Zase topení

chalja
Příspěvky: 48
Registrován: stř čer 09, 2010 6:17

Re: Zase topení

Příspěvek od chalja » sob říj 29, 2011 11:17

aha.. tak to je super.. :( :( :( :( :( :( :(

chalja
Příspěvky: 48
Registrován: stř čer 09, 2010 6:17

Re: Zase topení

Příspěvek od chalja » sob říj 29, 2011 11:19

ted se mi uplne udelalo cerno pred ocima.. :?

lenham3
Příspěvky: 2347
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: Zase topení

Příspěvek od lenham3 » sob říj 29, 2011 11:20

pokud to delalo i pred tim tak to bez reklamovat

chalja
Příspěvky: 48
Registrován: stř čer 09, 2010 6:17

Re: Zase topení

Příspěvek od chalja » sob říj 29, 2011 11:23

no tak to je jasny ze tam zajedu...

chalja
Příspěvky: 48
Registrován: stř čer 09, 2010 6:17

Re: Zase topení

Příspěvek od chalja » ned říj 30, 2011 10:43

ted jsem mluvil jeste s tim mechanikem co to delal. a ten mi porad tvrdi ze je tam ten ventil na tu teplou vodu, a ze nepousti vodu, ze tam je vzduch, a proto to takhle bubla, ze se to snazi vytlacit ten vzduch.. je tohle to mozny? a jestli jo, kde je ten ventil? diky moc.

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Zase topení

Příspěvek od Tommi_82 » ned říj 30, 2011 13:52

No tak když to tvrdí, tak ať to odvzdušní. Vstup a výstup vody radiátoru je umístěnej vedle plynovýho pedálu.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

chalja
Příspěvky: 48
Registrován: stř čer 09, 2010 6:17

Re: Zase topení

Příspěvek od chalja » ned říj 30, 2011 14:29

jo jo.. to jsem nasel. a jedna trubka jde do motoru a druha jakoby k expanzce. ale jemu jde o ten ventil.. je tam neco takovyho? :(

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Zase topení

Příspěvek od Tommi_82 » ned říj 30, 2011 16:22

Nevím ale netuším k čemu by tam byl. Teplota vzduchu jdoucího do auta je nastavována několika vzduchovýma klapkama. Někde se mluvilo o bypasu u motorů K-series(včetně KV6), ale to se týkalo přímo termostatu, nikdy jsem nikde neslyšel žádnou zmínku o tom že by tam byl u Roveru 75 někde nějakej další ventil v cestě vodě. Takže logicky musím říct že ten zmiňovanej radiátor by měl být přímo v primárním okruhu.

Já mám CDT a klapka tam pokud vím není, jinak by mi těžko fungovalo Webasto, který mi funguje i bez chodu motoru. Voda v primárním okruhu cirkuluje při chodu webasta i radiátorem(to vím stoprocentně). Pokud by tam byla musela by být neustále otevřená a to by asi neměla žádnej smysl. Mám ale jinej motor, kterej má jiný chlazení tak těžko říct.
Normálně bych se podíval do chytré knížky ale odešel mi disk a přišel jsem o soukromý data, takže ani chytrý knížky o Roverech už asi nemám.

To jediný rozumný co ti můžu poradit je zavolej Mirdovi tel. 604544124
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

chalja
Příspěvky: 48
Registrován: stř čer 09, 2010 6:17

Re: Zase topení

Příspěvek od chalja » ned říj 30, 2011 16:37

dekuju.skusim mu zavolat

lenham3
Příspěvky: 2347
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: Zase topení

Příspěvek od lenham3 » ned říj 30, 2011 19:58

Odvzusnovaci sroub je na hadici vedle vzduchoveho filtru,psal jsi ze tam mas zase emulzi ve vode a take v oleji tak to je asi nejake divne ,bych to vratil at to da mechanik co to delal do poradku

Uživatelský avatar
kptHergot
Příspěvky: 297
Registrován: úte říj 05, 2010 10:44
Bydliště: Frýdek Místek

Re: Zase topení

Příspěvek od kptHergot » ned říj 30, 2011 21:03

Jak psal Tommi, ventil tam žádný není, tohle auto topí i v létě, jde jen o to, estli klapky pustí vzduch přes radiátor a jestli netopí, tak je zanesený radiátor topení, zrovna jsem v pátek na V6 z radiátoru to svinstvo vyklepával a bylo tam toho hodně

jinak tady je postup při odvdušnění na V6 . . . sice anglicky, ale pak google ti pomůže

Refill
1. Connect bottom hose to radiator and secure with clip.
2. Clean cylinder block drain plug and apply Loctite 242 to first 3 threads.
3. Fit cylinder block drain plug and tighten to 20 Nm.
4. Remove bleed screw from bottom hose.
5. Release expansion tank bleed hose from clip on top hose.
6. Remove bolt securing expansion tank and release tank from location in radiator.
7. Prepare coolant to required concentration.
+CAPACITIES, FLUIDS AND
LUBRICANTS, Anti-Freeze Concentration.

