MG ZS

sasories
Příspěvky: 76
Registrován: pon říj 01, 2018 17:38
Bydliště: Liberec

Re: MG ZS

Příspěvek od sasories » pát lis 02, 2018 22:40

Tyjo tak to zní dobře. I když se vyměněj jen vačky v hlavě, tak se to musí v ECU předělat?

Jinak od té doby co jsem vyčistil ten krokovej motorek, tak už to nikdy nechcíplo, najel jsem zatím asi 60km, takže isopropyl + ultrazvuk, super.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS

Příspěvek od Trunda » pát lis 02, 2018 23:57

Fajn.... akorát že takové ty běžné ultrazvukové čističky jsou celkem o ničem. A ne každý má k dispozici profi :-) Nicméně mě většinou stačilo to prostříknout čističem na brzdy a nikdy mě to nedohnalo k tomu to řešit víc.

Jj, s vačkami je potřeba řešit buď adekvátní jednotku, nebo remap. Bez toho to je o ničem.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

sasories
Příspěvky: 76
Registrován: pon říj 01, 2018 17:38
Bydliště: Liberec

Re: MG ZS

Příspěvek od sasories » pon lis 05, 2018 10:59

No takhle, my ultrazvuk nemáme nějakej super, je to čína, ale má dvě přepínatelné frekvence a tu součástku to vyčistilo velice dobře, zrušil jsem na to asi tak 0.7L isopropylu, kterej byl naprosto černej, jakmile jsem ho odlíval. Při 3tím čištění už byla ipa průzračná a z motorku se nic nevyplavovalo. Jen ještě před ultrazvukem jsem to prostříkal Wurthem na brzdy, to je taky super přípravek na všechno. Především se vypařuje. :)

sasories
Příspěvky: 76
Registrován: pon říj 01, 2018 17:38
Bydliště: Liberec

Re: MG ZS

Příspěvek od sasories » čtv lis 08, 2018 12:03

--zvíraznění znaků, na e-bay jsou dost drahý :/

1. znak jsem zkoušel oblepit cenovkama. Ale lepší postup, kterým jsem vzal zadní znak, byl celý znak přelepit izlepou a žiletkou vyříznout jen písmena a rámeček. Pak přetřít lakem na nehty. Po vyschnutí odlepit izolepu a ještě komplet přetřít průhledným lakem. Výsledek není z blízka nic extra ale z dálky vypadá dobře.
Přílohy
IMG_0431.JPG
IMG_0432.JPG
IMG_0482.JPG

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS

Příspěvek od Trunda » čtv lis 08, 2018 12:29

Tak to tu ještě nebylo :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Pítrs
Příspěvky: 2059
Registrován: čtv dub 21, 2011 18:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: MG ZS

Příspěvek od Pítrs » pát lis 09, 2018 8:22

:shock:
:shock:
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

sasories
Příspěvky: 76
Registrován: pon říj 01, 2018 17:38
Bydliště: Liberec

Re: MG ZS

Příspěvek od sasories » stř lis 14, 2018 23:33

Ahoj,

poprosím ještě o jednu radu. Poslední dobou se mi stává, že jakmile vyřadím z rychlosti nebo jen šlápnu na plyn na neutrál, zkrátka když otáčky klesnou, kolísají 1000-1200. Po asi půlminutě to spadne na klasiku 900. Nedělá to vždy ale v možná 50% případů.
Vyčistil jsem sání od filtru až po klapku, včetně. Dělá to pořád... Ještě jsem si všiml že relé které je přidělané na ?aktivním uhlí? taková plechovka nad baterkou, cvaká fakt hodně hlasitě. Po odpojení relé už necvaká, ale problém s kolísáním otáček, přetrvává.
Neměl by někdo prosím tip?

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS

Příspěvek od djmicho » stř lis 14, 2018 23:55

adaptace krokového motorku a klapky po vyčištění - zapnout zapalování do polohy 2 a nestartovat a rychle během myslim cca 10 vteřin sešlapnout 5x nebo 6x plyn na podlahu a vždy uplně pustit poté vypnout zapalování znovu zapnout a nastartovat a motor si přebere adaptace sám nebo jednoduše na 3 kliknutí přes diag :-D
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS

Příspěvek od Trunda » čtv lis 15, 2018 0:15

Jj, adaptace by měla zabrat.
Ano, solenoid na filtru má takový hlasitý projev. Ale asi to ničemu nevadí.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

sasories
Příspěvky: 76
Registrován: pon říj 01, 2018 17:38
Bydliště: Liberec

Re: MG ZS

Příspěvek od sasories » čtv lis 15, 2018 10:10

Adaptováno.
Udělal jsem to několikrát. Nikde nic nepíplo, žádná kontrolka, tak snad jsem to provedl správně - podle návodu.
rovnou jsem to zkoušel a zatím v pohodě, otáčky klesly cca na těch 900 a už to nehoupalo. Ale jak jsem psal, nedělalo to vždy, dneska cesta do práce 15km a neudělalo to. Včera to po tom čištění dělalo celej den.
Tak budu dále sledovat.

Ještě otázka možná mimo, možná k věci. Nemohla by odcházet lambda? Dá se čistit nebo je to díl který se pouze mění?

Díky moc za rady :-*

sasories
Příspěvky: 76
Registrován: pon říj 01, 2018 17:38
Bydliště: Liberec

Re: MG ZS

Příspěvek od sasories » ned pro 02, 2018 16:06

Ahoj, opět

prosím o pomoc .. Za posledních pár jízd se mi stalo to, že mi teplota vody občas vylezla na cca 130° -- dle ukazatele na budíkách. Tak rychle chcípnu, zastavím... Vyměnil jsem termostat, který špatný byl, nechtělo se mu otevírat. Dal jsem novou chladící kapalinu,-- Jenže problém nastal hned první jízdu zas, přehřálo se to. Nepozoruji žádný jiný problém, z auta se nekouří, kapalina neutíká.. Neměl by jste někdo tip?

Díkes

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS

Příspěvek od djmicho » ned pro 02, 2018 16:19

Špatně odvzdušněné nebo špatná vodní pumpa a ještě jedno dvě uvaření a i těsnění pod hlavou ...
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

sasories
Příspěvky: 76
Registrován: pon říj 01, 2018 17:38
Bydliště: Liberec

Re: MG ZS

Příspěvek od sasories » ned pro 02, 2018 18:58

djmicho píše:
ned pro 02, 2018 16:19
Špatně odvzdušněné nebo špatná vodní pumpa a ještě jedno dvě uvaření a i těsnění pod hlavou ...
Odvzdušnit to zvládnu, ale pokud by to byla pumpa, tak mám problém, ale.. ta bud nejde nebo jde nebo ne?
To jsem jel asi 100km, a přehřálo se to jen jednou, zvláštní závada, byl jsem si skoro jistej že je to tím termostatem, se začínal otevírat až při 100°C + , když jsem to pak zkoušel.

Uživatelský avatar
djmicho
Příspěvky: 756
Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
Bydliště: Polná, Dukovany
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZS

Příspěvek od djmicho » ned pro 02, 2018 19:02

Hele už sem se setkal že že 3 novejch termostatu byly 2 spatny... Tohle mi ZT dělalo taky se špatným termostatem
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17933
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZS

Příspěvek od Trunda » ned pro 02, 2018 19:08

Jj, termostaty z druhovýroby jsou děs běs. Chápu, že Lenham si je vozí z UK.
Jinak jestli jsi to takto prohřál, tak počítej s těsněním a bude potřebovat udělat gufera na ventilech, které po prohřátí zpuchří.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět