Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky

SD1 atd...
Odpovědět
Jenda
Příspěvky: 1408
Registrován: úte čer 28, 2011 23:09
Bydliště: Pozořice u Brna(občas Boršov)

Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky

Příspěvek od Jenda » stř pro 17, 2014 6:49

hm, všechno je moc pěkné, díky za tipy, to by bylo skoro zase na nějaké infovlákno tohle o odmašťování :-)

včera jsem nic neudělal... dneska snad něco málo - asi rozborka startéru. hlavní vlna přijde mezi svátkama, jen nemám furt hotovej držák motoru, tak se asi budu vrtat ve zbytkách co zůstaly na autě.
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...

Hombre
Příspěvky: 2761
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky

Příspěvek od Hombre » stř pro 17, 2014 9:28

Nemusíš mít mycí stůl, jen použiješ tu náplň místo benzínu na čištění. Nesmrdí to, neprchá, čistí perfektně.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Pítrs
Příspěvky: 2059
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky

Příspěvek od Pítrs » stř pro 17, 2014 10:31

Čau Jendo.
Já bych tyhle informace ani nedával do extra tématu, tohle se dá celkem přehledně najít a kdo bude chtít, tak si to vyjede.

Na základní hrubé odmaštění v dílně by se dal použít i petrolej nebo nafta.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Jenda
Příspěvky: 1408
Registrován: úte čer 28, 2011 23:09
Bydliště: Pozořice u Brna(občas Boršov)

Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky

Příspěvek od Jenda » úte pro 23, 2014 8:12

tak protikus stojanu hotov cena za materiál 160kč plus nákup 10ks elektrod :-)
ještě že soused svařuje

dneska snad workshop - sundání hlavy motoru s Olsonem
a kdyby se něco zvrtlo, tak to bude jen čumenda
všude oddělávají hlavu postupně po půlkácha já ji chcu sundat celou
Přílohy
PC220012.JPG
PC220013.JPG
PC220014.JPG
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky

Příspěvek od Trunda » úte pro 23, 2014 9:28

Ať žije COčko ;-)

No to jsem zvědav, co z toho bude :-) Jak ten motor tedy nakonec budeš uchycovat?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky

Příspěvek od J0hny » úte pro 23, 2014 10:15

Kupovali elektrody, tak to nejspíš COčko nebylo, ale i tak - Ať žije COčko!
To jsem taky zvědavej jak to nude fungovat, přijde mi že tam něco chybí 8)
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky

Příspěvek od Trunda » úte pro 23, 2014 10:23

Ano, myslel jsem to jako že svařování elektrodama je opravdu mega nouzová katastrofa :-D Mám to štěstí, že soused má CO.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Pítrs
Příspěvky: 2059
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky

Příspěvek od Pítrs » úte pro 23, 2014 10:26

Já nejsem svářeč, ale pochytil jsem, že když máš stejnosměrnou svářečku, tak je to o dost levnější varianta, než MIG/MAG.
A když umíš svařovat, tak v tom není valný rozdíl.
Samozřejmě nejlepší na sváry (s ohledem na tepelnou zátěž) je TIG, ale cenově je to jiný večerníček.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky

Příspěvek od J0hny » úte pro 23, 2014 10:32

TIG bych potřeboval, ale nemám zbytečnejch 15-25 klacků :D
Tojo svár elektrodou sice drží ale je to taková prasárnička trochu :lol:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky

Příspěvek od Trunda » úte pro 23, 2014 10:33

Neřekl bych že CO vyjde nějak draho.... v domácích podmínkách na to občasné svaření je to pořád otázkou pár kaček a rozhodně se s tím dělá lépe. Elektrodama to fakt chce hodně umu, ale taky si u toho člověk pěkně zanadává :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Pítrs
Příspěvky: 2059
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky

Příspěvek od Pítrs » úte pro 23, 2014 10:38

No vyjde to dráž tak jako tak.
Ale každé má něco do sebe, někteří na klasickou elektriku nedají dopustit.
Já zase na TIG, už jsem si ledasco nechával svařit, ale na doma je to jen pro skutečné fandy, vzhledem k ceně, nebo pro ty, co se tím živí.
Kdybych si měl pořizovat svářečku (k čemuž jednou dojde), tak bych asi volil ten MIG/MAG, ale musí se vybírat, protože ty levnější na podobné cenové úrovni, jako je "elektrika", bývají často šmejdy, takže se to časem rozpadne a je to na vyhození.
I MIG/MAGU je výhoda, že to pro začátečníka nevyžaduje tolik umu, nastavíš rychlost posuvu drátu, proud a jedeš...stručně a zjednodušeně řečeno.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Jenda
Příspěvky: 1408
Registrován: úte čer 28, 2011 23:09
Bydliště: Pozořice u Brna(občas Boršov)

Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky

Příspěvek od Jenda » úte pro 23, 2014 16:15

měl jsem k dispozici jak CO tak elektroda, zkušený svářeč volil elektrodu, tak jsem mu to nevymlouval.
Johny: mám tomu protikus koupený, tohle je jen druhá strana. možná ukecám tátu že tam ještě zajedem mezi svátkama to pověsit

Workshop proběhl skvěle :-) Díky Olsone, pracovalo se mi s Tebou hezky, je vidět že už máš něco v autech nahrabané :-)
přikládáme fotky. Je to v krásném stavu, jen ty kanály chladící jsou dosti špatné. Přes vánoce nechám odležet, pak se domluvím s Lenhamem na servisu hlavy, nicméně hlava vypadá OK.
Nuže, dneska už jen dám vrchní barvu na stojan a zabiju kapra, oloupu vajíčka a brambory :-).


Přeji tedy všem požehnané Vánoce. A do nového roku ať všem všechny motory dobře běží :-) můžete uzavírat sázky jestli mi v roce 2015 auto pojede na vlastní pohon nebo furt jen na laně :-)
Ahoj mir: a díky všem za pomoc a rady
P.S. ostaní fotky - všechny válce atd - svou v galerii
Přílohy
DSC_7904.JPG
DSC_7905.JPG
DSC_7908.JPG
DSC_7911.JPG
DSC_7918.JPG
DSC_7919.JPG
DSC_7932.JPG
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky

Příspěvek od Karel825 » úte pro 23, 2014 16:27

Těch chladících kanálů je fakt škoda, ale už podle předchozích fotek se dalo usuzovat, že to bude všude hodně špatné :(
Jinak sis ty vánoční povinnosti hezky rozdělil ;) mir:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky

Příspěvek od J0hny » úte pro 23, 2014 16:59

Tak to pak jooo.
Já mám doma tuhle http://www.pevatools.cz/katalog/zbozi/s ... ude--20076
A na to moje příležitostné smrknutí to stačí, vaří dobře, ale chtěl bych se naučit s TIGem a koupit ho :?
Ten motor vypadá fakt dobře, jenom něčím vyčistit ten chladicí okruh a musí to lítat jakoby nic
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky

Příspěvek od Trunda » čtv pro 25, 2014 21:36

Hele, brácha, co říkal Olson na honování.... na fotkách nejde nijak znát....?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět