ROVER 75 Club SE CDT-i já bych se měl představit
Re: ROVER 75 Club SE CDT-i já bych se měl představit
Kromě běžného zvýšeného počtu britských aut na vlastním pozemku často registruju zvýšený výskyt i na přilehlé silnici...nevím jestli jsem zachytil zrovna vaší akci ale vede kolem nás oblíbená trasa takových soutěží,krásná podívaná.Jo a nedávno projelo kolem nás asi 100 Stadionů S11 a 22
Krásný fotky!Příště se vaší akce rád zůčastním!
Krásný fotky!Příště se vaší akce rád zůčastním!
Range Rover a MG B GT
Re: ROVER 75 Club SE CDT-i já bych se měl představit
taky zdravím a srazu na Berounsku bych se rád zúčastnil, a tím spíš bych měl, když se taky hlásím k "pravostranným" moje SDčko má taky kormidlo na té pravé straně
ROVER 2400 SDturbo - r.v.1983
ROVER 3500 VandenPlas (RHD) - r.v.1985
ROVER 75 CDTi automat - r.v.2003
ROVER 3500 VandenPlas (RHD) - r.v.1985
ROVER 75 CDTi automat - r.v.2003
Re: ROVER 75 Club SE CDT-i já bych se měl představit
Tak to je super,rádi tě uvidíme!
SD1 je nádherná,prohlížel jsem fotky,fakt krása!
SD1 je nádherná,prohlížel jsem fotky,fakt krása!
Range Rover a MG B GT
Re: ROVER 75 Club SE CDT-i já bych se měl představit
Pánové mám dva dotazy,jednak řeším klimatizaci,nejdřív se při zapnuté ozýval rachot,asi bych to tipoval na elektromagnetickou spojku,a v pátek už přestala jít úplně.Zatím jsem na to nekoukal,aby tam bylo pořádně vidět je potřeba sundat kryt v podběhu ale hever okupuje jiná kráska tak se na to zatím připravuju psychicky Je to obvyklá závada?Koukal jsem že prodejci dílů jak v ČR tak v UK mají jen celý kompresor,spojka se nedá koupit samostatně.Máte s tím někdo prosím zkušenost?Ať neexperimentuju a nevymýšlím vymyšlené...Rád bych aby na autě fungovalo všechno jak má,i když zrovna klimatizaci moc nepoužívám,ale zrovna v pátek,33 stupňů,bývala by se v pražské koloně hodila...
A ještě bych chtěl nechat udělat náhradní klíč,mám bohužel jen jeden,umí někdo odsud pomoci?koukal jsem že není problém ho koupit,ale kde nachat vybrousit a nakódovat?
Moc díky!
A ještě bych chtěl nechat udělat náhradní klíč,mám bohužel jen jeden,umí někdo odsud pomoci?koukal jsem že není problém ho koupit,ale kde nachat vybrousit a nakódovat?
Moc díky!
Range Rover a MG B GT
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: ROVER 75 Club SE CDT-i já bych se měl představit
Kompresor ted na naftu nemam,ale klice ano a taky dokazu nakodovat i chipem na IMO jen jsem od tebe trochu dal
Re: ROVER 75 Club SE CDT-i já bych se měl představit
Takže se musí měnit celý kompresor?Vím,že u některých aut se dala měnit el.mag.spojka.Má smysl dávat použitý kompresor?Asi bych raději dal nový abych to nemusel řešit brzy znovu...
S klíčem bych se mohl stavit v druhé půlce července jestli by to šlo...?
Díky moc!
S klíčem bych se mohl stavit v druhé půlce července jestli by to šlo...?
Díky moc!
Range Rover a MG B GT
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: ROVER 75 Club SE CDT-i já bych se měl představit
Da se vymenit i jen el.magneticka spojka,ale sehnat ji samostatne je horsi nez cely kompresor a jeste zalezi zda je to jen spojka nebo neco jineho a kupovat novy je ranec .Cely cervenec nejsem doma jak uz jsem tady na foru psal jedu do UK
Re: ROVER 75 Club SE CDT-i já bych se měl představit
V pátek se přehoupl tachometr na 200000 mil,takže 320000 km
Range Rover a MG B GT
Re: ROVER 75 Club SE CDT-i já bych se měl představit
Co křivoklátský sraz? Něco upečete?
