ROVER 75 Club SE CDT-i já bych se měl představit

JakubP
Příspěvky: 245
Registrován: stř kvě 04, 2016 13:23
Bydliště: Sýkořice

Re: ROVER 75 Club SE CDT-i já bych se měl představit

Příspěvek od JakubP » čtv čer 16, 2016 19:32

Kromě běžného zvýšeného počtu britských aut na vlastním pozemku msm: často registruju zvýšený výskyt i na přilehlé silnici...nevím jestli jsem zachytil zrovna vaší akci ale vede kolem nás oblíbená trasa takových soutěží,krásná podívaná.Jo a nedávno projelo kolem nás asi 100 Stadionů S11 a 22 :mrgreen:
Krásný fotky!Příště se vaší akce rád zůčastním!
Range Rover a MG B GT

Uživatelský avatar
Elvis
Příspěvky: 249
Registrován: pon bře 10, 2008 21:32
Bydliště: Daleké Dušníky (okr. Příbram)

Re: ROVER 75 Club SE CDT-i já bych se měl představit

Příspěvek od Elvis » čtv čer 16, 2016 19:45

taky zdravím a srazu na Berounsku bych se rád zúčastnil, a tím spíš bych měl, když se taky hlásím k "pravostranným" :-) moje SDčko má taky kormidlo na té pravé straně ;)

JakubP
Příspěvky: 245
Registrován: stř kvě 04, 2016 13:23
Bydliště: Sýkořice

Re: ROVER 75 Club SE CDT-i já bych se měl představit

Příspěvek od JakubP » čtv čer 16, 2016 20:28

Tak to je super,rádi tě uvidíme!
SD1 je nádherná,prohlížel jsem fotky,fakt krása!
Range Rover a MG B GT

JakubP
Příspěvky: 245
Registrován: stř kvě 04, 2016 13:23
Bydliště: Sýkořice

Re: ROVER 75 Club SE CDT-i já bych se měl představit

Příspěvek od JakubP » pon čer 27, 2016 21:00

Pánové mám dva dotazy,jednak řeším klimatizaci,nejdřív se při zapnuté ozýval rachot,asi bych to tipoval na elektromagnetickou spojku,a v pátek už přestala jít úplně.Zatím jsem na to nekoukal,aby tam bylo pořádně vidět je potřeba sundat kryt v podběhu ale hever okupuje jiná kráska tak se na to zatím připravuju psychicky :mrgreen: Je to obvyklá závada?Koukal jsem že prodejci dílů jak v ČR tak v UK mají jen celý kompresor,spojka se nedá koupit samostatně.Máte s tím někdo prosím zkušenost?Ať neexperimentuju a nevymýšlím vymyšlené...Rád bych aby na autě fungovalo všechno jak má,i když zrovna klimatizaci moc nepoužívám,ale zrovna v pátek,33 stupňů,bývala by se v pražské koloně hodila... :o

A ještě bych chtěl nechat udělat náhradní klíč,mám bohužel jen jeden,umí někdo odsud pomoci?koukal jsem že není problém ho koupit,ale kde nachat vybrousit a nakódovat?

Moc díky!
Range Rover a MG B GT

lenham3
Příspěvky: 2347
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: ROVER 75 Club SE CDT-i já bych se měl představit

Příspěvek od lenham3 » pon čer 27, 2016 21:33

Kompresor ted na naftu nemam,ale klice ano a taky dokazu nakodovat i chipem na IMO jen jsem od tebe trochu dal

JakubP
Příspěvky: 245
Registrován: stř kvě 04, 2016 13:23
Bydliště: Sýkořice

Re: ROVER 75 Club SE CDT-i já bych se měl představit

Příspěvek od JakubP » úte čer 28, 2016 6:48

Takže se musí měnit celý kompresor?Vím,že u některých aut se dala měnit el.mag.spojka.Má smysl dávat použitý kompresor?Asi bych raději dal nový abych to nemusel řešit brzy znovu...
S klíčem bych se mohl stavit v druhé půlce července jestli by to šlo...?

Díky moc!
Range Rover a MG B GT

lenham3
Příspěvky: 2347
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: ROVER 75 Club SE CDT-i já bych se měl představit

Příspěvek od lenham3 » úte čer 28, 2016 19:50

Da se vymenit i jen el.magneticka spojka,ale sehnat ji samostatne je horsi nez cely kompresor a jeste zalezi zda je to jen spojka nebo neco jineho a kupovat novy je ranec .Cely cervenec nejsem doma jak uz jsem tady na foru psal jedu do UK

JakubP
Příspěvky: 245
Registrován: stř kvě 04, 2016 13:23
Bydliště: Sýkořice

Re: ROVER 75 Club SE CDT-i já bych se měl představit

Příspěvek od JakubP » pon bře 20, 2017 8:19

V pátek se přehoupl tachometr na 200000 mil,takže 320000 km drive:
Přílohy
WP_20170316_12_20_04_Pro.jpg
Range Rover a MG B GT

Pítrs
Příspěvky: 2059
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: ROVER 75 Club SE CDT-i já bych se měl představit

Příspěvek od Pítrs » pon bře 20, 2017 8:23

8) :)
Co křivoklátský sraz? Něco upečete?
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Keny
Příspěvky: 286
Registrován: sob čer 25, 2016 13:27
Bydliště: Domažlice

Re: ROVER 75 Club SE CDT-i já bych se měl představit

Příspěvek od Keny » pon bře 20, 2017 14:30

To mne taky zajímá! car::
Snad už budu mit opravene MG.

