MG ZR škubání motoru

Odpovědět
Hombre
Příspěvky: 2761
Registrován: pon zář 17, 2007 7:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: MG ZR škubání motoru

Příspěvek od Hombre » ned dub 16, 2017 10:56

Me to cislo podle fotky prijde jako original. Muzes se pokusit zjistit na zastoupeni parovani tveho VINu s cislem motoru. Ale to provedeni bylo takove jak mas na fotce.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZR škubání motoru

Příspěvek od Trunda » ned dub 16, 2017 11:22

Pokud ti při zamknutí auto třikrát nezabliká, tak je problém buď v zámku dveří, nebo ve spínači třetích dveří. Tím bych začal - sundej plastový návlek na zámku třetích dveří a tam uvidíš plíškový spínač. Může mít kontakty ohnuté tak, že už nesepnou, nebo jsou zoxidované. Lepší je shodit ten tapec a rovnou to pro měřit. Proměř a pokud to i přes to nebude po zamknutí blikat, tak pokračuj dál - šoférův servozámek. Jde ti zevnitř zamáčknutím cumcrlíku zamčít celé auto? Jde zamknout celé auto otočením klíčku ve dveřích? Bývá tam ulomený cumcrlík mikrospínače, ale jde to celkem pěkně opravit. Dal bych ti návod.... tímhle jsem si taky prošel :-)

Kód na bloku je vyražený tak, jak má být... na tom nic nehledej.
Tu na Rimmerech najdeš všechno rozkreslené http://www.rimmerbros.co.uk/ItemList--M ... g--m-12760 .... jinak si stáhni RAVE manuál. Ten budeš hodně potřebovat, pokud si auto necháš ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Majkl
Příspěvky: 217
Registrován: čtv říj 04, 2007 8:50
Bydliště: Třemošnáááááááá

Re: MG ZR škubání motoru

Příspěvek od Majkl » ned dub 16, 2017 12:04

Trunda: auto při zamčení blikne, ale jen jednou. To vím, a šťourat v tom zatím nebudu dokud nebudu vědět zda bude moje či nikoliv. Ale super že případně vím co a jak ;) Po obědě každopádně zkusím to zamčení auta zevnitř a klíčkem.

Díky za odkaz. To je přesně to co jsem potřeboval !! Super.
Rave jsem si chtěl stáhnout odsud ale nějak nefachají odkazy.
_________________________________________________________
Rover 200__1.4i__1998--- už odpočívá / MG ZR 105

Venda 620 SDI
Příspěvky: 269
Registrován: úte led 05, 2010 12:09
Bydliště: Letohrad
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZR škubání motoru

Příspěvek od Venda 620 SDI » ned dub 16, 2017 17:16

Ten původní majitel je svolný k nějakému vyjednávání o ceně? Jen tak pro info, nedávno jsem koupil 25 s 1,4 motorem, trochu bouchnutou, s funkční klimou,závěsem, špatným výfukem, rozbitým stahovýním zrcátek a pár dalších nedokonalostí,s dvěma sadama kol za 9 tisíc peněz. Na parádu už to nebude, ale do práce uplně v klidu. Motor mám ten samej
Rover 620 Sdi už je u Olsona
Rover 400 Tourer
Rover 25 1,4

Majkl
Příspěvky: 217
Registrován: čtv říj 04, 2007 8:50
Bydliště: Třemošnáááááááá

Re: MG ZR škubání motoru

Příspěvek od Majkl » ned dub 16, 2017 18:44

Tak jednání je u konce, a ZRko zústává v mojí péči. Doufám že se mu u mě bude líbit. car::

Chtěl bych všem moc a moc poděkovat za rady a připomínky a požádat Vás o přízeň v nadcházejícím období, neboť záhada se škubáním motoru i nadále zatím přetrvává.

Lambda sondy jsou objednané. Tak jsem zvědav co se stane po výměně.

No, a už přemýšlím jak tam nacpat 1,8 VVC msm:
_________________________________________________________
Rover 200__1.4i__1998--- už odpočívá / MG ZR 105

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZR škubání motoru

Příspěvek od Trunda » ned dub 16, 2017 19:05

No, prosím tě... nevymýšlej kraviny a makej na tom, ať to všechno dostaneš do slušného stavu. Čeká tě hodně práce ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

stilg
Příspěvky: 727
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: MG ZR škubání motoru

Příspěvek od stilg » pon dub 17, 2017 10:39

V tom pripade ti doporucim zvazit navstevu vlakna o zr 160 na dily co mam v prodeji. Eco by se ti urcite mohlo hodit.

Klima je komplet. Takze ti muzu rict co ti chybi, pokud mi dodas fotky motoraku. Od komprrsoru vede jedna trusta pres svody krizem, kolem motoru, mezi blokem a airboxem za motor a skrze prepazku pred spolujezdce.
Z tama jse i tenka podel prepazky pred ridice, podel blatniku. Jde do leveho blatniku do vysousece z nej zpet a dopredu dolu do chladice. Z chladice podel spodni hrany ke kompresoru.

Mrkni a nafot
Mam to vse, jenom tu spodni trubku mezi chladicem a kompresorem by dneska rad jeden clovek, coz je mrzute rozbijet kompletni sadu, ale pokud ti tahle nechybi tak ideal.


Co se motor swapu tyce. Dat tam 160 je urcite mozne, a ten motor je stejny, takze pokud neni na technicke jooo fanda do roveru nic nepozna (s tim jak je vyrazene cislo je to easy prerazit z 18k4k na 14k4...
Ale je to fakt drbacka jak svina. Secko ven, motor, prevodovka, ridici jednotka, takze i scu a kabelaz pro cidla je taky jina... jde to, ale chce to koule a levne to taky neni

Byt mam komplet swap na prodej takze bych spis mel rikat joòo jdi do toho, spis bych rekl ze je rozumnejsi koupit 160ku, nez se s tim swapovat.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZR škubání motoru

Příspěvek od Trunda » pon dub 17, 2017 10:57

Když už mluvíš o swapu, tak u ZRa bych se na to fakt vykašlal. RFo má celkem mrzutý podvozek na takový výkon, takže když už, tak takový swap udělat na ZSu, případně jako jsem to udělal na XW Coupé. Na takovém autě si to pak užiješ. A jde to zařídit, aby to byla legální přestavba, ale něco to stojí.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

stilg
Příspěvky: 727
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: MG ZR škubání motoru

Příspěvek od stilg » pon dub 17, 2017 11:02

Nebyl bych tak kriticky. K sou lehounke motory. Ten mcPherson vepredu funguje krasne. Jednoducha zadni naprava... who cares.
Mam crxo s fajnovejsim podvozkem a zazraky nepozoruju, resp mi zr prijde uplne v pohode.
Lehke to je, brzdy solidni. Co moc na FF aute vymyslet.

V Britanii he sousta zr s t16kou. A to je drobanko silnejsi motor nez K. A tam uz se dost negativne projevuje jeho vaha. To jo

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZR škubání motoru

Příspěvek od Trunda » pon dub 17, 2017 11:13

Mluvím za sebe, ale mám doma oboje... ZR 160 a Coupe VVC - rozdíl je v zadní nápravě, jinak je to shodné auto (dokonce přední náprava je identická i tlumiči a pružinami). A ten rozdíl v zadní nápravě je hodně moc moc moc velký. Samozřejmě, pokud jedeš po příčně rovné silnici, tak je to fuk, ale jakmile ta silnice je mírně zvlněná, tak vlečná náprava je k pláči. S víceprvkem se dá tím samým místem projet s mnohem větší jistotou. A o to jde.
A s touto zkušeností říkám, že mnohem zábavnější auto je Rover Coupe VVC, jako ZR 160 ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZR škubání motoru

