Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
Odpovědět
MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 16:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od MíraMT » čtv led 14, 2016 0:11

má to nějakej speciál kostřící bod? všechno mi v autě funguje, jen dálkáč a centrál ne. no z původního alarmu vedl immo signál do originál jednotky. po zástavbě sem ten drát prostě nezapojil, s tím že alarm funguje naprosto původně sevším všudy, takže blokuje i relátko ke startéru. co se týče jednotky z 620ti, tak ta má snímací kroužek čip a immo box, ze kterýho vede jeden drát do jednotky motoru. to mě zlobilo, tak sem v jednotce upravil eepromku, a mám tu jednotku bez imma uplně s txhle kraviny sem zahodil. takže nastartuju i s aktivním alarmem ručně přimo propojením na startéru, akorát auto houká. to sem vyřešil vyndáním pojistky k houkačce, ale rád bych to zas nějak opravil.
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 16:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od MíraMT » pát led 20, 2017 15:52

jen tak pro zajímavost, rover stále jezdí, jezdí jako moje hlavní daily auto. teď mě čeká asi výměna všech gufer páč už si značkuje svý území, a během úpravy dostane komplet brzdy od ebc yellow stuff, upravenou dowsńpipe turba, a nějaký další upravy, plánuju montáž piggyback jednotky, a asi i zvýšení tlaku na 1,1bar, použití větších vstřikovačů kvůli občasný jízdě na E85. tůhle sem s tím byl na brzdě, a na grafu je vidět problematický elbow, a přiliš malá wastegate. takže přepracuju přední díl výfuku a budu upravovat housing toho čínskýho turba na větší průtok pře WG. zatím to jezdí dobře, aktuálně 177kW při 5800ot, 351Nm při 4500ot. bohužel bída, ta WG to brzdí dost. až bude graf točivýho momentu pokračovat za 4500ot alespoň vodorovně, budu teprv spokojen :D
Přílohy
graf rover.jpg
motor rover.jpg
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 16:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od MíraMT » pát led 20, 2017 16:06

a pro zajímavost, v supře mi zaklepal motor, takže stavím další swap :D původně 3litr řadovej šestiválec s turbem a se simultálním vstřikováním, výkon 210kw, 325Nm,
nyní swapuju za motor z lexuse, 4.0 V8 N/A singleturbo, sekvenční vstřikování, E85, plánovanej výkon cca 450kw, a když zbydou drobný, bude i N20.
Přílohy
mojesupra.jpg
mojesupra2.jpg
mojesupra3.jpg
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od Trunda » pát led 20, 2017 16:16

Tak ty se toho nebojíš :-D
Se docela divím, že se ti tam ještě nerozpadla převodovka, protože chudera ta takový výkon moc dlouho nedává :-) Ale tak asi s tím běžně nejezdíš na krev, což s tím ostatním setupem by bylo o život :-) Mimochodem jestli je to značkování příčinou v převodovce a guferách na poloosách, tak to by mohl být první příznak rozpadlých klecí na ložiskách diferáku. Gufera sundej a koukni na ložiska a uvidíš.
Ty brzdy tam hlavně předělej na 282, když už máš na to třmeny. Stačí ti na to jen jiné těhlice, kterých jsou všude hromady.... sám jich mám doma snad dva páry navíc :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 16:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od MíraMT » pát led 20, 2017 17:07

těhlice mám, možná na ně někdy dojde :-) no z převodovky zatím olej uniká jen kolem táhla řazení, diferák drží, jsou tam ZVL ložiska s kovovou klecí, spíš mi začlo hučet spojkový ložisko, ale jen když stojím na spojce :-) teče mi to přez rozvody, nebo na klice pod rozvodovým kolem, taky mi hučí servo a sákne vodní pumpa, bude to třeba udělat. ale jinak bez ztráty kytičky, trestám s tím BMW AUDI a Mercedesy na denním pořádku :D hodně pomohli ty powerflexy na předku, ty pulkulatý gumy co sou v nápravnici byly spotřebák :-)okruhy moc nejezdím, ale jezdím jako prase furt, turbo se umí rozsvítit do ruda pěkně. jinak jeden vedlejší efekt velkýho intercooleru - v zimě to nejni možný ohřát, v mínus 20ti to topí po 15ti kilometrech... nebylo to tak hrozný, než sem udělal ještě odstínění filtru sání od motorovýho prostoru.... jediný co mě ale děsí, asi mi poklepává jeden pístní čep. v létě sem dával nový ojniční šály, to bylo taky za 5 dvanáct, ale jinak pohoda, i těsnění pod hlavou to zatím dává, motor bude mít touhle dobou asi 300tkm... supra teď nejezdí, páč potřebuju koupit standalone jednotku(ecumaster emu black) a kardanku, zatím budu jezdit asi bez turba, i tak mám 199kw. joo prachy a prachy.... už jí zas rozjezdím, budu ladit rovera :D mám takový plán, Hbeam ojnice na zakázku (cca 8tisíc kč), a písty z 4G63T mitsubishi (na kila z místního kovošrotu) :D :D
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od Trunda » pát led 20, 2017 17:25

Jo, ty puky v přední nápravnici jsou za mě jeden z nejlepších upgradů (jsem tě beztak na to překecal já, bo to říkám každému, kdo si pořídí auto s tímhle podvozkem :-D), co se na tom podvozku dají pomocí polyuretanů udělat :-) Akorát já už se vyhýbám Powerflexu. Beru to už jen od kluků Silponix, kteří to mají konstrukčně testované a odladěné na Hondách. Sic hlavně ty silentbloky namáhané v krutu. Ty od Powerflexu většinou dlouho nevydrží, jinak ty, které se mačkají, tak na těch toho moc zkazit nejde :-)

To gufero na táhlo kupuju v Litepu http://www.litep4x4.cz/detail/freelande ... adici-tyce a jde vyměnit myslím i bez vypouštění oleje.
... jo, vlastně, tys ty ložiska už měnil, tak to pak to asi chvilku vydrží ;-)

No seš drak a jsem rád, že na to, jak to skládáš do kupy tak jako z toho, co se kde najde, tak na druhou stranu to asi celkem funguje a hlavně to není, jak mnohdy, jen nějaký pubertální úlet, který skončí u rozdělaného projektu :-D Nicméně ty nasypané peníze a hlavně čas, to my, s rodinami, jaksi moc nechápeme ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 16:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od MíraMT » čtv črc 27, 2017 17:08

aaa.jpg
tak aby ste si nemysleli že je rover mrtvej, bylo zase nějaký to upgrade, a teď už to fakt začíná ject :D pár fotek pro inspiraci, jede to a je to masakr, povedl se mnohem lepší nástup tlaku turba (plný výkon o 1000ot/min níže) a hladší rozložení výkonu, a zvýšil se točivý moment o 30Nm na 380Nm :)
provedené změny:
1) přední tlumiče stavítko TA-technix pro škodu octavii 1U2 TDI - chce to trošku tvrdší pera, 20T4G je fakt ingot
2) brzdy EBC yellow stuff na kotoučích od Ate
3)chadič z škoda felicia 1.6i s dourychlostním běhěm sahar
4)custom nerez vedení k chadiči
5)přepracované vedení k intercooleru
6)external wastegate 36mm s screamer pipe
7)nerez downpipe, zaslepení interní wastegate
8)uprava řídící jednotky - posunutí Fuel-cut na 1,3bar
9) jiné zapojení boostcontrolleru k wastegate, provozní tlak 1,1 až 1,2bar trvale (graf z brzdy 1,1bar)

a pár foto z drobné nehody, kdy sem vytrhl uložení motoru z nápravnice, holt těch 380Nm s tím dělá divy :D :D
17884689_10203169660757776_6623225414054875308_n.jpg
18557404_10203358568880361_2625985852648665044_n.jpg
18581563_10203358568200344_1637568996021782804_n.jpg
18620414_10203358568040340_8364163153897163912_n.jpg
18622105_10203358568680356_3215028727576771044_n.jpg
19956279_10203616036036879_8912628682740560324_o.jpg
20046532_10203610925269113_3292530609947630731_n.jpg
20108567_10203610925149110_5489414276576526554_n.jpg
20108567_10203610925149110_5489414276576526554_n.jpg
20157350_10203610835306864_4924925272205549034_o.jpg
20246377_10203642991950760_953520165560367216_n.jpg
20246506_10203645139004435_6580262349133300078_n.jpg
20258113_10203645137724403_2164046301423790478_n.jpg
20264829_10203650627941655_9162571975706471103_n.jpg
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od Trunda » čtv črc 27, 2017 17:19

:-)

Ta křivka je ale za tím vrcholem nějaká hodně nemocná.... co to?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 16:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od MíraMT » pát črc 28, 2017 7:48

to už je asi nějaká roveří vlastnost, páč na to už výfuk a sání vliv nemá. buď to hodně při boostu stahuje předstihaby to neklepalo, a nebo je to prostě daný vačkama, který sou spíš na mid range průběh a v otáčkách už se mu pak nechce. každopádně to jede proti seriovýmu turbu a boostu fakt pekelně.
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od Trunda » pát črc 28, 2017 7:54

Co na to J0hny? :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od djmicho » pát črc 28, 2017 12:39

Dobytek ve správným slova smyslu :-D myslím, že se někdy stavím, tyhle projekty by mě velice zajímaly :admin: jen nechápu kde na to všechno bereš čas SMOKE:
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 16:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od MíraMT » pon črc 31, 2017 13:33

tak jako stav se klidně, klidně pokecáme :-) no kde na to beru čas - je to jednoduchý, nemám ženskou. páč vždycky když si nějakou najdu, tak sem na ní hodnej, ona sem nou vždycky nějak !&@#!, já se pak naseru, zavřu do garáže, a takhle to vypadá :D :D :D
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od Trunda » pon črc 31, 2017 14:07

To je divný, že ty ženský nechtěj hodný chlapy, co? :-D .... ale jo... lepší jak začít chlastat ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 16:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od MíraMT » úte srp 01, 2017 8:41

jenže začít chlastat by bylo asi levnější :D :D teď mi klekla spojka :-) takže musím koupit novou, těch 380Nm ta přeobložená originálka už nedává :D
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od Trunda » úte srp 01, 2017 8:48

No to nesmíš přepočítávat na peníze :-D ....
Hele a co ten tvůj projekt Supry?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět