Pááralův Rover 825 KV6 :-)
Pááralův Rover 825 KV6 :-)
Mám ho kluci až dorazím domů, trochu se rozepíšu
Rover 820Si 2.0L 20T4H 100kw MY 01/1992, aristokratický überkočár ve stádiu záchrany
------------------
Volvo 850 Estate 2.5L Diesel, černá kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/ 500.000km+
------------------
Nabízím originální diagnostiku vozů Volvo a Saab.. k dispozici od 1.8.2015 také automatizovaná plnící a čisticí stanice na automatické převodovky všech výrobců.. Lánov u Vrchlabí čp. 18, rezervace 739 020 999, či e-mailem plneniat@outlook.cz
------------------
Volvo 850 Estate 2.5L Diesel, černá kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/ 500.000km+
------------------
Nabízím originální diagnostiku vozů Volvo a Saab.. k dispozici od 1.8.2015 také automatizovaná plnící a čisticí stanice na automatické převodovky všech výrobců.. Lánov u Vrchlabí čp. 18, rezervace 739 020 999, či e-mailem plneniat@outlook.cz
Re: pomoc se záchranou Rovera 820Si :-(
Tak to gratuluji, pěkně se nám ta komunita osmistavkařů rozjíždí
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: pomoc se záchranou Rovera 820Si :-(
Wow.... tady se někdo zbláznil ... fajné... těšíme se na další story
Re: pomoc se záchranou Rovera 820Si :-(
Jo, no trošínku jsem zešílel.. Finančně se mi to sice teď vůbec nehodí, ale tak nějak jsem se nedokázal kontrolovat .. 820tku určitě nevracím zpět do kopřiv, nicméně tento kus se teď na pár měsíců stane prioritou č. 1
Přemýšlel jsem a asi je pro mě stále schůdnější varianta renovovat něco, co je interiériově a tak nějak celkově ok.. paradoxně GO motoru je vzhledem k podmínkám, který mám "ten nejmenší problém" - dílů na to je pořád dost..
Takže k mojí nové lásce.. Zakoupena ve bohatýrské čtvrti Praha-Vestec, kde stála naproti garáži se zaparkovaným Jaguárem XJ6.. je to tam takový jiný svět, ve kterém spokojení strejdové jezdí pár stovek metrů do místní trafiky v Mercedesu CLK, městská policie má nové Superby a nejsociálnější auto, které jsem tam viděl bylo BMW X5.. I na 825-tce bylo na první pohled vidět, že byla milovaným a staraným autem do poslední chvíle.. Majitel takovej moravskej sympaťák se zálibou v atypických vozech Hned k nám běžel s plechovkama Kofoly na schlazení a asi 4 hodiny jsme v kuse kecali o tom, co měl kdo z nás za jaká auta a co jsme zažili na cestách
825 používal dlouhou dobu jako auto denní potřeby, než došlo k prasknutí termostatu. Měl to pak u nějakého mechanika, kde dostal termostat nový (musel prý objednávat z Anglie).. krátce potom začaly problémy s náhlým přehříváním.. auto třeba 30km normálně jede s teplotou v normálu, načež ručička najednou vystřelí k horní hranici a vaříme... Bohužel mu nepřála finanční situace, tak opravu odkládal a odkládal, až se rozhodl, že auto prodá někomu do dobrých rukou. Ozvalo se prý pár lidí, ale určovali si nesmyslné slevy, nebo šlo o cikánské barony, kteří chtěli dojezdit supr limuzínu more.. Rover tak stál skoro rok před domem, přičemž ho majitel alespoň párkrát prý krátce projel, aby nic nazatuhlo a udržel brzdy v použitelném stavu.. V expanzce je bordel (ne olejová oka), ale takové hnusné úsady, na víčku oleje je lehká bílá pěna (ale na měrce vypadá čistý) .. Áftomat řadí sametově, jeho olej je ještě krásně červený (a tak to má být, protože tak je to správné )) .. motor samotný běží hladce, bez klepání, nebo pazvuků.. je znát jen, že je někde děravý výfuck.. ale to nevadí, to už je taková spotřebka.. víc jsem neměl koule to trápit vzhledem ke stavu motoru..
Když jsem do té Phy jel, říkal jsem si, že 825 s kamarádem odřídíme domů, ale když jsem viděl expanzku a lehkou emulzi na vícku oleje, tak mě odvaha opustila. Vyřešili jsme to tedy administrativně s tím, že se dovoz k nám do dílny v týdnu pořeší podválem, až ho budu mít k dispozici.. Autí už je tedy moje, ale stále stojí v té Praze a ještě tam bude muset pár dní přežít..
Exteriér fajnovej a kromě výrazně "zhrublého" laku na střeše, puchýře na blatníku, chybějícího znáčku na přední kapotě nic hrozného.. vlastně.. zamrzí snad jen poškozený řidičův zámek po pokusu o vloupání a vedle zámku je vyrytý ženský reprodukční orgán jako pozdrav od neúspěsného zloděje..
Lak celkově je jinak ve slušném stavu a myslím, že to není nic, co nespraví leštička
Samostatná kapitola je však interiér... Kůže byla pravidelně impregrovaná a je to vidět, jelikož interiér je přímo skandální.. Nebojím se říct, že vypadá jako u "tříletýho" auta... Není tam kromě vyluxování a opravy odstáté gumy kolem voliče automatu potřeba vůbec nic... Dostal jsem ještě brzdové destičky, které měl připravené na výměnu ještě před závadou.. Jinač všechno co má makat, maká - akorát okýnkům se opět nechtělo, ale baterka byla na sračku od toho stání, tak nejdřív dám novou
Bohužel můj mobil měl jen 2% baterie, tak jsem měl jen doslova pár chvil na to abych stihl vyfotit alespoň interiér za kvalitu kompozice se omlouvám, strašně jsem spěchal, páč jsem se bál, že se mi každou chvíli foun vypne jak to dovalím na válu, ofotím, co to půjde Už jsem od Lenhama objednal tesnění pro hlavy + sadu kompletních gufer.. Sehnal jsem na netu i komplet rozvody se všema třema řemenama (bez vodní pumpy) od Gatesu za 3700kč vč. DPH, tak jsem příjemně překvapen
Kdyby někdo z Vás měl naprodej "deku" přední kapoty, hned beru a klidně 2x, páč obě moje osmikila jí mají rozhryzanou minimálně od T-Rexe a vypadá to nechutně... + kulaté gumičky zakrývající mikrospínače na dálkovém ovladači- tady u 825 vůbec nejsou.
Tak snad alespoň fotky napoví a tešte se na další založím pak 825 vlastní téma, ať to tu neplevelím Bože, já už se tak těším, až jí vezmu někam na výlet ) Snad máte i nějaké pravidelné srazy Jinak díky za všechny informace, které mě přesvědčili ke koupi
PS:. motor 820-tky už šlape jako hodinky - pomohlo opravdu důkladné vyčištění toho krokového motorku plynu, tak děkuji za nasměrování. Jinak adaptace klapky přes 5x plyn mi nefungovala, ale i tak je to ok a už i chytá na brnk
Přemýšlel jsem a asi je pro mě stále schůdnější varianta renovovat něco, co je interiériově a tak nějak celkově ok.. paradoxně GO motoru je vzhledem k podmínkám, který mám "ten nejmenší problém" - dílů na to je pořád dost..
Takže k mojí nové lásce.. Zakoupena ve bohatýrské čtvrti Praha-Vestec, kde stála naproti garáži se zaparkovaným Jaguárem XJ6.. je to tam takový jiný svět, ve kterém spokojení strejdové jezdí pár stovek metrů do místní trafiky v Mercedesu CLK, městská policie má nové Superby a nejsociálnější auto, které jsem tam viděl bylo BMW X5.. I na 825-tce bylo na první pohled vidět, že byla milovaným a staraným autem do poslední chvíle.. Majitel takovej moravskej sympaťák se zálibou v atypických vozech Hned k nám běžel s plechovkama Kofoly na schlazení a asi 4 hodiny jsme v kuse kecali o tom, co měl kdo z nás za jaká auta a co jsme zažili na cestách
825 používal dlouhou dobu jako auto denní potřeby, než došlo k prasknutí termostatu. Měl to pak u nějakého mechanika, kde dostal termostat nový (musel prý objednávat z Anglie).. krátce potom začaly problémy s náhlým přehříváním.. auto třeba 30km normálně jede s teplotou v normálu, načež ručička najednou vystřelí k horní hranici a vaříme... Bohužel mu nepřála finanční situace, tak opravu odkládal a odkládal, až se rozhodl, že auto prodá někomu do dobrých rukou. Ozvalo se prý pár lidí, ale určovali si nesmyslné slevy, nebo šlo o cikánské barony, kteří chtěli dojezdit supr limuzínu more.. Rover tak stál skoro rok před domem, přičemž ho majitel alespoň párkrát prý krátce projel, aby nic nazatuhlo a udržel brzdy v použitelném stavu.. V expanzce je bordel (ne olejová oka), ale takové hnusné úsady, na víčku oleje je lehká bílá pěna (ale na měrce vypadá čistý) .. Áftomat řadí sametově, jeho olej je ještě krásně červený (a tak to má být, protože tak je to správné )) .. motor samotný běží hladce, bez klepání, nebo pazvuků.. je znát jen, že je někde děravý výfuck.. ale to nevadí, to už je taková spotřebka.. víc jsem neměl koule to trápit vzhledem ke stavu motoru..
Když jsem do té Phy jel, říkal jsem si, že 825 s kamarádem odřídíme domů, ale když jsem viděl expanzku a lehkou emulzi na vícku oleje, tak mě odvaha opustila. Vyřešili jsme to tedy administrativně s tím, že se dovoz k nám do dílny v týdnu pořeší podválem, až ho budu mít k dispozici.. Autí už je tedy moje, ale stále stojí v té Praze a ještě tam bude muset pár dní přežít..
Exteriér fajnovej a kromě výrazně "zhrublého" laku na střeše, puchýře na blatníku, chybějícího znáčku na přední kapotě nic hrozného.. vlastně.. zamrzí snad jen poškozený řidičův zámek po pokusu o vloupání a vedle zámku je vyrytý ženský reprodukční orgán jako pozdrav od neúspěsného zloděje..
Lak celkově je jinak ve slušném stavu a myslím, že to není nic, co nespraví leštička
Samostatná kapitola je však interiér... Kůže byla pravidelně impregrovaná a je to vidět, jelikož interiér je přímo skandální.. Nebojím se říct, že vypadá jako u "tříletýho" auta... Není tam kromě vyluxování a opravy odstáté gumy kolem voliče automatu potřeba vůbec nic... Dostal jsem ještě brzdové destičky, které měl připravené na výměnu ještě před závadou.. Jinač všechno co má makat, maká - akorát okýnkům se opět nechtělo, ale baterka byla na sračku od toho stání, tak nejdřív dám novou
Bohužel můj mobil měl jen 2% baterie, tak jsem měl jen doslova pár chvil na to abych stihl vyfotit alespoň interiér za kvalitu kompozice se omlouvám, strašně jsem spěchal, páč jsem se bál, že se mi každou chvíli foun vypne jak to dovalím na válu, ofotím, co to půjde Už jsem od Lenhama objednal tesnění pro hlavy + sadu kompletních gufer.. Sehnal jsem na netu i komplet rozvody se všema třema řemenama (bez vodní pumpy) od Gatesu za 3700kč vč. DPH, tak jsem příjemně překvapen
Kdyby někdo z Vás měl naprodej "deku" přední kapoty, hned beru a klidně 2x, páč obě moje osmikila jí mají rozhryzanou minimálně od T-Rexe a vypadá to nechutně... + kulaté gumičky zakrývající mikrospínače na dálkovém ovladači- tady u 825 vůbec nejsou.
Tak snad alespoň fotky napoví a tešte se na další založím pak 825 vlastní téma, ať to tu neplevelím Bože, já už se tak těším, až jí vezmu někam na výlet ) Snad máte i nějaké pravidelné srazy Jinak díky za všechny informace, které mě přesvědčili ke koupi
PS:. motor 820-tky už šlape jako hodinky - pomohlo opravdu důkladné vyčištění toho krokového motorku plynu, tak děkuji za nasměrování. Jinak adaptace klapky přes 5x plyn mi nefungovala, ale i tak je to ok a už i chytá na brnk
Rover 820Si 2.0L 20T4H 100kw MY 01/1992, aristokratický überkočár ve stádiu záchrany
------------------
Volvo 850 Estate 2.5L Diesel, černá kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/ 500.000km+
------------------
Nabízím originální diagnostiku vozů Volvo a Saab.. k dispozici od 1.8.2015 také automatizovaná plnící a čisticí stanice na automatické převodovky všech výrobců.. Lánov u Vrchlabí čp. 18, rezervace 739 020 999, či e-mailem plneniat@outlook.cz
------------------
Volvo 850 Estate 2.5L Diesel, černá kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/ 500.000km+
------------------
Nabízím originální diagnostiku vozů Volvo a Saab.. k dispozici od 1.8.2015 také automatizovaná plnící a čisticí stanice na automatické převodovky všech výrobců.. Lánov u Vrchlabí čp. 18, rezervace 739 020 999, či e-mailem plneniat@outlook.cz
Re: pomoc se záchranou Rovera 820Si :-(
Co na to řict. Pěkně napsany a su rád, že se našel další pacient s virusem ROVER
Re: pomoc se záchranou Rovera 820Si :-(
Gratuluju
A to se nad tímhle kouskem tady někteří ošklíbali....
A to se nad tímhle kouskem tady někteří ošklíbali....
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Pááralův Rover 825 KV6 :-)
Paráda V tom inzerátu nevypadal stav tak dobře, jaký ve skutečnosti asi je....
Koukám, že na osmikilech se začíná na těch výdřevách oddělovat lak od dýhy. Škoda že případnou repasí by se na těch boční ztratila ta linka s nápisem, který tomu dodává ten správný punc luxusu
Jinak srazy pořádáme pravidelně několikrát do roka, sic tedy spíš v oblasti Moravy.... nicméně jsi rozhodně vítán a těšíme se na další parádní koráb
Koukám, že na osmikilech se začíná na těch výdřevách oddělovat lak od dýhy. Škoda že případnou repasí by se na těch boční ztratila ta linka s nápisem, který tomu dodává ten správný punc luxusu
Jinak srazy pořádáme pravidelně několikrát do roka, sic tedy spíš v oblasti Moravy.... nicméně jsi rozhodně vítán a těšíme se na další parádní koráb
Re: Pááralův Rover 825 KV6 :-)
Trundo, mě i z těch fotek přišlo dobrý ..asi lepčí voči
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Pááralův Rover 825 KV6 :-)
Nevím jak lišta na dveřích, ale kořenice okolo ovládání klimatizace je obyčejný plast a nemá s dýhou nic společného ta je třeba u kupéčka do roku 95, tak počítám, že i na dveřích to bude podobně - sám je mám trochu mléčné
Jinak vzhledem ke stavu auta je to myslím velmi slušný kup, už se těším až to na srazu postavíme s KDB a Tebou vedle sebe
EDIT:Jo a ten puchýř na blatníku jsem měl taky je to poznávací znamení skoro všech osmikil
Jinak vzhledem ke stavu auta je to myslím velmi slušný kup, už se těším až to na srazu postavíme s KDB a Tebou vedle sebe
EDIT:Jo a ten puchýř na blatníku jsem měl taky je to poznávací znamení skoro všech osmikil
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Pááralův Rover 825 KV6 :-)
No, budeš se divit, ale s největší pravděpodobností to fakt plast není I v R200 ta lištička před spolujezdcem je dýha... jak se stavíš, tak ti to ukážu
Re: Pááralův Rover 825 KV6 :-)
Zdravím, tak co je nového
