Studený start 1,8

shaw77
Příspěvky: 259
Registrován: pon led 31, 2011 9:59
Bydliště: Vysoká u Hustopeč nad Bečvou

Studený start 1,8

Příspěvek od shaw77 » úte lis 29, 2011 14:24

Zdravím.Může mi někdo poradit?Při normální teplotě (okolí) i za studena chytá bez problémů,ale jakmile přijde mráz tak jenom točí a ani náznak,že by chtěl naskočit.Jakmile chytne,tak potom už je v pohodě.Jenom ty starty za mrazu. :?:
Dík za radu ;)
Š105,120,Forman SL,Felicie 1,9,Fiat Uno,Ford Puma1,7,Rover 75 1,8, Rover 75 2,0 CDT Tourer https://www.spritmonitor.de/en/detail/566536.html
Land Rover Discovery 3 TDV6

Uživatelský avatar
Keksin
Příspěvky: 3363
Registrován: čtv zář 27, 2007 12:50
Bydliště: jižní Morava

Re: Studený start 1,8

Příspěvek od Keksin » úte lis 29, 2011 16:42

Nemůže to z nádrže nabrat nějakej bordel?

Uživatelský avatar
roverix
Příspěvky: 3062
Registrován: sob led 31, 2009 19:30
Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504

Re: Studený start 1,8

Příspěvek od roverix » úte lis 29, 2011 19:24

Jestli píšeš o tom autě, co jsi koupil ode mně, tak se moc divím. Chytalo mi to vždy a hned i při Minus 20
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504

shaw77
Příspěvky: 259
Registrován: pon led 31, 2011 9:59
Bydliště: Vysoká u Hustopeč nad Bečvou

Re: Studený start 1,8

Příspěvek od shaw77 » úte lis 29, 2011 21:40

jo přesně to,nevím jestli svíčky.6 let jsem jezdil s naftou.Motor točí ale nechce chytnout.
Š105,120,Forman SL,Felicie 1,9,Fiat Uno,Ford Puma1,7,Rover 75 1,8, Rover 75 2,0 CDT Tourer https://www.spritmonitor.de/en/detail/566536.html
Land Rover Discovery 3 TDV6

ketzll
Příspěvky: 242
Registrován: čtv led 21, 2010 15:05

Re: Studený start 1,8

Příspěvek od ketzll » stř lis 30, 2011 9:34

Zkus vyměnit palivový filtr...:-) Může tam být nějaká voda, která při mrazech zamrzá a nepustí to benál..:-) Nebo to bude nějaký studený spoj... :-D

shaw77
Příspěvky: 259
Registrován: pon led 31, 2011 9:59
Bydliště: Vysoká u Hustopeč nad Bečvou

Re: Studený start 1,8

Příspěvek od shaw77 » stř lis 30, 2011 16:14

volal jsem Mirdovi řeší něco podobného na 200
Š105,120,Forman SL,Felicie 1,9,Fiat Uno,Ford Puma1,7,Rover 75 1,8, Rover 75 2,0 CDT Tourer https://www.spritmonitor.de/en/detail/566536.html
Land Rover Discovery 3 TDV6

Uživatelský avatar
roman_mg
Příspěvky: 584
Registrován: pát dub 24, 2009 11:11
Bydliště: Hodonín, JM

Re: Studený start 1,8

Příspěvek od roman_mg » stř pro 07, 2011 16:54

Při krátkých jízdách umí postupně při mrazech zamrznout voda z katu ve výfukovém potrubí :) Nevěřil jsem, viděl jsem. Navrtat čtyřkou vrtákem výfuk v nejnižším místě. :D
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt

shaw77
Příspěvky: 259
Registrován: pon led 31, 2011 9:59
Bydliště: Vysoká u Hustopeč nad Bečvou

Re: Studený start 1,8

Příspěvek od shaw77 » stř pro 07, 2011 21:11

:?:
Š105,120,Forman SL,Felicie 1,9,Fiat Uno,Ford Puma1,7,Rover 75 1,8, Rover 75 2,0 CDT Tourer https://www.spritmonitor.de/en/detail/566536.html
Land Rover Discovery 3 TDV6