8. With assistance, raise expansion tank to maximum height hoses will allow (approximately 125 mm).
CAUTION: When raising the expansion tank, ensure that the plastic hoses do not become kinked.
9. Fill cooling system, keeping coolant to neck of expansion tank until a steady stream of coolant is emitted from bottom hose bleed screw hole, then fit and tighten bleed screw.
10. With expansion tank still raised, continue filling until coolant reaches expansion tank neck and
remains static.
11. Lower expansion tank and locate to radiator, fit bolt and tighten to 5 Nm.
12. Secure expansion tank bleed hose in clip on top hose.
13. Fit engine acoustic cover.
+ENGINE - K SERIES KV6, REPAIRS,
Cover - engine acoustic.
14. Models with A/C: Ensure air conditioning is switched off.
15. With expansion tank cap off, start and run engine, at 1500 – 2500 rev/min. Fill expansion tank as necessary to maintain coolant level just below expansion tank neck. When coolant starts to rise up expansion tank neck, due to heat expansion, fit expansion tank cap.
16. Continue running engine at 1500 – 2500 rev/min until cooling fan comes on, then run engine at idle speed until cooling fan stops.
17. Switch off engine and allow to cool for 30 minutes.
18. Check cooling system for leaks.
19. Remove expansion tank cap and, if necessary, top-up coolant to MAX level. If MAX mark is not visible, remove excess coolant until level is at MAX MARK.
WARNING: Since injury such as scalding could be caused by escaping steam or coolant, do not remove the filler cap from the coolant expansion tank while the system is hot.
20. Refit expansion tank cap.
21. Fit underbelly panel.
hadraplán MGF 1.8 VVC
Rover 75 2.0 V6 - v péči když je nemocná

chalja
Příspěvky: 48
Registrován: stř čer 09, 2010 6:17

Re: Zase topení

Příspěvek od chalja » pon říj 31, 2011 13:44

díky moc. pan google si s tím snad nějak poradí :D jinak ten odvzdusnovaci ventilek jsem nasel. ale vubec nechapu cim ho mam povolit :D na hroznym miste a prijde mi docela ponicenej. A jeste koukam na vicko, a zda se mi ten spodek takovej horsi. nemuze to být taky třeba tím?

Uživatelský avatar
kptHergot
Příspěvky: 297
Registrován: úte říj 05, 2010 10:44
Bydliště: Frýdek Místek

Re: Zase topení

Příspěvek od kptHergot » pon říj 31, 2011 20:24

pokud se ti podaří vyšroubovat ten odvzdušňovací šroub, tak ho vyměň, nejlíp za nerezový tuším závit M6 to je . . . původní je z umělé hmoty, což je pěkně naprd, jen ho pak jemně dotahuj, ať nestrhneš závit v hadici
hadraplán MGF 1.8 VVC
Rover 75 2.0 V6 - v péči když je nemocná

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Zase topení

Příspěvek od J0hny » pon říj 31, 2011 20:35

Pokud už má ve vodě maglajs, nemluvě v oleji...buď to mechanik od předtím vůbec nevymyl nebo je tam problém hlava/těsnění/blok/výměník (asi nemá), takže může bejt soustava stejně ucpaná tou kaší a problémů se jentak nezbaví, už jsem slyšel frajera, jak řikal, že už dělá dneska druhý těsnění pod hlavou na k-serii a prej v obou kaše...zajímalo by mě jak pečlivě vymejval obě soustavy jak chladící tak mazací, může to bejt podobnej případ - práce kvapná, h...vno platná :roll: ml: ml: ml:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

chalja
Příspěvky: 48
Registrován: stř čer 09, 2010 6:17

Re: Zase topení

Příspěvek od chalja » úte lis 01, 2011 11:39

no tak to jo.. no asi se s nim domluvim... at si to rozebere a da si to jeste jednou.. :)

Odpovědět