Příspěvek od Trunda » pon dub 17, 2017 11:26

... když to tak čtu, tak je to jak kdyby jsme si poměřovali pindíky :-D ... ale já tuhle debatu rád, protože právě i proto, že mě zajímal ten rozdíl náprav, tak jsem si k Coupé to ZRo pořídil. A můj závěr je takový, že už nikdy si znovu vlečnou nápravu nekoupím ;-) Všechna předchozí auta mají víceprvek a tu mě vlečná opravdu zklamala. Ale ano, hodnotím to z pohledu dynamické jízdy a na cestách, kterým se běžní smrtelníci vyhýbají :-D Ale právě takto je ten rozdíl znát.

Mimochodem toto https://www.sportovnivozy.cz/83710-mg-z ... erviskniha je parádní adept na swap na VVC. A zde bych i já přimhouřil oko nad tím, kdyby se to papírově neřešilo, protože kód motoru může být shodný (záleží jaký kód má dárce - VVC se vyrábělo s kódem jak 18K4K, tak 18K4F).

Majku... sorry za diskuzi, když tak ji promažu ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Majkl
Příspěvky: 217
Registrován: čtv říj 04, 2007 8:50
Bydliště: Třemošnáááááááá

Re: MG ZR škubání motoru

Příspěvek od Majkl » pon dub 17, 2017 12:21

msm:
Baví mi číst tyhle diskuze. Dokud se to tu nezačne hádat. Takže pokud v klidu tak klidně debatujte.

Tomu ZRku prostě 1,8VVC sluší. Včera jsem našel tenhle inzerát. https://auto.bazos.cz/inzerat/72146553/ ... -ZR160.php No, škoda. Ale stejně je pro mě tahle částka momentálně nedostupná.
Kdyby někdy došlo na výměnu motoru, tak proto, že bych se asi hodně nudil, a nebo by tenhle padnul. Jinak bych se spíše přikláněl ke koupi MG ZR 160. Do výměny bych se pustil sám. Automechanikem jsem se vyučil, a nebojím se pustit do ničeho. Šikovný ruce jsem zdědil po otci, a je jen škoda že v okolí není žádný Rover nadšenec co by se se mnou pošťoural v autě. Vzhledem k tomu že pan Mareda je v Praze, tak to vypadá že většina věcí stejně zustane na mě a na Vás. V mládí jsme stavěli z lega, teď si hrajem s auty. Je to stavebnice. Takhle to beru já. Jen času není tolik co v dětství.
Stilg: na 3 stránce tohoto vlákna jsou fotky. Nevím jestli jsi je viděl, ale je tam foto klimošky a lze z toho vyčíst co chybí. Dej mi vědět, a vše piš klidně sem, nemusíš SZ. Mohu se podívat na tu trubku mezi chladičem a kompresorem, a Ty mi dej prosím vědět kolik by jsi za klimošku chtěl. Já bych ji na léto asi uvítal i když se obávám na co ještě při opravách tohodle auta narazím.
Píšeš že by se mi hodilo ECO..tady nevím co myslíš.
Zrcátka máš elektrický? Já mam manuální a na přístrojovce mám čumfl na el. ovládání. Měl bych zájem.
Alarm a zámky máš komplet? Dveře, spínačka, páté dveře, klíčky máš dva a dvě DO ?

Buď mi písni sem a nebo to přesuneme do vlákna o Tvém ZRku na díly.


Kluci bude stropnice z Rovera 200 r.v. 1998 shodná se stropnicí MG ZR 105 r.v. 2003?
_________________________________________________________
Rover 200__1.4i__1998--- už odpočívá / MG ZR 105

Majkl
Příspěvky: 217
Registrován: čtv říj 04, 2007 8:50
Bydliště: Třemošnáááááááá

Re: MG ZR škubání motoru

Příspěvek od Majkl » pát dub 21, 2017 12:25

Tak jsou vyměněné svíčky. Už po výměně svíček škubání zmizelo.
Diagnostika nadále ukazovala vadné lambda sondy. Takže lambdy jsem vyměnil obě dvě. Z diagnostiky zmizely všechny chyby ohledně lambda sond. Po vymazání chyb jsem měl chvíli radost. Cca 30km. Pak se kontrolka check engine rozblikala znovu. Chvíli blikala, pak zhasla, pak zase blikala, zase zhasla. Pak se rozsvítila. Chvíli svítí, pak bliká, takže závada přetrvává.
Diagnostika hlásí chybu P0300
Víte kluci jakým směrem se dále ubrat?
Co pozoruji, je vynechávání válce( nevím jak určit kterého) při volnoběžných otáčkách. S tím je v podstatě spojená i ta chyba P0300, která co jsem si přeložil značí náhodné vynechávání válce.
Kdyby se našel někdo kdo umí anglicky, a byl by ochoten si pročíst toto vlákno kde se to řešilo, a přenést poznatky sem, byl bych moc vděčný. Google překladač to tak nějak nadhodí, ale doslovně překládá kraviny.

http://www.themgzr.co.uk/vb/24-problems ... -what.html

nebo

http://forums.mg-rover.org/mg-zr-rover- ... rs-214509/

nebo

http://www.the75andztclub.co.uk/forum/s ... hp?t=89939
_________________________________________________________
Rover 200__1.4i__1998--- už odpočívá / MG ZR 105

stilg
Příspěvky: 727
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: MG ZR škubání motoru

Příspěvek od stilg » pát dub 21, 2017 17:17

Majkl píše:msm:
Baví mi číst tyhle diskuze. Dokud se to tu nezačne hádat. Takže pokud v klidu tak klidně debatujte.

Tomu ZRku prostě 1,8VVC sluší. Včera jsem našel tenhle inzerát. https://auto.bazos.cz/inzerat/72146553/ ... -ZR160.php No, škoda. Ale stejně je pro mě tahle částka momentálně nedostupná.
Kdyby někdy došlo na výměnu motoru, tak proto, že bych se asi hodně nudil, a nebo by tenhle padnul. Jinak bych se spíše přikláněl ke koupi MG ZR 160. Do výměny bych se pustil sám. Automechanikem jsem se vyučil, a nebojím se pustit do ničeho. Šikovný ruce jsem zdědil po otci, a je jen škoda že v okolí není žádný Rover nadšenec co by se se mnou pošťoural v autě. Vzhledem k tomu že pan Mareda je v Praze, tak to vypadá že většina věcí stejně zustane na mě a na Vás. V mládí jsme stavěli z lega, teď si hrajem s auty. Je to stavebnice. Takhle to beru já. Jen času není tolik co v dětství.
Stilg: na 3 stránce tohoto vlákna jsou fotky. Nevím jestli jsi je viděl, ale je tam foto klimošky a lze z toho vyčíst co chybí. Dej mi vědět, a vše piš klidně sem, nemusíš SZ. Mohu se podívat na tu trubku mezi chladičem a kompresorem, a Ty mi dej prosím vědět kolik by jsi za klimošku chtěl. Já bych ji na léto asi uvítal i když se obávám na co ještě při opravách tohodle auta narazím.
Píšeš že by se mi hodilo ECO..tady nevím co myslíš.
Zrcátka máš elektrický? Já mam manuální a na přístrojovce mám čumfl na el. ovládání. Měl bych zájem.
Alarm a zámky máš komplet? Dveře, spínačka, páté dveře, klíčky máš dva a dvě DO ?

Buď mi písni sem a nebo to přesuneme do vlákna o Tvém ZRku na díly.


Kluci bude stropnice z Rovera 200 r.v. 1998 shodná se stropnicí MG ZR 105 r.v. 2003?
ECO byl preklep na mobilu, melo to byt "Neco".

Klima:
Je k dispozici komplet, krome tenke (tj. vystup) hadice z kompresoru a navazujici trubky co jde podel spodni hrany, pod chaldicem a do chladice klimy. Tyhle 2 trubkove dily jsou fuc.
Na fotky jsem koukal, ale uplne presny obrazek z toho nemam, kdyby to slo vyfotit trochu z daleky zezhora, aby bylo videt lip....
Vidim, ze nemas dil co jde na kompresor, nemas vstupni trustou trubku co jde krizem pres svody kolem motoru dozadu. A ani na ni pokracujici zadni dil do jde do interieru. Takze chybi cely "navrat" (trusta hadice / trubky) z interieru do kompresoru.
Z vystupu ti chybi ten prvni dil hadicoidni dil (ten bohuzel uz nemam), pokud jednu fotku chapu dobre tak ta navazujici spodni trubka tam ale je.

Zda mas chladic klimy, a z ni vystupujici trubku do blartniku k vysouseci nevidim, to zjisti. Od nej pak jde tenka zase dozadu , a minimalne jeji konec (je z vic dilu) co jde do interieru mas.

Pokud je to takhle, tak by to chtelo akorat sehnat ten jeden dil nekde, nebo obednat z UK
Na Ebayi jsem ji zatim levne nenasel, ale moc sem nehledal, je to tohle:
http://www.ebay.co.uk/itm/2004-ROVER-25 ... SwB-1YqBlu

Ale urcite to neni problem sehnat, je to stejne ve vsech 25kach, kdyztak FB MG ZR owners club a on to nekdo za nejaky drobny posle. Nebo Lenham, Nebo nejaky vrakac v CR z 25ky.

Kompressor, ti muzu nabidnout, za 650,-, Vysouses, chladic, ventilator v pripade potreby se domluvime. Hadice par set, podle toho co.

Elektricky a vyhrivany zrcatka mam. Prave muzu nabidnout tak jak je z toho auta na dily. Leve muzu nabidnout funkcni, (nastavovani, vyhrivani), ale v kloubu ma asi nejake zraneni (kdyz ho clvoek chytne aby ho sklopil ,prijde mi, ze je tam asi zlomene neco vevnitr), jinak na aute drzi a jezdim s nim a nevedet o tom, asi bych to ani nezminil.
za obe, vcetne interieroveho plastu (at tam nemas diru po pacce) treba 750,-?

Klic a zamky jsou secky. Klic jeden.
Dalkac a Alarm / Immo je taky, ale ten je myslim sparovany s ECU, takze by se SCU jednotka musela preparovat (protoze bych ti jinak mohl dat ECU a SCU, jenze to bys musel mit stejnou ECU, a tohle je 160ka).. v tomhle urcite nekdo poradi.

Stropnice 250, ale komplikovanejsi posilani hadam.

stilg
Příspěvky: 727
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: MG ZR škubání motoru

Příspěvek od stilg » pát dub 21, 2017 17:19

Trunda píše:... když to tak čtu, tak je to jak kdyby jsme si poměřovali pindíky :-D ... ale já tuhle debatu rád, protože právě i proto, že mě zajímal ten rozdíl náprav, tak jsem si k Coupé to ZRo pořídil. A můj závěr je takový, že už nikdy si znovu vlečnou nápravu nekoupím ;-) Všechna předchozí auta mají víceprvek a tu mě vlečná opravdu zklamala. Ale ano, hodnotím to z pohledu dynamické jízdy a na cestách, kterým se běžní smrtelníci vyhýbají :-D Ale právě takto je ten rozdíl znát.

Mimochodem toto https://www.sportovnivozy.cz/83710-mg-z ... erviskniha je parádní adept na swap na VVC. A zde bych i já přimhouřil oko nad tím, kdyby se to papírově neřešilo, protože kód motoru může být shodný (záleží jaký kód má dárce - VVC se vyrábělo s kódem jak 18K4K, tak 18K4F).

Majku... sorry za diskuzi, když tak ji promažu ;-)

Tak to mame rozdilny pohled na vec. Podle mne to ma vliv marginalni.
.

Odpovědět