Už je osmikilo v Podkrkonoší
Už je osmikilo v Podkrkonoší
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Pááralův Rover 825 KV6 :-)
Čááu klucí, sorry, se mnou je to těžký.. až do dnešních dnů jsem řešil to prokleté bydlení.. papírování, vybavování, stavění nábytku.. prostě samý lepší věci v těhle chvílím lituju, že neovládám nějaký rozdvojovací kouzlo nicméně na osmikilo jsem nezapomněl a zítra v noci ho konečně přivážíme do naší podkrkonošské dílny a pak bude trochu větší příval fotek a dojmů kromě sady těsnění, který mi ještě od lenhama nedorazilo (musím mu napsat, co se stalo) už mám jinak všechno co se motoru týká a bude se moct pomalu začít řěšit
Jinak jedno z prvních videí, které jsem si pustil na TV ve svém novém obýváku děkuju bohu za mou plynulou angličtinu alespoň mi to konečně k nečemu je a udivuje mě, jak je ten motůrek relativně maličkej
https://www.youtube.com/watch?v=YC7i5R6lpEQ
PS.: jinak k otázce pravosti dřeva.. nevím, jak zbytek, když jsem u 820 nasazoval zpět vytrženou výdřevu před spolujezdcem, tak ta je 100% dřevěná - jeto krásně vidět z druhý strany
PPS.: srazy na Moravě nebudou takovej problém mám to tam docela rád a relativně často jezdím směr Krnov
Jinak jedno z prvních videí, které jsem si pustil na TV ve svém novém obýváku děkuju bohu za mou plynulou angličtinu alespoň mi to konečně k nečemu je a udivuje mě, jak je ten motůrek relativně maličkej
https://www.youtube.com/watch?v=YC7i5R6lpEQ
PS.: jinak k otázce pravosti dřeva.. nevím, jak zbytek, když jsem u 820 nasazoval zpět vytrženou výdřevu před spolujezdcem, tak ta je 100% dřevěná - jeto krásně vidět z druhý strany
PPS.: srazy na Moravě nebudou takovej problém mám to tam docela rád a relativně často jezdím směr Krnov
Rover 820Si 2.0L 20T4H 100kw MY 01/1992, aristokratický überkočár ve stádiu záchrany
------------------
Volvo 850 Estate 2.5L Diesel, černá kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/ 500.000km+
------------------
Nabízím originální diagnostiku vozů Volvo a Saab.. k dispozici od 1.8.2015 také automatizovaná plnící a čisticí stanice na automatické převodovky všech výrobců.. Lánov u Vrchlabí čp. 18, rezervace 739 020 999, či e-mailem plneniat@outlook.cz
------------------
Volvo 850 Estate 2.5L Diesel, černá kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/ 500.000km+
------------------
Nabízím originální diagnostiku vozů Volvo a Saab.. k dispozici od 1.8.2015 také automatizovaná plnící a čisticí stanice na automatické převodovky všech výrobců.. Lánov u Vrchlabí čp. 18, rezervace 739 020 999, či e-mailem plneniat@outlook.cz
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6958
- Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pááralův Rover 825 KV6 :-)
Tady máš plnou verzi toho videa: https://www.youtube.com/watch?v=5Z48W9aT08E
Re: Pááralův Rover 825 KV6 :-)
Takže kluci.. po bližším ohledání a zvednutí nadšení trochu opadlo .. Zatím je diagnóza - komplet výfuk vč. katu po smrti.. (ten je i z venku uplně černej-asi v něm hořelo), komplet brzdy vč. ručky v kopru, z auta cestou na podválu vytekla všechna voda - prorezlý vodní chladič ve stylu, že nahoře zůstala kostra a vyhnil vnitřek, z motoru jsem vypustil místo 6,5L olejové náplně cca 9L smetany, voda z auta tekla i směrem zezhora od hlav, dále težký únik ATF z převodovky (což bude pro mě paradoxně nejmenší problém), zarazila mě i docela velké koroze spodku.. nefunkční mechanický zámek u řidiče (u spolujezdce je jen záslepka)-děsím se chvíle, kdy mi odejde klíčenka.. víc budu vědět, až sundám hlavy.. snad nebude někde prasklina..
