MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Odpovědět
Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17163
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od Trunda » sob lis 23, 2019 17:05

Aha... tak dvousložku fakt ve spreji nemám :-D .... ale zabral ten kit.... ten to spravil. Už mám danou i barvu a ano, na přechodu na starou barvu se to bohužel míííírně zvlnilo. Ale žádná hrůza. Lak nechám asi až na ráno, ať to pořádně vyvětrá. Jako aktuálně to nevypadá zle.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17163
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od Trunda » pát lis 29, 2019 11:41

Tak postupně, bo je toho víc, tečou mi nervy a tak začneme něčím, co mě aktuálně hřeje na duši....

O víkendu jsem dokončil akci opravy ohnilého spodního lemu třetích dveří.
Nakonec jsem tedy povrchovku zdolal a pochopil, že prostě takové broušení fakt rukou nelze. Vyštrachal jsem někde oscilační brusku a tou se mi to během pár minut podařilo přebrousit hezky do roviny. Bohužel jak jsem psal, pod lakem je trošku vidět ten přechod z tmelu na tu naleptanou podkladovou barvu, ale myslím, že na jaře po přebroušení to bude na tu bídu luxusní :-) Dokonce jsem udělal rozstřik, ačkoli místy se mi nepovedl, ale... mám z toho dobrý pocit a rozhodně to nějaký rok vydrží. Jen tedy musím asi na jaře opravit ještě pár začínajících puchýřků kolem lišty s logem.

IMG_0991(1).jpg
IMG_0998(1).jpg
IMG_0999(1).jpg
IMG_0996.jpg
IMG_0994.jpg
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Jenda
Příspěvky: 1314
Registrován: úte čer 28, 2011 23:09
Bydliště: Pozořice u Brna(občas Boršov)

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od Jenda » pát lis 29, 2019 13:08

ty a proč jsi mi to vlastně volal ráno? :-D ;-)
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-...

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17163
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna

Příspěvek od Trunda » sob pro 14, 2019 11:48

A tu na potvoře jsem musel poléčit alternátor. Už jak jsme s Lenhamem vyhazovali ven klimakompresor a předělávali uchycení altíku, tak jsem hleděl, jak jsou na něm ložiska hlučná. Tedy tak nějak jsem počítal s tím, že přijde na řadu. Jak začalo mrznout, tak po nastartování to začínalo hnusně chrastit a i po zahřátí bylo alternátor dost slyšet. Od Lenhama jsem si dovezl celkem pěkný náhradní altík a dnes jsem ho přehodil. Ten můj při zatočení rukou vydává fakt šílený zvuk :-)
Přehodit to byla celkem pohoda i přes to, že se řemen napíná manuálně. Díky absenci klimy je tam místa dost, sic ne tolik, jako v XW, které má trošku delší čumák. Tedy pravda, při demontáži jsem to měl usnadněné, protože horní matice volná a dolní sroub do bloku taky už slušně povolený :-D .... ups... do jara by to asi upadlo :-D
Nahoru jsem dal novou samojistící matici, dole jsem to pořádně dorval. Na přitáhnutí napínacího šroubku mi dost pomohla aku ráčna... skvělá to věc na to. Ručně si člověk na tom kilometr dlouhém šroubku člověk ukroutí ruku. Jo, akorát jsem tedy na tom altíku musel pro ten napínací šroubek vyříznou v díře závit. Ten asi protahovali jen při montáži bez klimy.
Bonusem je to, že na tomhle altíku neháže řemenice. A ten můj alternátor už byl nějaký repasovaný. Asi tam dali nějaké šmejdské ložiska. Co jsem koukal, tak tam patří spíš nerezová ložiska, která jsou proti obyčejným násobně dražší. Ale vzhledem k exponovanosti ta nerez bude mít celkem význam.
Každopádně teď je to krásně tichoučké a na tomhle zlobivém autě jsem se na chvilku zbavil dalšího strašáka. Už je jen málo věcí, které jsem na tomhle autě nevyměnil, nebo nerevidoval :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Už je doma, ale ...
Obrázek

Odpovědět