Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Tak on hlavně ten motor potřebuje trošku točky, aby jel. Ale je fakt, že jedno v čem, prostě s V6 se nejezdí v dolním spektru otáček, pokud řidič není jaksi motoristicky impotentní
Hele, samozřejmě že olej to bere s otáčkami víc, ale většinou s tím nejezdíme tak, že by byl motor permanentně v červeném a i tak to cucne.
Půjdu cestou KN filtru. Poslední dobou si to bere oleje víc a já si uvědomil, že on ten filtr v sání už tam taky chvilku je a tím pádem o to víc podtlak zvětšuje
Hele, samozřejmě že olej to bere s otáčkami víc, ale většinou s tím nejezdíme tak, že by byl motor permanentně v červeném a i tak to cucne.
Půjdu cestou KN filtru. Poslední dobou si to bere oleje víc a já si uvědomil, že on ten filtr v sání už tam taky chvilku je a tím pádem o to víc podtlak zvětšuje
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Rozumím.
Nějaká ta spotřeba oleje se dá v klidu tolerovat.
Takové šestnáctiventilové Twin Sparky od AR jsou na tom podobně, někdy hůř.
Mně osobně ten Twin Spark, když jezdím civilně ("relax", tzn. se potřebuju někam bez závodění přesunout), nebere žádný olej.
Změna nastává, když to začnu vytáčet (ne do červeného pole, co začíná od 7 000 ot./min.), asi od 4 000 ot./min. nahoru.
Pak je to trošku poznat, asi 2- 3 dcl/1000 km přibližně.
Popravdě.... se s tím závodit moc nedá- při jízdě někde pár kilometrů po městě se to nestačí pořádně ohřát, honit to za studena je cesta do pryč.
Nějaká ta spotřeba oleje se dá v klidu tolerovat.
Takové šestnáctiventilové Twin Sparky od AR jsou na tom podobně, někdy hůř.
Mně osobně ten Twin Spark, když jezdím civilně ("relax", tzn. se potřebuju někam bez závodění přesunout), nebere žádný olej.
Změna nastává, když to začnu vytáčet (ne do červeného pole, co začíná od 7 000 ot./min.), asi od 4 000 ot./min. nahoru.
Pak je to trošku poznat, asi 2- 3 dcl/1000 km přibližně.
Popravdě.... se s tím závodit moc nedá- při jízdě někde pár kilometrů po městě se to nestačí pořádně ohřát, honit to za studena je cesta do pryč.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
- djmicho
- Příspěvky: 756
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
a třeba takové TSI, tak u těch některé série papají s přehledem 0,5 litru na tisíc. On je problém, že je to stále maloobjemový motor (má asi o 2,5 litru víc, než by ekoteroristi chtěli ) s malým krouťákem, takže prostě se to musí točit... navíc ono se točí i když člověk nechce, jízda stovkou = 3000 otáček, 130 je 4000...
Jinak dneska se mi mrcha nevděčná pokusila vymlátit zuby! Člověk ji vezme na výlet do Německých Emirátů, teda spolkové republiky a vklidu jede po dálnici s ostatníma a nejdnou prda jak prase až mě zastavili pásy, no a co se stalo? Narazili jsme na omezovač Digitál na BC ukazoval 242km/h
Jinak dneska se mi mrcha nevděčná pokusila vymlátit zuby! Člověk ji vezme na výlet do Německých Emirátů, teda spolkové republiky a vklidu jede po dálnici s ostatníma a nejdnou prda jak prase až mě zastavili pásy, no a co se stalo? Narazili jsme na omezovač Digitál na BC ukazoval 242km/h
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Jak dlouho se to na tu rychlost rozjíždělo? To tě ale zastavil omezovač otáček, ne rychosti.... ne? Jako že předpokládám, že takovou blbinu tam to auto nemá...
- djmicho
- Příspěvky: 756
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
moc dlouho to netrvalo, nečekal jsem to, ano omezovač otáček (rafička těsně za 7 tisíci...) chce to 6-ku
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
No tak takové omezení by mi zas tak moc nevadilo Ale kvůli spotřebě ta 6tka chybí hrozně.
- djmicho
- Příspěvky: 756
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Tak jsem z těch svodů na KV6 už na prášky, tak co proboha patří za těsnění na přední svody (díl označený "c"), když je v RAVE malovaný, ale WCM100590, které je všude v katalozích, u rimmerů (kde tady mají pro jistotu namalovaný svody na ZS...) tam nepasuje?! nechci ještě odrovnat nové parohy, které by měly brzy dorazit...
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Prosím tě.... vyfoť co tam teď máš za Y. Nevím co to tu blábolíš o ZSu....
- djmicho
- Příspěvky: 756
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
no mám přesně tu co je na obrázku v mém předchozím příspěvku, pro ZT/R75, ale rimmeři mají diagram výfuku ze ZS u ZT 190 viz příloha
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
- djmicho
- Příspěvky: 756
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Tak dneska dorazily parohy, pro jistotu dvoje co kdybych nějaký ještě zvocasil nebo mě napadly nějaký myšlenky s foukacím šnečkem, to by se jedny bonusový hodily
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
- djmicho
- Příspěvky: 756
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
V pátek vyměním přední parohy a pro letošek končím, nemám vyhřívanou garáž, takže se bude pokračovat až na jaře pár drobnostma:
- motor z auta, komplet rozborka, doladění rozvodů podle piperovského návodu (mám je prý na*ovno nastavený musím je nastavit na časování ze ZS...), odmašlení zbytků klimy a dalších nesmyslů, hlavy dolů, úpravy sacích a výfukových kanálů, otřepů v chladím okruhu, výměna kolínka a spoje k termostatu za kovové a dalších drobností, větší chladič oleje, větší chladič vody, vysokovýkonný ventilátor do chladích boxů, oil catch, regulátor talku paliva, jestli budu nebo nebudu hrabat do vnitřností se teprve uvidí jakou cestou se vydám (zvednutí komprese kvůli N100 nebo E85 nebo snížení za účelem přeplňování)
- komplet odmašlení podvozku a opískování a lakování nápravnic a dalších dílů
Prostě pár drobností jako vloni
Cíl pro příští rok -> podzim 2019 = 2.05 na okruhu Most
Takže nazdar na jaře
- motor z auta, komplet rozborka, doladění rozvodů podle piperovského návodu (mám je prý na*ovno nastavený musím je nastavit na časování ze ZS...), odmašlení zbytků klimy a dalších nesmyslů, hlavy dolů, úpravy sacích a výfukových kanálů, otřepů v chladím okruhu, výměna kolínka a spoje k termostatu za kovové a dalších drobností, větší chladič oleje, větší chladič vody, vysokovýkonný ventilátor do chladích boxů, oil catch, regulátor talku paliva, jestli budu nebo nebudu hrabat do vnitřností se teprve uvidí jakou cestou se vydám (zvednutí komprese kvůli N100 nebo E85 nebo snížení za účelem přeplňování)
- komplet odmašlení podvozku a opískování a lakování nápravnic a dalších dílů
Prostě pár drobností jako vloni
Cíl pro příští rok -> podzim 2019 = 2.05 na okruhu Most
Takže nazdar na jaře
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Zajímavá vize
- djmicho
- Příspěvky: 756
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
neměl by někdo zájem o setrvák (cca 9000,-) a vačky (ideálka do ZS na to jsou přesně broušený, aby se sériovou mapou a lepším sáním hodili 20 koní, cca 11000,-)? Dostal jsem nabídku na auto s 5,7 HEMI a velice mne to nahryzává zkusit... MG by pak šlo do série a z domu...
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
..... a v téhle fázi se nabízí otázka - Kde jsi nechal rozum?
-
- Příspěvky: 1443
- Registrován: sob kvě 17, 2008 17:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Třeba zdědil ropnou rafinérii.
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroj ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroj ND