MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Tedy...
Vyzkoušel jsem test spalin. Bohužel auto delší dobu stálo, tak tlak v expanzce už zmizel, abych to zkusil. Tedy nastartoval jsem a trošku bezcitně po chvilce, jestli než se motor zahřál, jsem ho protůroval. V určitých momentech při tůrování to v testeru probublávalo, ale nic. Nechal jsem motor prohřát, opět ho trošku podráždil a zase nic. Pro jistotu jsem na závěr tester dal k výfuku a párkrát jsem balónkem musel nasát, aby to v testeru zežloutlo. Takže zajímavé.... zkusil jsem dát jiné víčko a uvidím. Asi to pak někdy vyzkouším s nasazeným balónkem na expanzce, abych toho přetlakového plynu odchytil víc.
Dále jsem pokusně vyměnil jeden kabel ke svíčce, který i po vyčištění způsoboval zakarbonování kontaktu na svíčce. Tím se vyřeší problém s misfiry. Tedy budu muset koupit kabely a svíčky a bude po problému. Myslíte, má nějaký smysl takto ty dva krátké kabely kupovat Magnecory?
No, pak v důsledku zkoumání toho, co mi to tedy kde hnusně drhne při pravé zatáčce na přední nápravě, jsem rozdělal komplet přední brzdy. Jak auto stálo venku, tak kotouče nechutně ohnily, tak jsem je od toho hnusu očistil (fakt nechápu, ale za takovou chvilku taková vrstva... jestli tak zhnije ta zapečená karbonová vrstvička na kotouči???). Nezdál se mi tam štít kotouče, který byl dole celkem blízko kotouče, tak jsem ho trošku přihnul. Brzdy čisťounké, všechno cajk a dnes do práce to opět drhlo!!! Tož nevím.... kdyby to bylo homouš, tak ten křoupe, to jednak a navíc by to nedělal jen na jednu stranu. Takže jestli fakt ložisko? Že by byla blbá jen jedna řada kuliček a v nějakém místě vnějšího kroužku, o který se to zapře při pravé zatáčce? Jako mám doma druhou těhlici i s ložiskem, mohl bych to zkusmo přehodit, ale že bych měl kdy a že by se mi chtělo jen pokusně vyměňovat těhlici??? Čep řízení ven vymlátím, ale čep na rameni bude porod.
Vyzkoušel jsem test spalin. Bohužel auto delší dobu stálo, tak tlak v expanzce už zmizel, abych to zkusil. Tedy nastartoval jsem a trošku bezcitně po chvilce, jestli než se motor zahřál, jsem ho protůroval. V určitých momentech při tůrování to v testeru probublávalo, ale nic. Nechal jsem motor prohřát, opět ho trošku podráždil a zase nic. Pro jistotu jsem na závěr tester dal k výfuku a párkrát jsem balónkem musel nasát, aby to v testeru zežloutlo. Takže zajímavé.... zkusil jsem dát jiné víčko a uvidím. Asi to pak někdy vyzkouším s nasazeným balónkem na expanzce, abych toho přetlakového plynu odchytil víc.
Dále jsem pokusně vyměnil jeden kabel ke svíčce, který i po vyčištění způsoboval zakarbonování kontaktu na svíčce. Tím se vyřeší problém s misfiry. Tedy budu muset koupit kabely a svíčky a bude po problému. Myslíte, má nějaký smysl takto ty dva krátké kabely kupovat Magnecory?
No, pak v důsledku zkoumání toho, co mi to tedy kde hnusně drhne při pravé zatáčce na přední nápravě, jsem rozdělal komplet přední brzdy. Jak auto stálo venku, tak kotouče nechutně ohnily, tak jsem je od toho hnusu očistil (fakt nechápu, ale za takovou chvilku taková vrstva... jestli tak zhnije ta zapečená karbonová vrstvička na kotouči???). Nezdál se mi tam štít kotouče, který byl dole celkem blízko kotouče, tak jsem ho trošku přihnul. Brzdy čisťounké, všechno cajk a dnes do práce to opět drhlo!!! Tož nevím.... kdyby to bylo homouš, tak ten křoupe, to jednak a navíc by to nedělal jen na jednu stranu. Takže jestli fakt ložisko? Že by byla blbá jen jedna řada kuliček a v nějakém místě vnějšího kroužku, o který se to zapře při pravé zatáčce? Jako mám doma druhou těhlici i s ložiskem, mohl bych to zkusmo přehodit, ale že bych měl kdy a že by se mi chtělo jen pokusně vyměňovat těhlici??? Čep řízení ven vymlátím, ale čep na rameni bude porod.
-
- Příspěvky: 1443
- Registrován: sob kvě 17, 2008 17:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Proč se děsíš čepu na rameni? Pouzdro v těhlici je naříznutý, narveš tam majzlík a hotovo. To čep ramene, kterej je v rámu pod motorem, to je jiný kafe
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroj ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroj ND
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Nemluvis NAHODOU o 75ce?
-
- Příspěvky: 1443
- Registrován: sob kvě 17, 2008 17:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroj ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroj ND
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Tak vaše tipy?
Asi je to jasné.... problém je v tom, že nemám doma lis
Asi je to jasné.... problém je v tom, že nemám doma lis
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Nikdo nic?
Potřeboval bych mít jistotu, že jde o ložisko...
Potřeboval bych mít jistotu, že jde o ložisko...
-
- Příspěvky: 1443
- Registrován: sob kvě 17, 2008 17:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Já tipuju, že je to rozbitý. Ale to si asi slyšet nechtěl...
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroj ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroj ND
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6958
- Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Jestli to dělá jen v rejdu, není to homokineťák?
Btw - netušil jsem, že máš ZR TD
Btw - netušil jsem, že máš ZR TD
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Právě že už to teď nedělá jen v rejdu. Navíc když je špatný homouš, tak je to takové křupání. A nebyl by rozdíl, jestli zatáčím na jednu, nebo druhou stranu. Spíš mi to přijde na to ložisko, ale nemám vůbec jistotu. Fakt nevím..... aktuálně jsem ve stavu, že dnes večer zkusím asi přehodit tu těhlici. Jestli to ale bude křupat dál, tak mě zobne.
- djmicho
- Příspěvky: 756
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Jestli by ložisko křoupalo až takhle, tak pokud zvedneš auto a vezmeš za kolo tak se musí vyklat jak sviňa ...
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Ok, to zkusím jako první. Jako ten zvuk je příšernej V ostré zatáčce v rychlosti to je zvuk šílenej slyšitelný i v autě, natož jaký rachot to musí být venku Ale jsem z toho rozčarován proto, že vždycky mi přední ložisko hučelo a ne toto....
- djmicho
- Příspěvky: 756
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Tatíkovi na Citronovi taky už vydavalo různý zvuky a když se to zvedlo, tak prostě kolo šlo +-2mm dopředu dozadu...
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Kurnik, ale to přece musí generovat šílený vibrace do volantu, ne?
- djmicho
- Příspěvky: 756
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Nevím jak u ZR, ale myslíš, že u Citroenu bylo někdy něco cítit ve volantu?
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
No tak u té má nápravy rozhodně ano.... ale je možné, že když je vůle ve středu otáčení, tak se to zapře a nemá to tendenci vibrovat tak, jako u čepu řízení....