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: ROVER 75 Club SE CDT-i já bych se měl představit
To mne taky zajímá!
Snad už budu mit opravene MG.
Snad už budu mit opravene MG.
Re: ROVER 75 Club SE CDT-i já bych se měl představit
Rádi bychom pokrčovali v započaté tradici,probereme,vymyslíme a napíšeme.
Range Rover a MG B GT
Re: ROVER 75 Club SE CDT-i já bych se měl představit
Aby jste si nemysleli že se kromě běžné práce a oprav stříbrné 75 flákám,dal jsem péči také svojí zelené 75,která byla ještě na troskách zimních pneumatik a značně zanedbaná,se svítící kontrolkou brzdových destiček.
Sice jsem neměl nárok na místo na heveru tak jsem jí zvedl venku a zjistil,že zadní podběhy,obzvlášť pravý,trpí na povrchovou korozi a krycí plech palivového vedení byl taky dost orezlý.Po demontáži plastových vložek podběhů se ukázaly nánosy bláta pod nimi vydatně podporující rozežranou rez.Vše jsem očistil a oklepal co to šlo a ošetřil odrezovačem,základem a asfaltovým nástřikem.
Dále jsem vyměnil přední kotouče,destičky a čidlo,v dobré víře jsem objednal od mé kdysi oblíbené ATE.Rozčarováním bylo,že na krabici kotoučů je napsáno Made in PRC a na destičkách Spain...Anton Teves se musí v hrobě obracet...No uvidíme jak si současné vedení ve své čínské továrně umí uhlídat kvalitu...ale už jen ty nesmyslné přesuny hmot z jedné polokoule na druhou jsou proti mému přesvědčení...
Tak ještě výměna oleje,to až na heveru,abych se pod tím nemusel válet a vzhůru k dalším mílím!
Sice jsem neměl nárok na místo na heveru tak jsem jí zvedl venku a zjistil,že zadní podběhy,obzvlášť pravý,trpí na povrchovou korozi a krycí plech palivového vedení byl taky dost orezlý.Po demontáži plastových vložek podběhů se ukázaly nánosy bláta pod nimi vydatně podporující rozežranou rez.Vše jsem očistil a oklepal co to šlo a ošetřil odrezovačem,základem a asfaltovým nástřikem.
Dále jsem vyměnil přední kotouče,destičky a čidlo,v dobré víře jsem objednal od mé kdysi oblíbené ATE.Rozčarováním bylo,že na krabici kotoučů je napsáno Made in PRC a na destičkách Spain...Anton Teves se musí v hrobě obracet...No uvidíme jak si současné vedení ve své čínské továrně umí uhlídat kvalitu...ale už jen ty nesmyslné přesuny hmot z jedné polokoule na druhou jsou proti mému přesvědčení...
Tak ještě výměna oleje,to až na heveru,abych se pod tím nemusel válet a vzhůru k dalším mílím!
Range Rover a MG B GT
Re: ROVER 75 Club SE CDT-i já bych se měl představit
Šikula
Prosím tě, co používáš za odrezovač a ten nástřik?
Jinak když vidím ty olezlé brzdiče. Aktuálně na ZT testuji takovou trošku prasečí "vychytávku". Potřeboval jsem nějak kosmeticky umírnit vzhled orezlých brzdičů. Vzal jsem to kartáčem, smirkem, ošplouchnul bezoplachovým odrezovačem (cosi v hnědé půllitrové flašce) a pak nastříkal čirým voskem do dutin. Hezky to ztmavlo a ani po třech měsících se to nevypálilo a je to pořád mírně lepkavé a voděodpudivé, takže prach s toho vapknou hezky sleze. A samozřejmě hlavně to nehnije Samo že to není kdoví co, ale jako rychlořešení mi to přijde fajn. Za mnohem větší prasárnu považuji to, když to někdo bez odstrojení napatle barvou. Takhle to kdykoli vezmu čističem a vosk je dole. Uvidím, co to udělá v zimě
Prosím tě, co používáš za odrezovač a ten nástřik?
Jinak když vidím ty olezlé brzdiče. Aktuálně na ZT testuji takovou trošku prasečí "vychytávku". Potřeboval jsem nějak kosmeticky umírnit vzhled orezlých brzdičů. Vzal jsem to kartáčem, smirkem, ošplouchnul bezoplachovým odrezovačem (cosi v hnědé půllitrové flašce) a pak nastříkal čirým voskem do dutin. Hezky to ztmavlo a ani po třech měsících se to nevypálilo a je to pořád mírně lepkavé a voděodpudivé, takže prach s toho vapknou hezky sleze. A samozřejmě hlavně to nehnije Samo že to není kdoví co, ale jako rychlořešení mi to přijde fajn. Za mnohem větší prasárnu považuji to, když to někdo bez odstrojení napatle barvou. Takhle to kdykoli vezmu čističem a vosk je dole. Uvidím, co to udělá v zimě
Re: ROVER 75 Club SE CDT-i já bych se měl představit
Děkuju
Používám Dinitrol RC 900,odrezovač s epoxidovým základem,skvělá věc.Na vrch asfaltový nástřik Body 933,vyzkoušená dobrota,je řidší,dělá takový hezky kompaktní hladký film,žádné velké hroudy a má slušné inhibitory koroze.
S brzdičema je to v pohodě jak píšeš,na stříbrné jsem je očistil taky na autě,odmastil a vzal tím odrezovačem s epoxidem.
Přes to vrstvičku Tectyl Amber ve spreji,funguje to podobně.Na autě bych je barvou nepatlal,to je fakt prasárna.
Ideálně vyšlapat pístky,rozebrat,odmastit a nechat namočit v galvanovně do zinku.Přes to barvu,dvousložkový polyuretan nebo bezbarvý lak,podle požadavku barevnosti.Dělám to takhle na RR Classic a Jaguary,vypadá to krásně a drží to.
Na stříbrnou je zrepásnu přez zimu,až bude spát.Za těma MG 18" jsou hodně vidět.
Používám Dinitrol RC 900,odrezovač s epoxidovým základem,skvělá věc.Na vrch asfaltový nástřik Body 933,vyzkoušená dobrota,je řidší,dělá takový hezky kompaktní hladký film,žádné velké hroudy a má slušné inhibitory koroze.
S brzdičema je to v pohodě jak píšeš,na stříbrné jsem je očistil taky na autě,odmastil a vzal tím odrezovačem s epoxidem.
Přes to vrstvičku Tectyl Amber ve spreji,funguje to podobně.Na autě bych je barvou nepatlal,to je fakt prasárna.
Ideálně vyšlapat pístky,rozebrat,odmastit a nechat namočit v galvanovně do zinku.Přes to barvu,dvousložkový polyuretan nebo bezbarvý lak,podle požadavku barevnosti.Dělám to takhle na RR Classic a Jaguary,vypadá to krásně a drží to.
Na stříbrnou je zrepásnu přez zimu,až bude spát.Za těma MG 18" jsou hodně vidět.
Range Rover a MG B GT
Re: ROVER 75 Club SE CDT-i já bych se měl představit
Ha, ten dimitrol jsem měl taky a moc fajn mi to nepřišlo, protože to pod tím hnilo dál a odlouplonse to celé. Ale asi jsem to špatně mechanicky odrezil. Teď na doporučení Zakara požívám cosi od Loctite SF 7505 a to je zatím dobré. Nechává to pružnějši vrstvičku.... A co bys doporučil do dutin. Kdysi jsem měl jakési ML od Dimitrolu a to zůstalo tekuté, což bylo fajn tedy krom toho, že jsem všude nechával loužičky