Musel jsem to na chvíli nastartovat a popojet s tím, abych sjel z podválu a najel na zadní zvedák do dílny a až na delší start (asi díky rok starému benzínu a bůhvíčemu ve filtru. nebo únik tlaků??) motor běžel hezky.. (jen se trochu ozývala hydra - což není vzhledem k tomu, co jsem vypustil za kekel nic divnýho..
Teď mě začíná mrzet, že nikde poblíž nemám nikoho z kovaných Roveristů.. kamarád který mi půjčil jeden zvedák a nářadí na to nemá čas a tak jsem v tom sám.. a začínám se obávat, že je to nad moje síly.. Přikládám pár fotek, které jsem zvládl pořídit
Musel jsem to na chvíli nastartovat a popojet s tím, abych sjel z podválu a najel na zadní zvedák do dílny a až na delší start (asi díky rok starému benzínu a bůhvíčemu ve filtru. nebo únik tlaků??) motor běžel hezky.. (jen se trochu ozývala hydra - což není vzhledem k tomu, co jsem vypustil za kekel nic divnýho..
Teď mě začíná mrzet, že nikde poblíž nemám nikoho z kovaných Roveristů.. kamarád který mi půjčil jeden zvedák a nářadí na to nemá čas a tak jsem v tom sám.. a začínám se obávat, že je to nad moje síly.. Přikládám pár fotek, které jsem zvládl pořídit
Rover 820Si 2.0L 20T4H 100kw MY 01/1992, aristokratický überkočár ve stádiu záchrany
------------------
Volvo 850 Estate 2.5L Diesel, černá kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/ 500.000km+
------------------
Nabízím originální diagnostiku vozů Volvo a Saab.. k dispozici od 1.8.2015 také automatizovaná plnící a čisticí stanice na automatické převodovky všech výrobců.. Lánov u Vrchlabí čp. 18, rezervace 739 020 999, či e-mailem plneniat@outlook.cz
------------------
Volvo 850 Estate 2.5L Diesel, černá kráska v kůži.. 136kw by DIESELPOWER CHIP/Bosch SuperSprint 764/KAT OFF,EGR OFF/ 500.000km+
------------------
Nabízím originální diagnostiku vozů Volvo a Saab.. k dispozici od 1.8.2015 také automatizovaná plnící a čisticí stanice na automatické převodovky všech výrobců.. Lánov u Vrchlabí čp. 18, rezervace 739 020 999, či e-mailem plneniat@outlook.cz
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6958
- Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: pomoc se záchranou Rovera 820Si :-(
No jo, no ... asi bylo tak nějak vidět, že to bude chtít hodně práce, než z něj bude zase fešák. Tak držíme palce, ať tě elán neopustí a najdeš dost energie si s tím pohrát.KDB píše:A to se nad tímhle kouskem tady někteří ošklíbali....