Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Odpovědět
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Trunda » ned říj 21, 2018 18:52

Tak on hlavně ten motor potřebuje trošku točky, aby jel. Ale je fakt, že jedno v čem, prostě s V6 se nejezdí v dolním spektru otáček, pokud řidič není jaksi motoristicky impotentní :-D
Hele, samozřejmě že olej to bere s otáčkami víc, ale většinou s tím nejezdíme tak, že by byl motor permanentně v červeném a i tak to cucne.

Půjdu cestou KN filtru. Poslední dobou si to bere oleje víc a já si uvědomil, že on ten filtr v sání už tam taky chvilku je a tím pádem o to víc podtlak zvětšuje :roll:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Pítrs
Příspěvky: 2059
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Pítrs » pon říj 22, 2018 7:59

Rozumím.
Nějaká ta spotřeba oleje se dá v klidu tolerovat.
Takové šestnáctiventilové Twin Sparky od AR jsou na tom podobně, někdy hůř.
Mně osobně ten Twin Spark, když jezdím civilně ("relax", tzn. se potřebuju někam bez závodění přesunout), nebere žádný olej.
Změna nastává, když to začnu vytáčet (ne do červeného pole, co začíná od 7 000 ot./min.), asi od 4 000 ot./min. nahoru.
Pak je to trošku poznat, asi 2- 3 dcl/1000 km přibližně.
Popravdě.... se s tím závodit moc nedá- při jízdě někde pár kilometrů po městě se to nestačí pořádně ohřát, honit to za studena je cesta do pryč.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » pon říj 22, 2018 13:35

a třeba takové TSI, tak u těch některé série papají s přehledem 0,5 litru na tisíc. On je problém, že je to stále maloobjemový motor (má asi o 2,5 litru víc, než by ekoteroristi chtěli :lol: ) s malým krouťákem, takže prostě se to musí točit... navíc ono se točí i když člověk nechce, jízda stovkou = 3000 otáček, 130 je 4000...
Jinak dneska se mi mrcha nevděčná pokusila vymlátit zuby! stupo: Člověk ji vezme na výlet do Německých Emirátů, teda spolkové republiky msm: a vklidu jede po dálnici s ostatníma a nejdnou prda jak prase až mě zastavili pásy, no a co se stalo? Narazili jsme na omezovač :lol: :lol: Digitál na BC ukazoval 242km/h
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Trunda » pon říj 22, 2018 13:38

Jak dlouho se to na tu rychlost rozjíždělo? :-D To tě ale zastavil omezovač otáček, ne rychosti.... ne? Jako že předpokládám, že takovou blbinu tam to auto nemá...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » pon říj 22, 2018 13:43

moc dlouho to netrvalo, nečekal jsem to, ano omezovač otáček (rafička těsně za 7 tisíci...) chce to 6-ku :lol:
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Trunda » pon říj 22, 2018 13:46

No tak takové omezení by mi zas tak moc nevadilo :-) Ale kvůli spotřebě ta 6tka chybí hrozně.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » pon říj 22, 2018 20:11

Tak jsem z těch svodů na KV6 už na prášky, tak co proboha patří za těsnění na přední svody (díl označený "c"), když je v RAVE malovaný, ale WCM100590, které je všude v katalozích, u rimmerů (kde tady mají pro jistotu namalovaný svody na ZS...) tam nepasuje?! :roll: nechci ještě odrovnat nové parohy, které by měly brzy dorazit...
Přílohy
vyfukKV6.jpg
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Trunda » pon říj 22, 2018 21:00

Prosím tě.... vyfoť co tam teď máš za Y. Nevím co to tu blábolíš o ZSu....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » pon říj 22, 2018 21:06

no mám přesně tu co je na obrázku v mém předchozím příspěvku, pro ZT/R75, ale rimmeři mají diagram výfuku ze ZS u ZT 190 viz příloha :)
Přílohy
rimmembros.jpg
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » úte říj 30, 2018 23:22

Tak dneska dorazily parohy, pro jistotu dvoje :lol: co kdybych nějaký ještě zvocasil nebo mě napadly nějaký myšlenky s foukacím šnečkem, to by se jedny bonusový hodily msm:
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » stř říj 31, 2018 20:45

V pátek vyměním přední parohy a pro letošek končím, nemám vyhřívanou garáž, takže se bude pokračovat až na jaře pár drobnostma:
- motor z auta, komplet rozborka, doladění rozvodů podle piperovského návodu (mám je prý na*ovno nastavený :lol: musím je nastavit na časování ze ZS...), odmašlení zbytků klimy a dalších nesmyslů, hlavy dolů, úpravy sacích a výfukových kanálů, otřepů v chladím okruhu, výměna kolínka a spoje k termostatu za kovové a dalších drobností, větší chladič oleje, větší chladič vody, vysokovýkonný ventilátor do chladích boxů, oil catch, regulátor talku paliva, jestli budu nebo nebudu hrabat do vnitřností se teprve uvidí jakou cestou se vydám (zvednutí komprese kvůli N100 nebo E85 nebo snížení za účelem přeplňování)
- komplet odmašlení podvozku a opískování a lakování nápravnic a dalších dílů
Prostě pár drobností jako vloni :lol:

Cíl pro příští rok -> podzim 2019 = 2.05 na okruhu Most met: drive:
Takže nazdar na jaře :lol:
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Trunda » stř říj 31, 2018 21:31

Zajímavá vize :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od djmicho » stř lis 21, 2018 14:27

neměl by někdo zájem o setrvák (cca 9000,-) a vačky (ideálka do ZS na to jsou přesně broušený, aby se sériovou mapou a lepším sáním hodili 20 koní, cca 11000,-)? Dostal jsem nabídku na auto s 5,7 HEMI :lol: a velice mne to nahryzává zkusit... MG by pak šlo do série a z domu...
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od Trunda » čtv lis 22, 2018 12:16

..... a v téhle fázi se nabízí otázka - Kde jsi nechal rozum? ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

michal.lom
Příspěvky: 1443
Registrován: sob kvě 17, 2008 17:33
Bydliště: Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

Příspěvek od michal.lom » čtv lis 22, 2018 12:19

Trunda píše:
čtv lis 22, 2018 12:16
..... a v téhle fázi se nabízí otázka - Kde jsi nechal rozum? ;-)
Třeba zdědil ropnou rafinérii.
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroj ND

Odpovědět