Rover 214 hatchback 1995 XW

Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
Odpovědět
Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6958
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 214 hatchback 1995 XW

Příspěvek od AnderN » ned bře 22, 2015 22:37

Nejsou to záznamy z evidenčních kontrol? Nebo jiných návštěv STK? Nejezdí se tam vždy jen na pravidelné prohlídky.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 214 hatchback 1995 XW

Příspěvek od Trunda » ned bře 22, 2015 22:56

Ano, můžou to být evidenční kontroly. Však se podívej do techničáku co tam máš a co odpovídá změně majitele....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Kamil93
Příspěvky: 310
Registrován: čtv zář 04, 2014 12:58
Bydliště: Teplice,Ústecký kraj

Re: Rover 214 hatchback 1995 XW

Příspěvek od Kamil93 » pon bře 30, 2015 20:39

Velkej techničák je novej a právě tam nejsou předchozí majitelé..:/ starej byl plnej..

Jinak..

bude fungovat lambda sonda z 16k4f na 14k4f??

za případné rady díky :)

Uživatelský avatar
roverix
Příspěvky: 3062
Registrován: sob led 31, 2009 19:30
Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504

Re: Rover 214 hatchback 1995 XW

Příspěvek od roverix » pon bře 30, 2015 21:12

Kamil93 píše:Mám technickou :D bude mi pasovat přední levá venkovní klika z RFa na Xw ??
ty Kliky 200 xw 400 xw, 200 rf jsou stejné. Rozdíl je v tahlech a jejich upevnění. Vše lze překutit. Klika bývá praská u táhla, v tom případě se dá použít do opačných dveří.
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504

Kamil93
Příspěvky: 310
Registrován: čtv zář 04, 2014 12:58
Bydliště: Teplice,Ústecký kraj

Re: Rover 214 hatchback 1995 XW

Příspěvek od Kamil93 » pon dub 20, 2015 18:21

Tak nakonec jsem na plnou nádrž-až do cvaknutí pistole a ještě kousek s povytaženou ujel až do prázdna kdy už jsem nenastartoval celých 484km...A posledních tak 100-150 km jsem jezdil s vypojenou lambda sondou...95% jízd se konalo po městě a zbytek tak max okresky..Ranní starty a zahřívačky.Je to podle vás dobrá spotřeba ? kolik průměrně najezdíte vy na plnou nádrž (55l)?

Pokud jsem správně počítal průměrná spotřeba u mě na tuhle nádrž byla 8,7 litru.Teď se mi tak velká jako nedávno nezdá.Dojezd skoro 500km jsem fakt nečekal.

A říká mi něco když jsem dva týdny jezdil bez lambdy ? :D Absolutně bez jakýho koliv rozdílu jako s ní. drive:

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 16:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 214 hatchback 1995 XW

Příspěvek od Karel825 » pon dub 20, 2015 19:03

Špatně jsi to vydělil :!: Podle těch tvých čísel mi vychází spotřeba 11,36 :o což je strašně moc na ten motor, ale díky těm nefunkčním lambdám to odpovídá msm:
Za tolik jezdím s kupéčkem a to jen když ho trochu kotlím :lol: jinak jsem okolo 9-10, ale ta dvě auta porovnávat nelze, jediné co mají společného je velikost nádrže :idea:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 214 hatchback 1995 XW

Příspěvek od Trunda » pon dub 20, 2015 19:31

Já s 1.6 jezdím průměrně za 8 litrů a je to především cesta po "polních" cestách do práce, takže brzda plyn brzda plyn...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6958
Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 214 hatchback 1995 XW

Příspěvek od AnderN » úte dub 21, 2015 8:14

Pořád menší "brzda plyn" než tady při šoupání po městě, to tvoje auta vůbec neznají. Na každém kilometru 15 rozjezdů někdy ...

Kamil93 -- tohle není měření. Vůbec nevíme, jestli jsi projel 55 litrů paliva, nebo jestli třeba nestartuješ z jiných důvodů. Nemusíš jezdit do sucha, to nemá smysl :!: Odděláš si čerpadlo a možná i další komponenty. Natankuj plnou do cvaknutí pistole, pak jezdi a až bude ručka ve spodní části rezervy, tak zajeď natankovat zase do cvaknutí, nejlépe na stejnou pumpu ke stejnému stojanu, a spočítáš spotřebu podle najetých km a množství dotankovaného paliva. S naprosto minimální chybou.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Kamil93
Příspěvky: 310
Registrován: čtv zář 04, 2014 12:58
Bydliště: Teplice,Ústecký kraj

Re: Rover 214 hatchback 1995 XW

Příspěvek od Kamil93 » ned dub 26, 2015 18:37

Sakra to máte recht :D nevim co jsem blbnul že jsem to takhle spočítal :D

Někdy to teda zkusím vypočítat tímhle stylem.

Kamil93
Příspěvky: 310
Registrován: čtv zář 04, 2014 12:58
Bydliště: Teplice,Ústecký kraj

Re: Rover 214 hatchback 1995 XW

Příspěvek od Kamil93 » ned dub 26, 2015 18:48

Jinak dneska jsem se pídil po problému,čistil nějaký věci a zjistil jsem zajímavou věc.Vypojil jsem hadičku tady z vecičky na obrázku.K čemu to slouží ? Je to nějaký regulátor tlaku vstřiků ?

Měl jsem nastartováno,motor se ještě neohřál a otáčky mi klasicky kolísaly.Ale po vypojení té hadičky se najednou volnoběh ustálil-otáčky stoupli cca na 1100-1200 a držely,když jsem to prošláp vrátili se zpět na tuhle hodnotu,ne jako předtim kdy klesly až někam k 500 a celé auto se rozklepalo a málem zdechlo.Po dalším nastartování otáčky vlétly cca na 1200 a poté postupně klesali na těch cca 1000 bez jedinýho škobrtnutí,motor krásně běžel a začal se ohřívat.Takhle by se ten motor měl správně chovat ne ?

Dokáže mi tohle někdo vysvětlit a třeba odhalit příčinu mého problému ?

A je třeba bez rizika s tou vypojenou hadicou jezdit,když to šlape dobře ?
Přílohy
IMAG0586.jpg
vypojená hadička

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 214 hatchback 1995 XW

Příspěvek od Trunda » ned dub 26, 2015 19:23

Ty Kamile.... tohle už přestává být vtipné. Sorry, ale děláš tu ze sebe ptáka... máš to celé rozhašené, rozdrbané, rozje..., pokračuješ akorát v naprosto bastlířských pokusech předchozích majitelů místo toho, abys konečně auto zavezl profíkovi a nechal ho dát do pořádku. Promiň, ale fakt už je to k pláči :-(
Máš rozdrbaný okruh volnoběhu, zřejmě i v důsledku nefunkční zpětné vazby, díky které má ECU vyhodnocovat a nastavovat optimální dávkování benzínu vs. vzduch skrz volnoběžný ventil. Odpojením této hadičky jsi dosáhl jen toho, že si to touto hadičkou přisává vzduch v takovém množství, že to stačí pro ony otáčky. Ale znefunkčnil jsi další zařízení (jestli to je regulátor tlaku paliva, teď sám nevím), ale nevyřešil to, že tam máš zprasený ventil se skleněnou kuličkou v sání... byl jsem k tobě vždycky tolerantní a bral tě s rezervou, ale tohle už je moc. Vzpamatuj se, prosím a začni to řešit s rozumem, jo?
Díky ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Kamil93
Příspěvky: 310
Registrován: čtv zář 04, 2014 12:58
Bydliště: Teplice,Ústecký kraj

Re: Rover 214 hatchback 1995 XW

Příspěvek od Kamil93 » ned dub 26, 2015 19:58

Nějak jsem už čekal takovouhle odpověď.Vim že je naprosto nemožný to takovymhle způsobem na dálku řešit,natož když už mě je naprosto zřejmý,že tam mám nefunkční vícero věcí,souvisí to jedno s druhým.Samozřejmě,že tohle nic neřeší,ta hadička tam neni pro srandu králikům a odpojení je zbytečný.Jsem jenom zvědavej jak ty věci v motoru fungují a jaktože to třeba teď "pomohlo",proč to "pomohlo" atd..Bez pomoci odborníka je tohle všechno naprd.Na toho prostě zatim nemám peníze,šetřím si na to,ale zatim to prostě nejde.Bohužel...

Už sem nebudu dávat takový hovadiny a otravovat s tim ;)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 214 hatchback 1995 XW

Příspěvek od Trunda » ned dub 26, 2015 20:44

Nechci tě odradit od toho se autu věnovat, zajímat se... ale je to celkem složitá věc a nelze k ní přistupovat diletantsky. Chápej, co chvilka tu řešíme to, jak tu někdo plive na Roverky, jak to jsou poruchová auta atd. Ale ve finále se ukáže jen to, že někdo koupil zajíce v pytli a neuměl si vybrat slušný kus auta. Koupí si auto zasažený podobným kutilem a pláčou nad tím, jak se jim sype jedna věc za druhou jen proto, že auto někdo servisoval neodborně doma na dvorku a byť třeba v dobrém úmyslu se něco naučit, ale bez zkušeností a odborného dohledu.
Jedna rada - příště si nejdřív ověř co k čemu je a jak to funguje teoreticky a pak si s tím hraj na autě. Když to budeš dělat opačně, tak si akorát odpráskneš další věci ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Kamil93
Příspěvky: 310
Registrován: čtv zář 04, 2014 12:58
Bydliště: Teplice,Ústecký kraj

Re: Rover 214 hatchback 1995 XW

Příspěvek od Kamil93 » stř črc 08, 2015 8:20

Cca 173tis km.

Auto se konečně s tučným seznamem závad a problémů dostalo k doktorovi.

Vzhledem k tomu že teď má 14 Dni dovolenou tak je zatím auto nedodelane zpět u mě.Po dovolené mu ho zase dám at to dokončí.

Takže prozatím tedy vyměněné přední brzdy -kotouče brembo a destičky od Textaru.

Vyklepané a vykitované páté dveře-památku na solidní ťukanec.

Porovnaný celý čumák auta.

Až se vrátí na řadu se dostanou komplet zadní brzdy a nové brzdové trubičky+brzdovka

Prioritně konečně vyřešení volnoběhu ale toho se trochu obávám :)

Jako další jsem vyměnil olej, svíčky, zapalovací kabely.Kompletní dveře u řidiče. Zadní světla.

Plus doma mám hromadu dalších dílů. Nedávno jsem si udělal výlet na moravu pro díly drive:

Později ještě přidám nějakou fotku ;)

Píšu na mobilu a do toho pracuju tak doufám že jsem nic neopomněl a že je to srozumitelný :)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 214 hatchback 1995 XW

Příspěvek od Trunda » stř črc 08, 2015 10:36

:-) .... fajn že se snažíš... určitě pokračuj ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět