výměna motoru 2.0l V6 110kw za 2,5l V6

Pítrs
Příspěvky: 2059
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: výměna motoru 2.0l V6 110kw za 2,5l V6

Příspěvek od Pítrs » čtv led 05, 2017 14:41

Hombre píše:...tak na emisích letos velký problém.
To znamená od 1.1.2017?
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2147
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: výměna motoru 2.0l V6 110kw za 2,5l V6

Příspěvek od KDB » čtv led 05, 2017 15:03

Hombre píše:Pokud je to benzín od 1.1.2002, nebo nafta od 1.1.2005 tak na emisích letos velký problém. U té 99´by to mělo jít obejít.
Na emisích fyzicky naměřených ?
Nebo , že se při napíchnutí ukáže ŘJ s jiným VINem ?
Jinak ty motory jsou fyzcky zvenku identické - jediný rozdíl je v části kodu čísla motoru...
Na druhou stranu, zatím není naštěstí problém to udělat i ofiko. A mohlo by to stát jen potvrzení od Stehlíka.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: výměna motoru 2.0l V6 110kw za 2,5l V6

Příspěvek od Trunda » čtv led 05, 2017 15:28

... teoreticky jen papír od Stehlíka, ale musí být i kontrola přestavby na STK. Ale úředník si může vymyslet i další blbosti jako kontrolu v autorizovaném servisu a nebo to taky nemusí dovolit vůbec.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Venda 620 SDI
Příspěvky: 269
Registrován: úte led 05, 2010 12:09
Bydliště: Letohrad
Kontaktovat uživatele:

Re: výměna motoru 2.0l V6 110kw za 2,5l V6

Příspěvek od Venda 620 SDI » čtv led 05, 2017 19:53

Pokud je to benzín od 1.1.2002, nebo nafta od 1.1.2005 tak na emisích letos velký problém
Omlouvám se za OT, ale co se zase děje, že bude problém? V sobotu jedu mrknout na nějaký auta a jedno z nich je 1,4 benzín z roku 2003...
Rover 620 Sdi už je u Olsona
Rover 400 Tourer
Rover 25 1,4

Hombre
Příspěvky: 2761
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: výměna motoru 2.0l V6 110kw za 2,5l V6

Příspěvek od Hombre » pát led 06, 2017 6:29

Jak píše Karel. Od 1.1.2017 nejde u vozidel vybavenných diagnostickou zásuvkou vytisknout protokol o měření emisí bez spojení přístroje na měření emisí (který je porpojen s programem, který vytváří protokol) s řídící jednotkou motoru. No a od OBDII tato data obsahují i VIN. Nevím, jestli jde VIN v ECU změnit.
No a dále, pokud je v paměti závada, svítí kontrolka MIL, nebo nejsou načteny všechny readiness kódy, vyjede protokol s výsledkem "nevyhovuje" a měření ve výfuku se vůbec neprovádí. Technik už nedovede v protokole nic přepsat ani změnit.
Vlastní analýza výfukových plynů se vždycky dala nějak ošidit, třeba naměřením na jiném vozidle. A Typ motoru vyražený na bloku se sice má na emisích kontrolovat, ale myslím, že se to moc nedělá. A ani na STK se zatím typ motoru ani motor samotný nefotí, takže se na to, vzhledem k přístupnosti a možnosti očistit to místo, celkem kašle.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6958
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: výměna motoru 2.0l V6 110kw za 2,5l V6

Příspěvek od AnderN » pát led 06, 2017 10:30

VIN kód v ECU by asi tím pádem mělo být možné změnit, protože ECU se samozřejmě taky čas od času někomu pokazí a je nutné ji nahradit za novou. Tak by mi to dávalo smysl, kdyby se to dalo nastavit. Nebo mi pek nedává smysl nařízení, že VIN v ECU musí sedět s autem. Ale nejsem odborník.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: výměna motoru 2.0l V6 110kw za 2,5l V6

Příspěvek od Trunda » pát led 06, 2017 10:42

VIN změnit jde.... tedy myslím že jo. Lenham řekne....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

mirda
Příspěvky: 36
Registrován: stř zář 19, 2007 21:08
Bydliště: Horka nad Moravou

Re: výměna motoru 2.0l V6 110kw za 2,5l V6

Příspěvek od mirda » úte led 17, 2017 18:22

Zdravím chlapci.Při tomto problému jen spolu s motorem musíš vyměnit i vstřikovače protože jsou jiné(2,0 má modré,2,5 má černé),jinak vše sedí-tedy krom té převodovky(jen ten stálý převod).ME a STK neřešit nikdo to nepozná ani nejzkušenější mechanik měření emisí pokud opravíš kod motoru na bloku.Při měření emisí má hlavní slovo technik ME a nic jiného.Rád zodpovím jakékoliv info.
Mirda a Rover 75 2.0 V6

Odpovědět