Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Odpovědět
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17934
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Trunda » stř říj 17, 2018 20:05

Taky jsem to proklikal a poslintal....
Hele jak jsi na tom teď se spotřebou oleje a jak moc ti to hází do sání? Kolik máš najeto od repase?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » stř říj 17, 2018 21:03

olej jsem nikdy nedoléval, 3 výměny cca 20 tisíc 8) v sání vždycky něco málo je a teklo gufero na přední výfukový vačce, motor nebere téměř nic. Měním po 8 tisících a na konci je měrka v půlce ...
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

michal.lom
Příspěvky: 1448
Registrován: sob kvě 17, 2008 17:33
Bydliště: Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od michal.lom » stř říj 17, 2018 21:07

djmicho píše:
stř říj 17, 2018 21:03
olej jsem nikdy nedoléval, 3 výměny cca 20 tisíc 8) v sání vždycky něco málo je a teklo gufero na přední výfukový vačce, motor nebere téměř nic. Měním po 8 tisících a na konci je měrka v půlce ...
Ty máš nějakej divnej motor msm:
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroj ND

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17934
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Trunda » stř říj 17, 2018 21:24

Nemá divnej motor. Má nové kroužky :-) No řeším co s tím.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » stř říj 17, 2018 22:08

Kdyby jen kroužky :lol: kroužky, vložky, ventily zabroušený, gufera.... vemu to z druhýho konce - mám původní blok, hlavy a klikovku :lol:
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

michal.lom
Příspěvky: 1448
Registrován: sob kvě 17, 2008 17:33
Bydliště: Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od michal.lom » čtv říj 18, 2018 6:09

Já si u mýho myslím, že to jde spíš přes gufera ventilů, občas po ránu to slušně modře zakouří po nastartování, to by se tam přes krouška asi tolik nedostalo...
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroj ND

Pítrs
Příspěvky: 2059
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Pítrs » čtv říj 18, 2018 7:45

Ahojte,
tak mě jen po ránu napadl dotaz trošku vedle- kolik mívá KV6 spotřebu oleje na 1 000 km?
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17934
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Trunda » čtv říj 18, 2018 7:56

No, to by samozřejmě být mohlo, tak jsem to měl na Labuti. Ale to by to dýmilo o to víc a déle, o co to před tím déle stálo. Tak, jak to popisuješ, to mám i já se ZTT a myslím si, že je to jen problém toho naházeného oleje do sání, který přes noc vykape do sacích kanálků. A Michovi to nedělá proto, že mu to teď tolik do sání nehází, protože má nové pístní kroužky a při detonaci mu to tolik nefouká pod písty.

Peťo, to je individuální, protože to bude souviset s ojetím motoru. Nový motor určitě neměl konzumaci oleje takovou. Já poslední dobou dolejval jestli litr co 2000 km? Dost záleží na tom, jak se s autem jezdí, respektive v jakém rozsahu otáček. Čím výš, tím víc si olej vezme. Takže na dálnici při 150ti, kdy to točí cca 4500 otáček, to po delší jízdě ubere oleje citelně.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » čtv říj 18, 2018 8:00

pokud to jde přes gufera tam to poznáš jednoduše - sjeď co největší kopec bržďěním motorem na co nejnižší kvalt a dole pod kopcem sešlápni plyn na podlahu... pokud to lítá guferama bude modro jak za ávií :lol:
Pítrs: u KV6 to bylo dost specifický i u novejch motorů, ale zdravej motor do 0,2-0,3 litru na 1000km, hlavně to lítá do sání tím ne zrovna skvělým odvětráváním hlav :)
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17934
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Trunda » čtv říj 18, 2018 8:48

Aha.... díky za návod :-D .... škoda že jsem ho neověřil na Labuti :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

stilg
Příspěvky: 727
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od stilg » čtv říj 18, 2018 10:13

A nema v tom pripade smysl na KV6ku hodit separator oleje na to odvetravani (oil catch can)?

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » čtv říj 18, 2018 11:16

Lenham od něj odrazuje, že v tom v zimě zmrznou sra*ky a pak to vyrazí zátky na vačkách a olej letí ven, já ho nachystaný mám a dávat jo tam budu ale se silnějšíma silikonovejma hadicema (vnitřní průměr 12mm) hlavně tě ch odvětrávání je tu tolik, že by člověk potřeboval nejlépe 3x oil catch tank :lol: dá se to zredukovat na 2 když se horní přefuky nechají jak teď do jednoho...
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17934
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Trunda » čtv říj 18, 2018 11:39

No a na druhou stranu k čemu ten catch tank bude? Jen že se nebude spalovat olej a nebude v sání. Ale to není to, co nás primárně trápí. Nás trápí to, proč se to děje a to, že to zvyšuje konzumaci oleje a to catch tank nevyřeší.
Taky ho mám ve skříni už asi dva roky a nějak mě to přešlo ho řešit. Dokud nebude vyřešena příčina, tak mi ta nesystémová instalace nějak nedává smysl.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » čtv říj 18, 2018 12:15

to je jednoduchý, příliš velký podtlak, který dokáže vytáhnout olej sáním - takže přísun vzduchu do motoru je slabý (což je fakt, když jsem dal bavlněný filtr tak už není v odvětrávání takový podtlak). Druhá věc je malý průměr odvětrávání - při větším průměru by ten odvětrávací systém neměl tolik síly vytáhnout olej... respektive průměr je dobrý, ale neměl by to být svedený do jednoho koridoru, ale každý zvlášť do sání, ale to by zase bylo trubek jak v elektrárně :)
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

stilg
Příspěvky: 727
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od stilg » čtv říj 18, 2018 12:24

@Trunda:A tak pointa catch tanku tak nejak je... aby zachytil olej a ten nesel do sani. Ze to neresi nejake problemy typu, proc ho jde do sani tolik, je pomerne zrejme a nijak to nemeni to k cemu ta vec je - zachyceni oleje co jde do sani, protoze tam ho proste ja nechci.

Co se toho samotneho proc a kolik ho jde... ono by ani nebylo nezajimave videt v separatoru, kolik vlastne... a druha vec, ze v dusledku toho muzes videt zda a jaky ma vliv pripadnesnahy o reseni (tj to co nastinil djmicho).

Jestli to stoji za to, je vec druha.

Odpovědět