Zavírání oken

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Zavírání oken

Příspěvek od Trunda » čtv dub 18, 2019 20:43

Ano, je to tím, že máš nastavený dojezd okna nahorů u spolujezdce.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

michal.lom
Příspěvky: 1443
Registrován: sob kvě 17, 2008 17:33
Bydliště: Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Zavírání oken

Příspěvek od michal.lom » čtv dub 18, 2019 20:54

Díky náčelníku, že ses mně zastal...
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroj ND

Uživatelský avatar
Jan76
Příspěvky: 168
Registrován: ned dub 29, 2018 20:00

Re: Zavírání oken

Příspěvek od Jan76 » čtv dub 18, 2019 22:12

michal.lom píše:
čtv dub 18, 2019 18:42
A nemáš náhodou v Toafu nastavený zavírání na jedno zmáčknutí i u spolujezdcova okna? Myslím že tohle mi dělalo, když jsem to zkusil zapnout, ale protože u spolujezdce není v gumě nad oknem bezpečnostní kontakt na nouzový zastavení okna v případě skřípnutí třeba ruky, tak to okno nahoru pak nejede plynule.
Mám, no. Tak zítra to zkusím poladit ještě jednou.
R75 cdt

michal.lom
Příspěvky: 1443
Registrován: sob kvě 17, 2008 17:33
Bydliště: Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Zavírání oken

Příspěvek od michal.lom » čtv dub 18, 2019 22:36

No, a to právě nikdy jen po nastavení v Toafu nebude fungovat. Myslím to zavírání na ťuknutí. Kdysi jsem někde na UK fóru viděll návod, jak to zabezpečení zavírání obejít, myslím že se na řídící jednotce pro okna co je za kastlíkem nějak proklemovaly určitý dráty, ale nepamatuju si to přesně. Kdyžtak pohledej...
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroj ND

michal.lom
Příspěvky: 1443
Registrován: sob kvě 17, 2008 17:33
Bydliště: Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Zavírání oken

Příspěvek od michal.lom » čtv dub 18, 2019 22:47

Tak jsem to našel:

https://forums.mg-rover.org/mg-zt-rover ... ow-813113/

Úplně nejjistější by bylo vybrakovat z RHD auta tu spínací gumu a připojit ji místo toho proklemování, aspoň by to nikomu neustřihlo prsty...
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroj ND

Mattyfu
Příspěvky: 93
Registrován: ned bře 11, 2018 15:47

Re: Zavírání oken

Příspěvek od Mattyfu » pát dub 19, 2019 17:39

Přátelé teď jsem dokonale zmaten, na Mazlovi mi všechna okna sjíždějí i vyjíždějí na jedno klepnutí, tedy občas je musím znova naučit a sjet úpně dolů a pak zase nahoru, ale myslel jsem, že to je normální funkce.
Jinak šíbr mám a super věc, jen v plně otevřeném stavu je použitelný tak do 80km/h max 100km/h páč pak už je v autě dosti kravál, ale v létě nechávám větračku a je to znát, v autě není milion ale jen asi 800 stupňů.
Rover 75 2.0 V6

Uživatelský avatar
Jan76
Příspěvky: 168
Registrován: ned dub 29, 2018 20:00

Re: Zavírání oken

Příspěvek od Jan76 » pát dub 19, 2019 18:58

Tak nastaveno a už je to v pořádku.
R75 cdt

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Zavírání oken

Příspěvek od Trunda » pát dub 19, 2019 19:29

Michale, o jaké spínací gumě to mluvíš? Vždyť to hlídání zavřených prstů by měla řešit klasická proudová ochrana, která tam rozhodně je... co?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

michal.lom
Příspěvky: 1443
Registrován: sob kvě 17, 2008 17:33
Bydliště: Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Zavírání oken

Příspěvek od michal.lom » pát dub 19, 2019 19:42

Když zavíráš okno u řidiče, tak zkus zmáčknout tu gumu na kterou to okno nahoře najíždí, těsní sklo zevnitř a zároveň vystupuje cca půl cm pod to plastový obložení rámu, v ní je po celý dýlce okna kontakt a při sepnutí okno sjede zase dolů.

Je to vždycky jen na straně řidiče, tj u RHD na druhý straně a dalo by se to přidat na LHD se zapojením podle popisu vejš.

Nevím jestli je tam i proudová ochrana, možná na ostatních oknech, ale u řidiče sem zkoušel okno jen přibrzdit a nezastavilo.
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroj ND

Odpovědět