Djmicho - MG ZT 190 no.4596
- djmicho
- Příspěvky: 756
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
No jako ne že by to neznělo hezký, zní to opravdu parádně ... Ale čekal jsem že při 2x větším objemu tlumiče to bude tišší no jako koukal jsem do tlumiče baterkou a jsou to průchozí trubky obaleny nevím proč tak obrovským tlumičem, když nejsou ani perforované to je zvuk po tom co sem ještě vevařil jeden středový tlumič protože jinak to byl Brutus hardcore s řevem na 5 mil daleko, naměřil jsem 108 dB teď je to 85 dB to už se přežije, hlavně není to slyšet v autě..
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Takže kolik dalších kilo?
- djmicho
- Příspěvky: 756
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Těch 23 bylo už i se středovým tlumičem... Kdyby nechcalo dneska tak jsem to dovařil a dopasoval a mohl jsem ho už prohánět
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
- djmicho
- Příspěvky: 756
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Tak jsem si myslel, že EBC + yelowstuff ještě chvilku vydrží a poslední den se začalo ozývat drhnutí kov o kov, už brzdím jen kovovou platlí
Bohužel není čas je vyměnit, 26.3. jdu pod kudlu a pár týdnu se pod auto nepodívám. Lakování zatím padlo, lakýra si zpřerážel hnáty, měl jsem domluvený skoro celolak za +-20k (šikovnej člověk kousek od Brna), ptal jsem se v lakovně tady v Jihlavě a řekli mi cenovku 90-110k tak jsem je poslal do ****
PS: Trundo těš se pak nerozdejcháš můj japonský upgrade na MG
Bohužel není čas je vyměnit, 26.3. jdu pod kudlu a pár týdnu se pod auto nepodívám. Lakování zatím padlo, lakýra si zpřerážel hnáty, měl jsem domluvený skoro celolak za +-20k (šikovnej člověk kousek od Brna), ptal jsem se v lakovně tady v Jihlavě a řekli mi cenovku 90-110k tak jsem je poslal do ****
PS: Trundo těš se pak nerozdejcháš můj japonský upgrade na MG
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Ty ty ty! Nezlob mňa!
- djmicho
- Příspěvky: 756
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Žádný zásadní novinky se nedějí, jo jen možná, že je odladěn Stage 1 - 216 Koní při 6600RPM
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
- djmicho
- Příspěvky: 756
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
RIP EBC + yelowstuff, ať žije Textař a TRW
Konečně mi po operaci trochu srostlá hlava, tak sem se hned pustil do brzd
Konečně mi po operaci trochu srostlá hlava, tak sem se hned pustil do brzd
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Tak fajn, že hlava funguje
A už jsi zkusil, jak to brzdí? Jsem tak koukal na ZTT, že do zimy asi brzdy taky fakt budu muset pořešit. Nakonec, vlastně, jsou tam už nějakých 50 tis. km. To je na mě nějak moc A to zadní kotouče jsou jakési původní, které se tehdá stočily. Ale taky to jsou humusky...
Prosím tě, ty budeš mít zkušenost.... na ZRu se mi brzdy nelíbí. Vím z Kupéčka, že to brzdit umí, ale už tam mám druhý materiál a stejně je to jakési gumové. Ne že by to nebrzdilo a nemyslím tím ani to, že je potřeba na to víc šlápnout oproti běžné konfekci, ale jen to, že pedál pocitově zabírá tak jako gumově. Myslíš, že by to mohlo být hadicema? Že by tomu pomohlo tam dát opletené? Nebo žeby válec?
A už jsi zkusil, jak to brzdí? Jsem tak koukal na ZTT, že do zimy asi brzdy taky fakt budu muset pořešit. Nakonec, vlastně, jsou tam už nějakých 50 tis. km. To je na mě nějak moc A to zadní kotouče jsou jakési původní, které se tehdá stočily. Ale taky to jsou humusky...
Prosím tě, ty budeš mít zkušenost.... na ZRu se mi brzdy nelíbí. Vím z Kupéčka, že to brzdit umí, ale už tam mám druhý materiál a stejně je to jakési gumové. Ne že by to nebrzdilo a nemyslím tím ani to, že je potřeba na to víc šlápnout oproti běžné konfekci, ale jen to, že pedál pocitově zabírá tak jako gumově. Myslíš, že by to mohlo být hadicema? Že by tomu pomohlo tam dát opletené? Nebo žeby válec?
- djmicho
- Příspěvky: 756
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Tak proti původnímu setupu je to slabší, je to poznat, zatím mám jen pár set km a nijak extra sem je nepoužil. To se uvidí tak za 500km ještě, nicméně desky s kotouči si sedí, kotouče jsou bez rýh, takže ty keramický desky od TRW nebudou špatný... Kdy jsi naposled měnil brzdovou kapalinu? Jinak asi bych sundal třmeny, trochu vypumpoval pístky a koukal pod manžety. Já s kotouči měnil komplet gumičky i pístky a poznat to taky je, pedál je citlivější a odezva od brzd se taky zlepšila. Zadní brzdy ti fungují? Nejsou nahlodany trubky?
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Právě že kapalinu jsem asi před rokem obměňoval. Ano, jaký je stav pístků, to netuším, ale hitparáda to asi nebude. Repasi by to určitě chtělo. Možná bych fakt mohl zkusit přehodit přední brzdiče z Kupéčka, ale to by muselo být za situace, kdy můžu Kupéčko nechat nějakou dobu rozdělané, než zrepasuju brzdiče a to tu jistotu nemám.
Zadní trubičky nejsou nikde nijak extra ohnilé. Hned, jak jsem auto koupil, tak jsem je ošetřil. Ale jako nové taky nebyly a určitě je při nejbližší možnosti vyměním. Ale opět komplikace, protože já si sám trubičky kroutit asi nechci, ale na druhou stranu chtěl bych to spojit s demontáží nádrže, která je potřeba trošku opečovat, hlavně karoserii nad ní, musím v ní vyměnit čerpadlo a pořešit palivové trubky, které taky asi nebudou v moc veselém stavu Prostě všechno špatně... největší zlo je jednoduše to, že nemám svoji garáž, kde bych mohl mít svobodně libovolně dlouho rozdělané auto.
Zadní trubičky nejsou nikde nijak extra ohnilé. Hned, jak jsem auto koupil, tak jsem je ošetřil. Ale jako nové taky nebyly a určitě je při nejbližší možnosti vyměním. Ale opět komplikace, protože já si sám trubičky kroutit asi nechci, ale na druhou stranu chtěl bych to spojit s demontáží nádrže, která je potřeba trošku opečovat, hlavně karoserii nad ní, musím v ní vyměnit čerpadlo a pořešit palivové trubky, které taky asi nebudou v moc veselém stavu Prostě všechno špatně... největší zlo je jednoduše to, že nemám svoji garáž, kde bych mohl mít svobodně libovolně dlouho rozdělané auto.
- djmicho
- Příspěvky: 756
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Včera vyzkoušeno brzdění ze 180 na 0, to vůbec nebrzdí doufám, že si to ještě sedne... jako proti yelowstuff je to hodně slabej odvar, hlavně když jsou brzdy studený... no nic asi budu čekat na nějakou akci na EBC
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
- djmicho
- Příspěvky: 756
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Ty textar pro kotouče jsou nehorázně tvrdý, dobrý je že se asi jen tak nezkrouti, ale aby člověk pořádně zabrzdil musí se fest šlápnout na brzdy,už sem je donutil i brzdit a dokonce i ABS si zakoupalo, ale rozhodně to není na dámskou nožičku v podstatě na nich desky ještě nenechaly žádný známky brzdění
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Oukej..... tak ATE kotouč to jistí Nebo Mintex.... ale ty desky se mi líbí.
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
No já tam teď mám Mintexy a vcelku dobré. Desky tam jsou nějaké, nevím jaké, ale Mintex to nebudou a skrz ně to je takové jalovější. Čéče, jestli to nejsou ATE. Rozhodně ATE desky už nikdy nikdy nikdy. Ale jak jsem psal, mám to tam už 50 tis. km a desky jsou snad na polovině .... kotouče už ale mají na vnitřní straně i přes občasnou očistu hnusně nesjeté kraje. A jako čučím, jsem nezažil, aby desky vydržely déle, jako kotouče