Ramena na 800

825
Příspěvky: 3
Registrován: pát bře 25, 2016 19:25

Re: Ramena na 800

Příspěvek od 825 » pát bře 25, 2016 21:30

Jé dík, super, to snad dohledám, trošku v tomto oboru dělám (truck+bus), uvažovali jsme tam přizpůsobit nějaký futra z malýho náklaďáčku, který koupíš do stovky, no uvidíme, budu na to muset jít co nejdřív, dík moc. Určitě zas nějakej dotaz hodím.. 8)

berryj
Příspěvky: 274
Registrován: pát říj 31, 2008 18:04

Re: Ramena na 800

Příspěvek od berryj » sob dub 30, 2016 20:51

U své osmistovky mám pocit, že podvozek ve předu je dost na tuho. Pružiny jsou tam s označením (čevená-žlutá-bílá), dávali se na naftové verze.
Do V6 2,7 bylo podle katalogu víc verzí, možná měkčích.
Něco také udělají tlumiče, mám tam monroe, jaké máte zkušenosti s touto značkou? Já jsem vždycky bral na auta KYB nebo SACHS a neměl jsem z nich špatný pocit.

berryj
Příspěvky: 274
Registrován: pát říj 31, 2008 18:04

Re: Ramena na 800

Příspěvek od berryj » úte kvě 03, 2016 7:46

Pokud by někdo měl problém sehnat na předek dorazy tlumičů, tak tam krásně pasují zadní gumové dorazy z Felicie, jen je potřeba je zkrátit, Vnější i vnitřní průměr pasuje. 8)

berryj
Příspěvky: 274
Registrován: pát říj 31, 2008 18:04

Re: Ramena na 800

Příspěvek od berryj » čtv kvě 05, 2016 14:35

Jak jsem měnil dorazy na předku, měl jsem venku tlumiče. Namontované byly MONROE R3789. Nevím jak tam byly dlouho, ale při stlačení jsou měkké, na roztažení tuhé. Přes některé nerovnosti šlo auto až na dorazy, proto asi byly tak rozsekané a také to bylo slyšet. Dostupné jsou zase jen MONROE tak jsem je tam zatím dal (750kč za kus).
Nové jdou ztuha v obou směrech a auto je při jízdě lepší.
KYB se vyrábí u nás, ale na R800 nejsou, SACHS taky. Ještě někdo nabízel JAPANPARTS.
By mě zajímalo co dávali z prvovýroby.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16086
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Ramena na 800

Příspěvek od Trunda » čtv kvě 05, 2016 14:49

Karel nechával dělat test tlumičů a nevyšlo to nějak zle. Ale taky se mi tomu nechtělo moc věřit, protože když jsem to řídil, tak mi to taky přišlo jak kdyby tlumiče nefungovaly tak, jak by měly. No a asi to byla pravda :-)
Ty, nechceš tohle psát spíš do tématu o tvém (Karlově) osmikilu? Ať si tam udržuješ kontext toho, co jsi s autem páchal...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

berryj
Příspěvky: 274
Registrován: pát říj 31, 2008 18:04

Re: Ramena na 800

Příspěvek od berryj » čtv kvě 05, 2016 14:55

Popřemýšlím, když tak otevřu svoje téma, zatím se snažím přispívat do témat se kterými to souvisí.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16086
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Ramena na 800

Příspěvek od Trunda » čtv kvě 05, 2016 14:59

Klidně ti nastavím to, abys byl majitelem toho Karlovýho tématu ty, ať si můžeš upravit úvodní příspěvek a ty můžeš pokračovat v tom tématu dál. Ale jak chceš ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

berryj
Příspěvky: 274
Registrován: pát říj 31, 2008 18:04

Re: Ramena na 800

Příspěvek od berryj » pát kvě 06, 2016 10:53

Čau, zatím to nechám tak, že když budu mít pocit, že by nějaká informace mohla být užitečná i pro ostatní majitele R800 tak ji dám podle tématu kam patří.

Odpovědět