Uživatelský avatar
roman_mg
Příspěvky: 584
Registrován: pát dub 24, 2009 11:11
Bydliště: Hodonín, JM

Re: Studený start 1,8

Příspěvek od roman_mg » čtv pro 08, 2011 11:11

:-D Prostě se voda z výfuku nedostane ven, ale zůstává ve výfukovém potrubí. Při krátké cestě (do 10 km) není vyplivnuta ven :) A zamrzne po odstavení. Když se to opakuje, tak nakonec je jí plné potrubí a působí jako štupl. Opravdu jsem to viděl, místní taxikář dojel s Jagem XJ (starším), že za studena nestartuje. Po rozmrazení (neměl ho v garáži) a navrtání výfuků v nejnižším místě z toho vytekl skoro kýbl vody :-D :-D Jak jsem viděl, prodávám :)
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt

shaw77
Příspěvky: 259
Registrován: pon led 31, 2011 9:59
Bydliště: Vysoká u Hustopeč nad Bečvou

Re: Studený start 1,8

Příspěvek od shaw77 » stř pro 21, 2011 11:34

Dány nové svíčky.Uvidíme v noci co to udělá,ale moc se tomu po výměně nechtělo
Š105,120,Forman SL,Felicie 1,9,Fiat Uno,Ford Puma1,7,Rover 75 1,8, Rover 75 2,0 CDT Tourer https://www.spritmonitor.de/en/detail/566536.html
Land Rover Discovery 3 TDV6

shaw77
Příspěvky: 259
Registrován: pon led 31, 2011 9:59
Bydliště: Vysoká u Hustopeč nad Bečvou

Re: Studený start 1,8

Příspěvek od shaw77 » čtv led 26, 2012 15:12

nemůže být ten špatný start způsobený vadným těsněním pod hlavou? v oleji je sajrajt :(
Š105,120,Forman SL,Felicie 1,9,Fiat Uno,Ford Puma1,7,Rover 75 1,8, Rover 75 2,0 CDT Tourer https://www.spritmonitor.de/en/detail/566536.html
Land Rover Discovery 3 TDV6

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Studený start 1,8

Příspěvek od Trunda » čtv led 26, 2012 15:23

No jestli mas v oleji sajrajt, tak to je spatny tesneni... a uplne klidne se ti muze dostavat voda do valcu... kazdopadne pokud mas podezrely tesneni, tak doporucuju nejezdit a co nejdriv to resit... jinak muzou byt nasledky daleko horsi....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

shaw77
Příspěvky: 259
Registrován: pon led 31, 2011 9:59
Bydliště: Vysoká u Hustopeč nad Bečvou

Re: Studený start 1,8

Příspěvek od shaw77 » čtv led 26, 2012 16:33

mizela voda z chladiče,ale olej byl stále čistý.Dneska nechtěl chytnout a po přijetí domů dlouho vrčel větrák.Jsem si říkal proč když jsem dolíval nemrzku před 14dny.Tak se podívám a prázdné.Tak jsem se koukl na dolévací hrdlo na olej a byl tam.Nu což podíváme se mu na střeva. :(
Š105,120,Forman SL,Felicie 1,9,Fiat Uno,Ford Puma1,7,Rover 75 1,8, Rover 75 2,0 CDT Tourer https://www.spritmonitor.de/en/detail/566536.html
Land Rover Discovery 3 TDV6

berryj
Příspěvky: 343
Registrován: pát říj 31, 2008 18:04

Re: Studený start 1,8

Příspěvek od berryj » čtv led 26, 2012 20:47

než bych začal něco rozdělávat, snažil bych se zjistit jestli mi neutíká chladící kapalina nějakým netěsnícím spojem. Taky třeba vypustit motorový olej a podívat se jaký je, trochu šlemu na víčku dolévání oleje ještě nemusí nic znamenat, zvláště pokud se jezdí s autem krátké trasy.

Hombre
Příspěvky: 2761
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Studený start 1,8

Příspěvek od Hombre » pát led 27, 2012 6:23

Emulze na víčku je v zimě normální, je to kondenzát z nasátého vzduchu, ne voda z chladicího systému! Podle mě ti teče voda do sání, proto to nechytá a ztrácí se voda beze stop pod autem.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Odpovědět