Rover 214 hatchback 1995 XW

Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
Odpovědět
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 214 hatchback 1995 XW

Příspěvek od Trunda » úte led 27, 2015 19:47

To první je cvakání hydroštelů - u staršího motoru při ne zcela dobře dodržované výměně oleje včas a za kvalitní se to takto projevuje. Pokud je to jen za studena, tak to není ještě nejhorší.
To druhé zcela evidentně svědčí o nefunkčním servu volnoběhu, což někdo vyřešil tím, že to přicpal tou kuličkou mamma mia :lol: Typuju, že po nastartování za studena nemáš otáčky cca 1200 a postupně s ohříváním ti neklesají. O nefunkčnosti serva svědčí i to poslední video, kdy je vidět, že otáčky padnou rovnou na těch 900, kdežto když funguje servo, tak to jakoby na 1000 se na chvilku zastaví a po chvilce to padne na 900. Ten zvuk při protůrování by klidně mohla dělat ta kulička, že se rozdrnčí o domeček serva, ale takhle z videa se to nedá posoudit, bo to nemůžu lokalizovat.
Doporučení - dát to auto někomu rover znalému, aby odhalil příčinu nefunkčnosti serva (přerušená kabeláž, konektor, možná špatný potenciometr klapky, ...). Bez měření s tím těžko něco naděláš.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Kamil93
Příspěvky: 310
Registrován: čtv zář 04, 2014 12:58
Bydliště: Teplice,Ústecký kraj

Re: Rover 214 hatchback 1995 XW

Příspěvek od Kamil93 » stř led 28, 2015 18:44

A sakra docela jsem se bál,že zmíníš hydroštely..Tipuješ úplně přesně,nic takovýho jsem u mýho auta nikdy neviděl :D
Kulička ten zvuk dělat určitě nebude..je v tý hadici úplně na pevno..navíc ten zvuk je "mohutný",jakoby po celém motoru,tipoval bych asi nějaký těsnění u vejfuku a nebo celkově někde problém ve výfukový soustavě.
Jaký olej používáš ty..?

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 214 hatchback 1995 XW

Příspěvek od Trunda » stř led 28, 2015 20:07

10w40 polosyntetiku.... dlouho jsem lil Total, poslední dobou beru od Lenhama belgický Unil... prostě hlavně pravidelně buď po roce nebo 15.000 km, správnou viskozitu, nestřídat výrobce a rozhodně ne nic laciného z Alberta ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Kamil93
Příspěvky: 310
Registrován: čtv zář 04, 2014 12:58
Bydliště: Teplice,Ústecký kraj

Re: Rover 214 hatchback 1995 XW

Příspěvek od Kamil93 » čtv led 29, 2015 19:06

Tak jsem dnes měřil kotouče.Opravdu to jsou ty 238mm...a jsou pěkně jetý..jinak jsem si při měření představil 282mm kotouče...musí to bejt slušnej kus železa a hlavně taky jiný bržděníčko 8)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 214 hatchback 1995 XW

Příspěvek od Trunda » čtv led 29, 2015 21:57

No, není to nějaký extra sado maso... ale brzdí to výrazně lépe, jak 262mm.... pravda, že si nedokážu představit, jaký by to bylo s 238mm, když i 262mm umím snadno zavařit :-D Ale tak zas máš tam slabší motor a důležité je mít dobré kotouče a desky a pak to může brzdit stejně obstojně. Jen bude snazší je přehrát.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Kamil93
Příspěvky: 310
Registrován: čtv zář 04, 2014 12:58
Bydliště: Teplice,Ústecký kraj

Re: Rover 214 hatchback 1995 XW

Příspěvek od Kamil93 » pon úno 02, 2015 20:45

To je mi jasný..:D Dnes mi přišly kotouče,výrobce brembo breco,oproti těm starým jsou tyhle pořádnej kus železa :D tak ještě desky,zadní brzdy a pustim se do toho :)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 214 hatchback 1995 XW

Příspěvek od Trunda » stř úno 18, 2015 15:26

No ty pravděpodobně budeš mít ještě ten úplně prehistorický konektor(y) na diagnostiku vedle pojistek v motorovém prostoru. A na to se tu v ČR připojí bohužel nevím kdo - o nikom, kdo to umí, jsme tu zatím neslyšeli, ale ani se po tom nikdo extra nepídil.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Kamil93
Příspěvky: 310
Registrován: čtv zář 04, 2014 12:58
Bydliště: Teplice,Ústecký kraj

Re: Rover 214 hatchback 1995 XW

Příspěvek od Kamil93 » stř úno 18, 2015 17:26

no taky že mám..vždycky jsem si říkal k čemu ty konektory jsou..a taky že jsem nepochodil,dneska jsem byl u jednoho pána tady co dělá diagnostiku snad co já žiju..a bohužel to nemá,nic jinýho jsem ani nečekal.Jsem naštvanej..:D vzek:

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 214 hatchback 1995 XW

Příspěvek od Karel825 » stř úno 18, 2015 19:03

Jestli tě to uklidní, tak jsem na tom s kupéčkem stejně mám tam tohle :( :
Přílohy
DSCN3823.JPG
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 214 hatchback 1995 XW

Příspěvek od J0hny » stř úno 18, 2015 22:53

Mělo by to jít stačí si to vypinovat
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 16:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 214 hatchback 1995 XW

Příspěvek od MíraMT » stř úno 18, 2015 23:40

Tohle mam na roveru taky, a normalne sem to napich atalem. Nejni to problem. Pro komunikaci staci myslim jen jeden pin, jen na barvu dratu si nevzpomenu..
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 214 hatchback 1995 XW

Příspěvek od Trunda » čtv úno 19, 2015 6:57

No tak nejak to bude. Miro, muzes overit, ktery pin to byl? Jinak jeden z tech konektoru bude pro ABS...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 214 hatchback 1995 XW

Příspěvek od Karel825 » čtv úno 19, 2015 15:06

Myslím, že pro ABS je konektor, který je stejný,ale zelený :idea:
Přílohy
DSCN3820.JPG
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Kamil93
Příspěvky: 310
Registrován: čtv zář 04, 2014 12:58
Bydliště: Teplice,Ústecký kraj

Re: Rover 214 hatchback 1995 XW

Příspěvek od Kamil93 » pát úno 20, 2015 10:38

176 000 km.

Zaznamenávám razantně zvýšenou spotřebu..buďto si se mnou hraje ručička ukazatele paliva nebo auto chlastá jak upír z feratu.Taktéž mi mizí olej..únik jsem nezaznamenal-rozhodně ne tak rozsáhlý.Zdá se mi že auto dost cmoudi ale nevím jestli to není tou zimou.Taky mi pořád zapachem pořád připomíná škodovku nebo nějaký takový starý auto..Bohužel už nevím co je u myho auta normální...

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 214 hatchback 1995 XW

Příspěvek od Trunda » pát úno 20, 2015 10:54

Dokud nebudeš mít vyřešený volnoběžný ventil, tak je možný všechno...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět