřu velký okruh a pustím si to do topení :)

Ty computery jsou hrozně nepřesný /některý/ v oplu to kecá litr sem tam, ukezuje to taky neskutečnosti, přesně jak to popisuješ.

Hele úzklý pásmo, není ti líto chudáka, že se ani neprojede ? třeba 3500 a tak....
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: dovoz ze zahraničí

Příspěvek od Tommi_82 » pát led 23, 2009 6:25

Jojo topit to netopí, ale není to tak zlý. Rychle se to vydejchá :-))

S těma kompjůtrama máš samozřejmě pravdu, reálná spotřeba je vyšší. Ale proč bychom tu nemohli zamachrovat tak jako machrujou na škodaoctaviaklubu nebo volkswagenklubu :D Každopádně do těch osmi litrů se s tou reálnou určitě vlezu. Ta se pohybuje od 6 do 8.
Každopádně, vždycky jsem tyhle kompjůtry sedmilháře odsuzoval a teď se občas přistihnu že tomu nesmyslníkovi občas ty jeho lži věřím. Hold už z těch jeho lží o spotřebě asi blbnu...

Můj koráb není chudák a nad 3000 rpm se samozřejmě občas protáhne(musím přece občas vyhnat pavouky).
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Uživatelský avatar
Fujitsu
Příspěvky: 1187
Registrován: stř zář 19, 2007 20:04
Bydliště: Lanškroun
Kontaktovat uživatele:

Re: dovoz ze zahraničí

Příspěvek od Fujitsu » pát led 23, 2009 9:32

Jo jo, není nad computer vlastní výroby, který si přizpůsobíš přesně svému autu, podle opotřebení motoru i podle rozměru pneumatik. Já vám to řikal, že ty sériově montovaný ukazovátka pěkně kecají... :roll:. :wink:
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212
www stránky: http://www.fuji.estranky.cz

Uživatelský avatar
sector
Příspěvky: 326
Registrován: úte říj 09, 2007 8:48
Bydliště: Karlovy Vary

Re: dovoz ze zahraničí

Příspěvek od sector » pát led 23, 2009 10:29

jsem od nemecka asi 30-40KM :D muzu nabidnout sve sluzby a za provizi auto nejake dovezt :D
416Si 82kW Limuzína | rok výroby 1998 | pri koupi 117tis. km - nyni jiz neco malo pres 198 tisic KM | potukany, a jine problemy.

donutil
Příspěvky: 914
Registrován: pát zář 28, 2007 11:07
Bydliště: Mor.Třebová

Re: dovoz ze zahraničí

Příspěvek od donutil » pát led 23, 2009 13:04

Podívej:když ti jde webasto,není co řešit.Za 5 km mám rafiku v polovině a jak v lázních.Je fakt že vyjíždím z garáže,ale zase dýl trvá než to zaregistruje 5 stupňů a topení zapne.

Uživatelský avatar
Austin
Moderátor
Příspěvky: 2188
Registrován: ned zář 16, 2007 22:32
Bydliště: Brno 602 770 206
Kontaktovat uživatele:

Re: dovoz ze zahraničí

Příspěvek od Austin » pát led 23, 2009 22:04

webasto nemá ani každej druhej...........a domontovat stojí jak třetina auta.....

díval jsem se ale teďka na autoscout, kdo má € doma (nebude kupovat za 28,60) má dost dobrý výběr, ceny míří dolů.
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: dovoz ze zahraničí

Příspěvek od Tommi_82 » sob led 24, 2009 10:47

Podle mě má webasto skoro každý CDT(i)čko ale je to taková potvora že to spoustě z nich nefunguje. Ještě jsem neviděl na bazarech fotku motoru CDT(i)čka bez webasta. Je to Jak u BMWček, tam taky maj skoro všecky diesly u motoru tu stříbrnou elektrickou potvoru na ohřívání vody.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

Odpovědět