ventilátor chladiča R 75
ventilátor chladiča R 75
Našiel som návod na výmenu kompletného ventilátora chladiča za ventilátor z Vectry B.Myslím si ,že do toho pôjdem,nový na Rover stojí 18000sk, a ten môj mám v oprave už 4 mesiace a nevedia zohnať nový komutátor.problém je v tom,že vent. je trojrýchlostný a keď sa opotrebuje uhlík na nejakom rýchlostnom stupni,ventilátor na ostatných rýchlostiach ide dalej a pružinka po zodratom uhlíku zničí komutátor.Ten návod je dosť zrozumiteľný a to nemám rodičov poliakov
http://www.roverki.pl/article.php?sid=476
http://www.roverki.pl/article.php?sid=476
Predtým Rover Seventyfive 2,0 V6 AT, teraz Mercedes CLS 320 CDI, Chrysler 300 C 3,0 CRD
ventilátor chladiča R 75
No ja som už min.rok maturoval s tým komutátorom,chvíľu to išlo,potom opäť nič.Poslal som to do ČR,vraj to vedia opraviť,ale majú problémy s objednaním komutátora.Asi sa do toho pustím.Ten môj 2.0 B má ozaj tri rýchlosti ale uspokojím sa aj s dvomi rýchlosťami,len aby išli
Predtým Rover Seventyfive 2,0 V6 AT, teraz Mercedes CLS 320 CDI, Chrysler 300 C 3,0 CRD
ventilátor
Tak výmena úspešne prevedená,viacmenej podľa toho poľského návodu.Žiadny problém nebol,len ja som si tam dal moju pôvodnú vrtuľu.Ide mi to na 2 rýchlosti miesto pôvodných 3,ale neprehrieva sa mi to,dokonca som jazdil bez ventilátora celú zimu a problém iba raz keď som blúdil v kopcoch v uličkách tak mi ručička išla vyššie ale hneď som si to všimol.Mal by som jednu otázku-ako má ísť ten ventilátor v súvislosti s klímou?Akonáhle zapnem klímu -AUTO- bez ohľadu na nastavenú teplotu vždy sa mi rozbehne vrtuľa na pomalú rýchlosť.Neviem ako to má byť,od začiatku mi to nešlo,neviem porovnať.Poprosím skúste to,ak zapnete AUTO a skúste či má ísť ventilátor aj pri LO ale aj pri napr.26 st.C.Ďakujem.
Predtým Rover Seventyfive 2,0 V6 AT, teraz Mercedes CLS 320 CDI, Chrysler 300 C 3,0 CRD
vent
to Thomson-dík za odpoveď.Inak ak Ti nejde ventilátor a máš zapnutú klímu,často to zničí kompresor nevládze točiť pri vysokom tlaku média ktoré sa pri nízkej rýchlosti nemá ako chladiť a poistný spínač tlaku ešte nestihne odstaviť klímu.Videl som v servise niekoľko takých komprešsorov.Takže ak nejde vrtuľa,tak klímu nepoužívať./možno snáď len pri jazde nad 50-60 kmh a pri zastavení vypínať/
Predtým Rover Seventyfive 2,0 V6 AT, teraz Mercedes CLS 320 CDI, Chrysler 300 C 3,0 CRD
Re: vent
ventilator jide ale jen na vysoke otacky a to stylem start stop kazkych par sekund z duvodu ze se medium rozpina ale jednotka nevi ze se ventilator netoci na nizke otacky tak prepne na vysoke otacky ktere funguji a jakmile tlak klesne tak se zase prepne na nizke ale ty nefungujou takze porad dokola
undy
tak potom budeš mať pokazený odpor pred vrtuľou-vidno ho pri pohľade zpredu na ľavej strane zhora asi 10 cm x 1,5 cm,idú z neho dva drôty.Ten je zodpovedný za 1. rýchlosť.To platí pre modely od r.v. cca 2003 http://cgi.ebay.co.uk/Rover-75-MG-ZT-V8 ... dZViewItem
Predtým Rover Seventyfive 2,0 V6 AT, teraz Mercedes CLS 320 CDI, Chrysler 300 C 3,0 CRD
jj vim to je ten rezistor o kterem jsem mluvil, uz ho mam koupeny 100W 0,33Ohm cena je 400kc i s postovnym, ted si jen najit cas a vyzkouset jestli je to opravdu tim a vymenit to
http://www.vseprofirmu.cz/vykonovy-drat ... -dp-67028/
http://www.vseprofirmu.cz/vykonovy-drat ... -dp-67028/
-
- Příspěvky: 2370
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
motorek
Cak k tomu motorku kdyz mas dobry motorek tak ti musi sepnout pokazde kdyz vytocis otacky nad 2500,pak pri te klima musi byt porad zapnuty a pak pri teplote 100 prvni stupen,106 druhy stupen,112 treti stupen. To je u benzinu 2,0/2,5 disel to sameThomson píše:jj vim to je ten rezistor o kterem jsem mluvil, uz ho mam koupeny 100W 0,33Ohm cena je 400kc i s postovnym, ted si jen najit cas a vyzkouset jestli je to opravdu tim a vymenit to http://www.vseprofirmu.cz/vykonovy-drat ... -dp-67028/
Re: motorek
Vsechno jede jak ma a bylo to tim rezistorem coz znamena ze motorek byl/je dobry ale nesel do nej prou protoze byl prepaleny ten rezistor ktery dela tu pomalou rychlost (odpor) Muj ventilator ma jen 2 rychlosti (pozdejsi modely diesel i 2.0/2.5 benzin) Pomala rychlost jede vzdy pri zapnute klimatizaci (u dieselu i bez nastartovaneho motoru) a bez klimatizace v zavislosti na teplote motoru
Re: ventilátor chladiča R 75
Mě se zase stalo dnes u mého dieselu,že jak se ohřeje i teď v zimě,tak sepne ventilátor a jde pořád za jízdy a když vypnu motor,tak ještě chvíli.Zdálo se mě,že to méně jede,jako kdyby byla zapnutá klima,ale když ji vypnu a zapnu,nic se nemění.Někdo psal,že když je zapnutá klima ventilátor jde při zapnutém klíčku,i když není motor natočený.Když u mě motor zchládne,tak se vrtule netočí,jen až se ohřeje.Zkusím dolít vodu,i když jsem ji nedávno kontroloval,ale topí to normálně a ručička teploty je v polovině tak jak má být.Kdyby někdo věděl nějakou radu,byl bych vděčen.Jo a dřív to nedělalo,vrtule šla jenom při zapnuté klimě.
Re: ventilátor chladiča R 75
asi cidlo teploty jinak nevim
75 2.0 CDTi Tourer http://www.the75andztclub.co.uk/