JakubP
Příspěvky: 245
Registrován: stř kvě 04, 2016 13:23
Bydliště: Sýkořice

Re: ROVER 75 Club SE CDT-i já bych se měl představit

Příspěvek od JakubP » pon bře 20, 2017 18:15

Rádi bychom pokrčovali v započaté tradici,probereme,vymyslíme a napíšeme.
Range Rover a MG B GT

JakubP
Příspěvky: 245
Registrován: stř kvě 04, 2016 13:23
Bydliště: Sýkořice

Re: ROVER 75 Club SE CDT-i já bych se měl představit

Příspěvek od JakubP » ned črc 16, 2017 21:31

Aby jste si nemysleli že se kromě běžné práce a oprav stříbrné 75 flákám,dal jsem péči také svojí zelené 75,která byla ještě na troskách zimních pneumatik a značně zanedbaná,se svítící kontrolkou brzdových destiček.
Sice jsem neměl nárok na místo na heveru tak jsem jí zvedl venku a zjistil,že zadní podběhy,obzvlášť pravý,trpí na povrchovou korozi a krycí plech palivového vedení byl taky dost orezlý.Po demontáži plastových vložek podběhů se ukázaly nánosy bláta pod nimi vydatně podporující rozežranou rez.Vše jsem očistil a oklepal co to šlo a ošetřil odrezovačem,základem a asfaltovým nástřikem.
Dále jsem vyměnil přední kotouče,destičky a čidlo,v dobré víře jsem objednal od mé kdysi oblíbené ATE.Rozčarováním bylo,že na krabici kotoučů je napsáno Made in PRC a na destičkách Spain...Anton Teves se musí v hrobě obracet...No uvidíme jak si současné vedení ve své čínské továrně umí uhlídat kvalitu...ale už jen ty nesmyslné přesuny hmot z jedné polokoule na druhou jsou proti mému přesvědčení...
Tak ještě výměna oleje,to až na heveru,abych se pod tím nemusel válet a vzhůru k dalším mílím! :mrgreen:
Přílohy
WP_20170710_16_24_31_Pro.jpg
WP_20170710_17_36_08_Pro.jpg
WP_20170713_19_25_40_Pro.jpg
WP_20170713_19_25_51_Pro.jpg
WP_20170714_12_20_05_Pro.jpg
Range Rover a MG B GT

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: ROVER 75 Club SE CDT-i já bych se měl představit

Příspěvek od Trunda » pon črc 17, 2017 8:24

Šikula :-)
Prosím tě, co používáš za odrezovač a ten nástřik?
Jinak když vidím ty olezlé brzdiče. Aktuálně na ZT testuji takovou trošku prasečí "vychytávku". Potřeboval jsem nějak kosmeticky umírnit vzhled orezlých brzdičů. Vzal jsem to kartáčem, smirkem, ošplouchnul bezoplachovým odrezovačem (cosi v hnědé půllitrové flašce) a pak nastříkal čirým voskem do dutin. Hezky to ztmavlo a ani po třech měsících se to nevypálilo a je to pořád mírně lepkavé a voděodpudivé, takže prach s toho vapknou hezky sleze. A samozřejmě hlavně to nehnije :-) Samo že to není kdoví co, ale jako rychlořešení mi to přijde fajn. Za mnohem větší prasárnu považuji to, když to někdo bez odstrojení napatle barvou. Takhle to kdykoli vezmu čističem a vosk je dole. Uvidím, co to udělá v zimě :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

JakubP
Příspěvky: 245
Registrován: stř kvě 04, 2016 13:23
Bydliště: Sýkořice

Re: ROVER 75 Club SE CDT-i já bych se měl představit

Příspěvek od JakubP » pon črc 17, 2017 21:14

Děkuju ;)
Používám Dinitrol RC 900,odrezovač s epoxidovým základem,skvělá věc.Na vrch asfaltový nástřik Body 933,vyzkoušená dobrota,je řidší,dělá takový hezky kompaktní hladký film,žádné velké hroudy a má slušné inhibitory koroze.
S brzdičema je to v pohodě jak píšeš,na stříbrné jsem je očistil taky na autě,odmastil a vzal tím odrezovačem s epoxidem.
Přes to vrstvičku Tectyl Amber ve spreji,funguje to podobně.Na autě bych je barvou nepatlal,to je fakt prasárna.
Ideálně vyšlapat pístky,rozebrat,odmastit a nechat namočit v galvanovně do zinku.Přes to barvu,dvousložkový polyuretan nebo bezbarvý lak,podle požadavku barevnosti.Dělám to takhle na RR Classic a Jaguary,vypadá to krásně a drží to.
Na stříbrnou je zrepásnu přez zimu,až bude spát.Za těma MG 18" jsou hodně vidět.
Range Rover a MG B GT

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: ROVER 75 Club SE CDT-i já bych se měl představit

Příspěvek od Trunda » pon črc 17, 2017 21:34

Ha, ten dimitrol jsem měl taky a moc fajn mi to nepřišlo, protože to pod tím hnilo dál a odlouplonse to celé. Ale asi jsem to špatně mechanicky odrezil. Teď na doporučení Zakara požívám cosi od Loctite SF 7505 a to je zatím dobré. Nechává to pružnějši vrstvičku.... A co bys doporučil do dutin. Kdysi jsem měl jakési ML od Dimitrolu a to zůstalo tekuté, což bylo fajn tedy krom toho, že jsem všude nechával loužičky :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět