Rover 214 hatchback 1995 XW
Re: Rover 214 hatchback 1995 XW
To první je cvakání hydroštelů - u staršího motoru při ne zcela dobře dodržované výměně oleje včas a za kvalitní se to takto projevuje. Pokud je to jen za studena, tak to není ještě nejhorší.
To druhé zcela evidentně svědčí o nefunkčním servu volnoběhu, což někdo vyřešil tím, že to přicpal tou kuličkou mamma mia Typuju, že po nastartování za studena nemáš otáčky cca 1200 a postupně s ohříváním ti neklesají. O nefunkčnosti serva svědčí i to poslední video, kdy je vidět, že otáčky padnou rovnou na těch 900, kdežto když funguje servo, tak to jakoby na 1000 se na chvilku zastaví a po chvilce to padne na 900. Ten zvuk při protůrování by klidně mohla dělat ta kulička, že se rozdrnčí o domeček serva, ale takhle z videa se to nedá posoudit, bo to nemůžu lokalizovat.
Doporučení - dát to auto někomu rover znalému, aby odhalil příčinu nefunkčnosti serva (přerušená kabeláž, konektor, možná špatný potenciometr klapky, ...). Bez měření s tím těžko něco naděláš.
To druhé zcela evidentně svědčí o nefunkčním servu volnoběhu, což někdo vyřešil tím, že to přicpal tou kuličkou mamma mia Typuju, že po nastartování za studena nemáš otáčky cca 1200 a postupně s ohříváním ti neklesají. O nefunkčnosti serva svědčí i to poslední video, kdy je vidět, že otáčky padnou rovnou na těch 900, kdežto když funguje servo, tak to jakoby na 1000 se na chvilku zastaví a po chvilce to padne na 900. Ten zvuk při protůrování by klidně mohla dělat ta kulička, že se rozdrnčí o domeček serva, ale takhle z videa se to nedá posoudit, bo to nemůžu lokalizovat.
Doporučení - dát to auto někomu rover znalému, aby odhalil příčinu nefunkčnosti serva (přerušená kabeláž, konektor, možná špatný potenciometr klapky, ...). Bez měření s tím těžko něco naděláš.
Re: Rover 214 hatchback 1995 XW
A sakra docela jsem se bál,že zmíníš hydroštely..Tipuješ úplně přesně,nic takovýho jsem u mýho auta nikdy neviděl
Kulička ten zvuk dělat určitě nebude..je v tý hadici úplně na pevno..navíc ten zvuk je "mohutný",jakoby po celém motoru,tipoval bych asi nějaký těsnění u vejfuku a nebo celkově někde problém ve výfukový soustavě.
Jaký olej používáš ty..?
Kulička ten zvuk dělat určitě nebude..je v tý hadici úplně na pevno..navíc ten zvuk je "mohutný",jakoby po celém motoru,tipoval bych asi nějaký těsnění u vejfuku a nebo celkově někde problém ve výfukový soustavě.
Jaký olej používáš ty..?
Re: Rover 214 hatchback 1995 XW
10w40 polosyntetiku.... dlouho jsem lil Total, poslední dobou beru od Lenhama belgický Unil... prostě hlavně pravidelně buď po roce nebo 15.000 km, správnou viskozitu, nestřídat výrobce a rozhodně ne nic laciného z Alberta
Re: Rover 214 hatchback 1995 XW
Tak jsem dnes měřil kotouče.Opravdu to jsou ty 238mm...a jsou pěkně jetý..jinak jsem si při měření představil 282mm kotouče...musí to bejt slušnej kus železa a hlavně taky jiný bržděníčko
Re: Rover 214 hatchback 1995 XW
No, není to nějaký extra sado maso... ale brzdí to výrazně lépe, jak 262mm.... pravda, že si nedokážu představit, jaký by to bylo s 238mm, když i 262mm umím snadno zavařit Ale tak zas máš tam slabší motor a důležité je mít dobré kotouče a desky a pak to může brzdit stejně obstojně. Jen bude snazší je přehrát.
Re: Rover 214 hatchback 1995 XW
To je mi jasný.. Dnes mi přišly kotouče,výrobce brembo breco,oproti těm starým jsou tyhle pořádnej kus železa tak ještě desky,zadní brzdy a pustim se do toho
Re: Rover 214 hatchback 1995 XW
No ty pravděpodobně budeš mít ještě ten úplně prehistorický konektor(y) na diagnostiku vedle pojistek v motorovém prostoru. A na to se tu v ČR připojí bohužel nevím kdo - o nikom, kdo to umí, jsme tu zatím neslyšeli, ale ani se po tom nikdo extra nepídil.
Re: Rover 214 hatchback 1995 XW
no taky že mám..vždycky jsem si říkal k čemu ty konektory jsou..a taky že jsem nepochodil,dneska jsem byl u jednoho pána tady co dělá diagnostiku snad co já žiju..a bohužel to nemá,nic jinýho jsem ani nečekal.Jsem naštvanej..
Re: Rover 214 hatchback 1995 XW
Jestli tě to uklidní, tak jsem na tom s kupéčkem stejně mám tam tohle :
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
- Příspěvky: 2113
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Beroun u Práglu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 214 hatchback 1995 XW
Mělo by to jít stačí si to vypinovat
Re: Rover 214 hatchback 1995 XW
Tohle mam na roveru taky, a normalne sem to napich atalem. Nejni to problem. Pro komunikaci staci myslim jen jeden pin, jen na barvu dratu si nevzpomenu..
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165
Re: Rover 214 hatchback 1995 XW
No tak nejak to bude. Miro, muzes overit, ktery pin to byl? Jinak jeden z tech konektoru bude pro ABS...
Re: Rover 214 hatchback 1995 XW
Myslím, že pro ABS je konektor, který je stejný,ale zelený
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 214 hatchback 1995 XW
176 000 km.
Zaznamenávám razantně zvýšenou spotřebu..buďto si se mnou hraje ručička ukazatele paliva nebo auto chlastá jak upír z feratu.Taktéž mi mizí olej..únik jsem nezaznamenal-rozhodně ne tak rozsáhlý.Zdá se mi že auto dost cmoudi ale nevím jestli to není tou zimou.Taky mi pořád zapachem pořád připomíná škodovku nebo nějaký takový starý auto..Bohužel už nevím co je u myho auta normální...
Zaznamenávám razantně zvýšenou spotřebu..buďto si se mnou hraje ručička ukazatele paliva nebo auto chlastá jak upír z feratu.Taktéž mi mizí olej..únik jsem nezaznamenal-rozhodně ne tak rozsáhlý.Zdá se mi že auto dost cmoudi ale nevím jestli to není tou zimou.Taky mi pořád zapachem pořád připomíná škodovku nebo nějaký takový starý auto..Bohužel už nevím co je u myho auta normální...
Re: Rover 214 hatchback 1995 XW
Dokud nebudeš mít vyřešený volnoběžný ventil, tak je možný všechno...