MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Odpovědět
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16166
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od Trunda » čtv led 03, 2019 13:51

Tedy...
Vyzkoušel jsem test spalin. Bohužel auto delší dobu stálo, tak tlak v expanzce už zmizel, abych to zkusil. Tedy nastartoval jsem a trošku bezcitně po chvilce, jestli než se motor zahřál, jsem ho protůroval. V určitých momentech při tůrování to v testeru probublávalo, ale nic. Nechal jsem motor prohřát, opět ho trošku podráždil a zase nic. Pro jistotu jsem na závěr tester dal k výfuku a párkrát jsem balónkem musel nasát, aby to v testeru zežloutlo. Takže zajímavé.... zkusil jsem dát jiné víčko a uvidím. Asi to pak někdy vyzkouším s nasazeným balónkem na expanzce, abych toho přetlakového plynu odchytil víc.

Dále jsem pokusně vyměnil jeden kabel ke svíčce, který i po vyčištění způsoboval zakarbonování kontaktu na svíčce. Tím se vyřeší problém s misfiry. Tedy budu muset koupit kabely a svíčky a bude po problému. Myslíte, má nějaký smysl takto ty dva krátké kabely kupovat Magnecory?

No, pak v důsledku zkoumání toho, co mi to tedy kde hnusně drhne při pravé zatáčce na přední nápravě, jsem rozdělal komplet přední brzdy. Jak auto stálo venku, tak kotouče nechutně ohnily, tak jsem je od toho hnusu očistil (fakt nechápu, ale za takovou chvilku taková vrstva... jestli tak zhnije ta zapečená karbonová vrstvička na kotouči???). Nezdál se mi tam štít kotouče, který byl dole celkem blízko kotouče, tak jsem ho trošku přihnul. Brzdy čisťounké, všechno cajk a dnes do práce to opět drhlo!!! stupo: Tož nevím.... kdyby to bylo homouš, tak ten křoupe, to jednak a navíc by to nedělal jen na jednu stranu. Takže jestli fakt ložisko? Že by byla blbá jen jedna řada kuliček a v nějakém místě vnějšího kroužku, o který se to zapře při pravé zatáčce? Jako mám doma druhou těhlici i s ložiskem, mohl bych to zkusmo přehodit, ale že bych měl kdy a že by se mi chtělo jen pokusně vyměňovat těhlici??? Čep řízení ven vymlátím, ale čep na rameni bude porod.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

michal.lom
Příspěvky: 874
Registrován: sob kvě 17, 2008 17:33
Bydliště: Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od michal.lom » čtv led 03, 2019 13:58

Proč se děsíš čepu na rameni? Pouzdro v těhlici je naříznutý, narveš tam majzlík a hotovo. To čep ramene, kterej je v rámu pod motorem, to je jiný kafe stupo:
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
Rover 45 1.4 (Prodáno)
MG ZT 190+ Trophy Blue RHD - zdroj ND

stilg
Příspěvky: 450
Registrován: úte led 07, 2014 14:41
Bydliště: Brno

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od stilg » čtv led 03, 2019 14:28

Nemluvis NAHODOU o 75ce? ;)

michal.lom
Příspěvky: 874
Registrován: sob kvě 17, 2008 17:33
Bydliště: Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od michal.lom » čtv led 03, 2019 14:30

stilg píše:
čtv led 03, 2019 14:28
Nemluvis NAHODOU o 75ce? ;)
Jo, teď jsem si toho všim. Už mlčím... mir:
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
Rover 45 1.4 (Prodáno)
MG ZT 190+ Trophy Blue RHD - zdroj ND

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 16166
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od Trunda » čtv led 17, 2019 8:36

Tak vaše tipy? ;-)



Asi je to jasné.... problém je v tom, že nemám doma lis :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Odpovědět