Nešťastný osud jednoho XW 416 sedan

Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
Odpovědět
Uživatelský avatar
roverix
Příspěvky: 3062
Registrován: sob led 31, 2009 19:30
Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504

Nešťastný osud jednoho XW 416 sedan

Příspěvek od roverix » ned led 11, 2015 20:23

3 roky auto stalo. Rozbité přední sklo. Koncem roku jsem ho prodal kolegovi z práce. Spousta hodin práce. Rozhýbali jsme brzdy, zámky, řřízení. Vyměnili jsme přední sklo.A jelo se na technickou Zámek kapoty jsme zapomněli rozhýbat. Otevřela se, poškodila se, poškodila střechu a...... Sklo ! Tak auto mám zpět. Na rozhodnutí o dalším osudu mám 5.5 měsíce. Pak zanikne, protože je v polopřevodu. A ekodaň je 5000. Nevím, jestli ho zachráním.
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Nešťastný osud jednoho XW 416 sedan

Příspěvek od Karel825 » pon led 12, 2015 16:03

Smutné, ale když zabojuješ a vrátíš ho na silnici tak to bude fajn ;)
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Nešťastný osud jednoho XW 416 sedan

Příspěvek od Trunda » pon led 12, 2015 16:53

Jestli je to nějaké pomuchlané (i střecha) a pokud jinak karoserie vykazuje známky všude přítomné rzi, tak bych se na to vybodl :-( Buď to schovat do stodoly pro další generace na opravu, až to bude mít zas nějakou historickou hodnotu, nebo rozebrat na díly... opravovat to na ježdění to nemá fakt smysl vzhledem k investici, za kterou se dá sehnat "šrot" s platnou STK... zni to krutě, ale takový je život. Bylo by sice fajn, aby přežil, ale takový počin by byl silně iracionální...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Nešťastný osud jednoho XW 416 sedan

Příspěvek od Karel825 » pon led 12, 2015 18:18

Podle toho jak to čtu co napsal roverix, tak si myslím, že poškození od uvolněné kapoty nebude nic neřešitelného, ale otázka koroze je samozřejmě důležitá :idea:
Prosím fotky toho vozu mir:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Nešťastný osud jednoho XW 416 sedan

Příspěvek od Trunda » pon led 12, 2015 18:22

Řešitelné to bude určitě, ale je to otázkou peněz, což půjde velice snadno spočítat a na základě toho zhodnotit, jestli to smysl má.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
roverix
Příspěvky: 3062
Registrován: sob led 31, 2009 19:30
Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504

Re: Nešťastný osud jednoho XW 416 sedan

Příspěvek od roverix » pon led 12, 2015 18:32

Teď jde o to, jak si vysvětlit pojem z nového zákona, že auto 30.6. 2015 zanikne. Buď to znamená že bude považováno za ekologicky zlikvidováno, tudíž neexistujici, nebo bude pouze vyřazeno. Což je podminka k veterdánským papírům. Co se týká koroze, tak prahy a lemy OK. Střecha vyskočí zpět, kapoa se srovná nebo vymění. Rez je kolem zadních lamp. A lak se všude loupe. Přední blatníky raději vyměnit., rez u blinkrů.
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Nešťastný osud jednoho XW 416 sedan

Příspěvek od Trunda » pon led 12, 2015 18:37

Jako že ho teď dáš do depozitu? Každopádně až propadne, tak ho z evidence vyřadí a po tobě budou žádat zaplacení pokuty.
A dle toho stavu, co popisuješ... pro mě osobně by to smysl nemělo.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
roverix
Příspěvky: 3062
Registrován: sob led 31, 2009 19:30
Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504

Re: Nešťastný osud jednoho XW 416 sedan

Příspěvek od roverix » pon led 12, 2015 18:40

V depozitu je 3 roky
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Nešťastný osud jednoho XW 416 sedan

Příspěvek od Trunda » pon led 12, 2015 18:45

Píšeš, že jste s ním jeli na technickou, tak to jsi ho musel z depozitu vytáhnout, ne?
Pokud je pořád v tom tříletém depozitu, tak ho vyřadí a nic platit nebudeš.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
roverix
Příspěvky: 3062
Registrován: sob led 31, 2009 19:30
Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504

Re: Nešťastný osud jednoho XW 416 sedan

Příspěvek od roverix » pon led 12, 2015 18:52

Jelo se s tím 2 km ke kontejnerove avií, aby ho dovezla na technickou. msm:
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504

lenham3
Příspěvky: 2347
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: Nešťastný osud jednoho XW 416 sedan

Příspěvek od lenham3 » pon led 12, 2015 19:57

pokud nemas platnou STK tak znacky z depozitu nedostanes

Uživatelský avatar
roverix
Příspěvky: 3062
Registrován: sob led 31, 2009 19:30
Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504

Re: Nešťastný osud jednoho XW 416 sedan

Příspěvek od roverix » pon led 12, 2015 20:26

Však, tak to bylo v plánu, auto na technickou dovezt, projíít STK, evidenční kontrolu, zajít pěšo na úřad pro značky a odjet.
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6958
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Nešťastný osud jednoho XW 416 sedan

Příspěvek od AnderN » pon led 12, 2015 20:40

roverix píše:... že auto 30.6. 2015 zanikne. Buď to znamená že bude považováno za ekologicky zlikvidováno, tudíž neexistujici, nebo bude pouze vyřazeno. Což je podminka k veterdánským papírům.
Jak to myslíš, resp. jaký je v tom rozdíl? Za "ekologicky zlikvidované" nic považováno nebude, když k tomu nebyl vydán doklad o ekologické likvidaci. Auto bude považováno ze neexistující (tzv. mrtvou duši, auto dávno neexistuje, jen ho mnoho let nikdo neodhlásil) a na základě toho bude vyřazeno z registru.

De facto se tak otvírá jediná legální cesta, jak dostat auto z běžného registru motorových vozidel do registru historických vozidel a tudíž na veteránské značky. Otázkou je, jestli to má ve tvém případě cenu? Pokud to chceš zachovat, mělo by větší smysl nechat ho v normálním registru a za účelem snížení pojištění nechat udělat veteránskou testaci. Pak bys ho provozoval dál v normálním režimu. Veteránské značky znamenají mimo jiné každoroční repete testace, což je mnohdy značně náročnější, než co dva roky STK.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Odpovědět