A tak jsem koupil MG ZS 180...
Re: A tak jsem koupil MG ZS 180...
Jako neautomechanikovi se mi těžko odpovídá Na levé straně by to měl být jen kloub u kola a na pravé straně oba klouby i osa.
Nakonec jsem koupil sadu Meyle, byly skladem poblíž, takže jsem je měl hned. Díky za nasměrování.
Nakonec jsem koupil sadu Meyle, byly skladem poblíž, takže jsem je měl hned. Díky za nasměrování.
MG ZS 180
Re: A tak jsem koupil MG ZS 180...
Tak mi umřel poslední díl výfuku. Vidíte nějaký problém v tomto kousku?
http://m.ebay.co.uk/itm/MG-MG-ZS-MG-ZS- ... nav=SEARCH
Tady u nás jsem nic nenašel...
http://m.ebay.co.uk/itm/MG-MG-ZS-MG-ZS- ... nav=SEARCH
Tady u nás jsem nic nenašel...
MG ZS 180
Re: A tak jsem koupil MG ZS 180...
Vstupní trubka je adekvátně silná, výstup nic moc provedení. Fajn, že je k tomu i těsnění, šrouby, gumy... cena dobrá.
- djmicho
- Příspěvky: 756
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: A tak jsem koupil MG ZS 180...
Sice sem našel Walker a Bosal, ale uz od pohledu vypadají odporně.. Tenké trubky atd. Napiš Lenhamovi, pojede v řijnu do UK
PS: Zemi rozprodava jedno ZS tak třeba výfuk má..
PS: Zemi rozprodava jedno ZS tak třeba výfuk má..
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: A tak jsem koupil MG ZS 180...
Nechtěl bych aby to znělo moc jako reklama, ale jsem velice spokojený s výfukem od Laityngu a jejich přístupem. Domluvil jsem se mailem, dojel jsem za nima do Chlumce, uřízli starej tlumič, dali mi vybrat postupným přikládáním podle zvuku asi z deseti variant tlumičů kdy měli různé průměry, různé stupně hutnosti vaty, typy provedení. Pak jsem si vybral asi z milionu koncovek, svařili, usadili, zaplatil jsem, jel jsem. Sice je pravda, že ty tlumiče vyrábí "růčo" prostě z plechu asi někde na dílně a vypadají na první pohled trochu neohrabaně oproti fabrickému zpracování, ale aspoň je vyrábí z kvalitního materiálu a vypadá to, že by mohly něco vydržet. Každopádně když jsem si to srovnal s tím, že bych půl dne na dílně vařil nějakou uvlastní variantu s koupeným výfukem o kterým bych si těžko při nákupu udělal představu o zvuku, tak mě to přišlo za velice dobrou cenu. Jezdím docela dost po dálnici a výfuk jsem měnil, protože tam měl předchozí majitel opravdu "bláznivej" laďák. Teď mám krásně decentní zvouček co neleze moc do kabiny a přitom je to pořád rovně průchozí výfuk Bohužel fotky si na net nedali.
Re: A tak jsem koupil MG ZS 180...
Vyfoť, natoč zvuk a dej cenu, za jakou se dá taková libůstka pořídit Zní to zajímavě a zdá se to být dobrým kompromisem.
Re: A tak jsem koupil MG ZS 180...
Přátelé díky za rady. Probíral jsem výfuk ještě s lenhamem a nakonec ho později vezmu přes něj.
Bohužel mi nejspíš prdlo těsnění (protože kapučíno pod víčkem a unikající kapalina) a já jsem se rozhodl na pár měsíců stopnout investice do tohoto auta. Přecejen už jsem do něj nasypal víc než byla pořizovací cena a pořád se nezdá, že by byl konec.
Prodávat ho neplánuju, na to je ZS příliš návykové, ale mám i jiné koníčky a dočasně se bude jezdit takovým nudným koncernem
Bohužel mi nejspíš prdlo těsnění (protože kapučíno pod víčkem a unikající kapalina) a já jsem se rozhodl na pár měsíců stopnout investice do tohoto auta. Přecejen už jsem do něj nasypal víc než byla pořizovací cena a pořád se nezdá, že by byl konec.
Prodávat ho neplánuju, na to je ZS příliš návykové, ale mám i jiné koníčky a dočasně se bude jezdit takovým nudným koncernem
MG ZS 180
- djmicho
- Příspěvky: 756
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: A tak jsem koupil MG ZS 180...
Ale kušuj s koncernem tyhle auto jako je MG si nekupuje člověk co předpokládá bezproblémový provoz.. Už vzhledem k absenci slušnějšího servisu, ceny těhle aut a majetnosti těch co si je kupují... Takže neskuhrat a dát dokupy přece u auta pod 50k nečekals bezproblemový provoz? Každé slušné auto stoji 100k, to které stojí pod 100k to dotáhne na tuhle cenu na servisu šmarja ja do MG nasypal ted 20k a nic neni hotovýho..
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: A tak jsem koupil MG ZS 180...
Jojo.... zrovna tohle taky zakouším, ale zas chápu, že je těžké neupadnout do tru(n)dnomyslnosti. Protože to vystřízlivění z naivity (že jsem si pořídil hotové auto na ježdění s cenou do sto tisíc) je z principu bolestivé Ale jsou to zkušenosti a je třeba se z nich poučit a příště to zvládnout lépe
Re: A tak jsem koupil MG ZS 180...
Nooo jedna věc je naivita a druhá věc je stoprocentně pozitivní zkušenost se všemi předchozími vozy, které jsem vlastnil, které všechny byly v kategorii 50-100 tisíc a které udržování v řekněme 90-95% stavu stálo celkově tolik, co stálo MG za pouhý rok vlastnictví.
Holt teď budu chvíli investovat peníze i do jiných čekajících koníčků (čeká mě rozestavěný předzesilovač a koncák ) a MG bude chvíli na druhé koleji - není totiž na světě jen ono.
No a koncern... z vlastní volby bych v tom nejezdil. Ono to sice funguje, ale úzkostlivě se to vyhýbá všem emocím a radostem. Auta pro pantáty, pro které není řízení radostí a důležitá je hlavně spotřeba pod čtyři a půl
Holt teď budu chvíli investovat peníze i do jiných čekajících koníčků (čeká mě rozestavěný předzesilovač a koncák ) a MG bude chvíli na druhé koleji - není totiž na světě jen ono.
No a koncern... z vlastní volby bych v tom nejezdil. Ono to sice funguje, ale úzkostlivě se to vyhýbá všem emocím a radostem. Auta pro pantáty, pro které není řízení radostí a důležitá je hlavně spotřeba pod čtyři a půl
MG ZS 180
Re: A tak jsem koupil MG ZS 180...
Je to jak se to vezme, se ZSem mám najeto teď nejakých 80K km, používám ho k běžnýmu provozu a moje srovnání by nevycházelo zase tak špatně oproti "spolehlivým" koncernům. Sice si nevedu přesnej deníček jako jsem to dělal u XW 214, ale když vynuluju věci co se platěj u všech aut jako stěrače, kapaliny pojistky a podobně, tak zatím mě na nákladech za díly a opravy vyšlo ZS nejvíc na nějakých 20000 kč. A sice mám levného mechanika, ale i kdyby to mělo být 30 000 u jiného mechanika, tak servis čehokoliv 130ti kwatového na 80 000 km by leckdy nevyšel levněji ani u koncernu (když teda nebudu počítat načipované 1.9 TDI) a vzhledem k tomu, že jezdím na LPG, tak si myslím, že mě provoz/servis vychází kilometrově minimálně na stejný kačky jako s tím 1.9TDI při desetinásobné radosti z jízdy
Re: A tak jsem koupil MG ZS 180...
Na druhou stranu, tys nekoupil asi takový střep. Ale to je právě to - když se koupí vyslovený střep, tak pak se nemůže žehrat na to, že do toho sype peníze. Navíc je to auto, které se z podstaty věci nákladově jinde, než auto z tuctové konfekce. Jako co je taky fakt, tak že bohužel MG jsou auta, kde málokterý majitel udrží své tuzerské pudy na uzdě. Pak tím trpí následující majitelé, kteří chtě nechtě musí auto dát do původního stavu, aby se s tím dalo normálně jezdit. Tedy opět aspekt, který se tuctových aut třeba netýká.
Re: A tak jsem koupil MG ZS 180...
Ona koupě střepu mi ale nečiní žádnou povinnost do něj vrážet peníze horem spodem. To je trochu absurdní Bohužel pro moje ZS, toto auto není doma z užitku, ale ze zábavy a tak se jeho finanční priorita po víc než roce opravování všeho možného jednoduše snížila. Časem se na něj zase dostane, ale už ne bezhlavě Udělal by to tak každý, kdo nežije jen autem.
A jak už jsem psal kdysi, sportovní auto s ještě větším a silnějším motorem, daleko vyšším nájezdem a o šest let starším rokem výroby jsem provozoval. Takže mám i představu o nákladech.
A jak už jsem psal kdysi, sportovní auto s ještě větším a silnějším motorem, daleko vyšším nájezdem a o šest let starším rokem výroby jsem provozoval. Takže mám i představu o nákladech.
MG ZS 180
Re: A tak jsem koupil MG ZS 180...
Však takhle na tom není nic špatného. To je život
Re: A tak jsem koupil MG ZS 180...
Ono to je asi hodně o tom, že koupit hezké MG je v ČR stejně těžké, jako koupit málo ojetou, nestočenou a nebouranou Octu TDI. Po sportovních verzích ZS a ZR jsem v rámci života automobilové kurvy díval již vícekrát. Jak to počítám, připletly se mi do cesty už čtyřikrát, a ve všech případech jsem už v první minutě obhlídky zjistil, že zbytečně mařím svůj čas, jaké to byly hnoje.
Řekl bych, že typické MG ZS180 / ZR160 se do ČR dostalo jako ojetina z D v nejnižší cenové hladině = odpovídajícímu stavu. Holt, připlatit si (klidně i nemalou) část peněz za lepší kousek je ve výsledku téměř dycky levnější varianta.
Řekl bych, že typické MG ZS180 / ZR160 se do ČR dostalo jako ojetina z D v nejnižší cenové hladině = odpovídajícímu stavu. Holt, připlatit si (klidně i nemalou) část peněz za lepší kousek je ve výsledku téměř dycky levnější varianta.