Krásný veterán
Krásný veterán
Minulý rok sem byl na srazu amerik v Luštěnicích a objevil sem v muzeu tohle krásné MG http://sajfi20.rajce.idnes.cz/mg/
Bylo tam i mini a pěkný Jaguár. Bohužel sem fotky asi vymazal
Bylo tam i mini a pěkný Jaguár. Bohužel sem fotky asi vymazal
Re: Krásný veterán
Ač patrně poválečné produkce, je super, že alespoň tento výrobce si jako jeden z mála v té době stále dokázal udržet onen typický meziválečný dyzajn.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Krásný veterán
.... a ne nadarmo zrovna tenhle model byl vyhlasen v prvni dvacitce nejlepsich aut v cele historii
Re: Krásný veterán
A čím si TCčko vysloužilo vstupenku do Síně slávy?
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Krásný veterán
To ja presne nereknu.... zrejme to vyslo jako vysledek nejakeho hlasovani.... kazdopadne v anglii to bylo velmi oblibene auto, ktere si na svou dobu udrezelo retro charakter a pritom skvele jizdni vlastnosti .... navic auto pojate jako vysloveny roadster pro zabavu.... .... navic se delaly v zavodnich upravach....
Re: Krásný veterán
našel sem technické parametry :
Po skončení druhé světové války se firma MG vrátila k výrobě sportovních automobilů.Navázala prakticky na původní výrobu a představila světu lehce zmodifikovanýstroj s označením MG TC.Jednalo se o typický dvoudvéřový dvoumístný roadster, motor vpředu a pohon zadních kol. Řadový čtyřválec BMC s rozvodem OHV, objem 1250 cm³, vrtání 66,5 mm a zdvih 90 mm, komprese 7,4, dva karburátory SU, výkon 40 kW (55 koní) při 5200 ot/min. Čtyřstupňová převodovka, rozvor 2388 mm,vnější rozměry 3540x1420x1350 mm, hmotnost 838 kg, maximální rychlost 126 km/h a zrychlení na stovku za 23 s.
Model MG TC se vyráběl v letech 1945 až 1949 a celkem byly vyrobeny 10 002 vozy, 20 % jich bylo vyvezeno do USA.
Po skončení druhé světové války se firma MG vrátila k výrobě sportovních automobilů.Navázala prakticky na původní výrobu a představila světu lehce zmodifikovanýstroj s označením MG TC.Jednalo se o typický dvoudvéřový dvoumístný roadster, motor vpředu a pohon zadních kol. Řadový čtyřválec BMC s rozvodem OHV, objem 1250 cm³, vrtání 66,5 mm a zdvih 90 mm, komprese 7,4, dva karburátory SU, výkon 40 kW (55 koní) při 5200 ot/min. Čtyřstupňová převodovka, rozvor 2388 mm,vnější rozměry 3540x1420x1350 mm, hmotnost 838 kg, maximální rychlost 126 km/h a zrychlení na stovku za 23 s.
Model MG TC se vyráběl v letech 1945 až 1949 a celkem byly vyrobeny 10 002 vozy, 20 % jich bylo vyvezeno do USA.
Re: Krásný veterán
Takových "legend" bylo....
Laicky odhaduju, že svůj předválečný dyzajn si to udrželo z ryze pochopitelných důvodů- po válce nebylo v Evropě moc financí a kapacit na vývoj nových vozidel, tak se prostě vzalo ze skladu, co zůstalo, z archivu se vytáhla poslední dokumentace a jelo se dál.
Tak tomu bylo např. v případě Tatry 57B.
Ale u těch Angličanů bych taky i vsadil na jejich konzervativnost, tak si tu eleganci prostě delší dobu udrželi.
Slyšel jsem o dobrých jízdních vlastnostech TCčka, ale ať už to bylo jakkoliv (odborníci z řad veteranistů jistě ví mnohem víc o tomto autě), je to hezký kousek.
Párkrát jsem ho už na srazech potkal, je to fajn
10 000 vyrobených kusů je slušný počet.
Laicky odhaduju, že svůj předválečný dyzajn si to udrželo z ryze pochopitelných důvodů- po válce nebylo v Evropě moc financí a kapacit na vývoj nových vozidel, tak se prostě vzalo ze skladu, co zůstalo, z archivu se vytáhla poslední dokumentace a jelo se dál.
Tak tomu bylo např. v případě Tatry 57B.
Ale u těch Angličanů bych taky i vsadil na jejich konzervativnost, tak si tu eleganci prostě delší dobu udrželi.
Slyšel jsem o dobrých jízdních vlastnostech TCčka, ale ať už to bylo jakkoliv (odborníci z řad veteranistů jistě ví mnohem víc o tomto autě), je to hezký kousek.
Párkrát jsem ho už na srazech potkal, je to fajn
10 000 vyrobených kusů je slušný počet.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Krásný veterán
... no zasadni vliv na oblibenost tohohle auta je mozna onen fakt, ze se to auto dovazelo i do USA.... kde v tuto dobu zacinaly jezdit premotorovany tlusty velky kravy, tak tento strizlik byl mezi nema pohlazenim pro ridicovu dusi .... obratne, klasicke a kompaktni auticko pro radost .... dost se z USA dovazeji do Evropy zpet... asi i proto, ze jsou levostranne, ale co jsem videl, tak dost casto se v USA stalo obeti jejich nenasytnych tuzerskych choutek....
Re: Krásný veterán
Jako na tu dobu to melo krasne vytacivy motor....
Re: Krásný veterán
Tady někdo prodává MG SA: http://www.eurooldtimers.com/cze/inzera ... mg-sa.html
Těžko říci, za kolik.
A tady TDčko z levostranným řízením:
http://www.eurooldtimers.com/cze/inzera ... rk-ii.html
Tendlecten je vypečený kousek: http://www.eurooldtimers.com/cze/inzera ... mg-td.html
Těžko říci, za kolik.
A tady TDčko z levostranným řízením:
http://www.eurooldtimers.com/cze/inzera ... rk-ii.html
Tendlecten je vypečený kousek: http://www.eurooldtimers.com/cze/inzera ... mg-td.html
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
-
- Příspěvky: 2347
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: Krásný veterán
Mel jsem ted u me doma anglana a ukazal mu Aerovku z roku 1936 co ma tatit moji pritelkyna a rekl ze je hodne podobna na MG az mu padla brada
Re: Krásný veterán
To je buď třicítka nebo padesátka- zvaná "silniční štika", ze třicátých let.
Motorově trochu vzhledem k době vzniku někde jinde- hlavně smradlavý dvoutakt, ale taky nádherné žihadlo.
To byly časy!
http://www.aero-auto.com/muzeum/30/30.htm
Motorově trochu vzhledem k době vzniku někde jinde- hlavně smradlavý dvoutakt, ale taky nádherné žihadlo.
To byly časy!
http://www.aero-auto.com/muzeum/30/30.htm
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Krásný veterán
http://www.eurooldtimers.com/cze/galeri ... hp?id=2265 toto vyráběla naše rodina jako předchůdce Aero
Rover 45 ,2.0 ITD 74Kw,r.v.2000 ,5dv.
- Austin
- Moderátor
- Příspěvky: 2265
- Registrován: ned zář 16, 2007 22:32
- Bydliště: Brno 602 770 206
- Kontaktovat uživatele:
volná garáž
Tak kdo má volnou garáž a 44 tis. Kč může do toho jít
http://www.autorola.cz/dealer/bid.do?zz ... id=5561985
http://www.autorola.cz/dealer/bid.do?zz ... id=5561985
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97