Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky
Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky
Počkat, já myslel, že to budeš všechno dávat na práškovou barvu, tak proč máš část natřenou? A ta zadní táhla bys fakt měl rozdělat...
Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky
Komaxit? 

Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky
Pítrs jako pravý restaurátor se chytá za hlavu... pochopitelné... sorry ale zachovám se jako hovado,
nicméně, není toto vůz takové hodnoty jako máš ty.
přemejšlím v čem je, například, lepší to patlat dvousložkovou barvou (ta tatrovka cos posílal) nebo komaxit či jak se temu říká. stejně časem se ty díly budou dávat nové, ale to je hudba budoucnosti.
jinak na díly které nejdou na práškovou barvu, tak patlám nejdřív odrezovačem, pak zinkovou základovou barvou a nakonec vrchem od jedné německé firmy.. škoda, kdyby ten jejich obchoďák jejich komunikoval mohl bych být spokojenější, nejsem, možná mou blbostí.
Trunda: nebudu, není to na matice je to tam lisované, pokud teda myslíš Watts Linkage.
nicméně, není toto vůz takové hodnoty jako máš ty.
přemejšlím v čem je, například, lepší to patlat dvousložkovou barvou (ta tatrovka cos posílal) nebo komaxit či jak se temu říká. stejně časem se ty díly budou dávat nové, ale to je hudba budoucnosti.
jinak na díly které nejdou na práškovou barvu, tak patlám nejdřív odrezovačem, pak zinkovou základovou barvou a nakonec vrchem od jedné německé firmy.. škoda, kdyby ten jejich obchoďák jejich komunikoval mohl bych být spokojenější, nejsem, možná mou blbostí.
Trunda: nebudu, není to na matice je to tam lisované, pokud teda myslíš Watts Linkage.
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu
2024- ...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu

Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky
Pokud pominu, že v té době tam komaxit snad ani v továrně nedávali (tedy to není "dobové"), tak tahle metoda je dost na houby, protože komaxit je tvrdý a snadno utrpí poškození kamínky od vozovky- rád praská, takže Ti to bude časem rychle korodovat, což je u podvozku nemilé.
Na druhou stranu, když vezmu v potaz Tvůj záměr v podstatě auto poléčit, aby co nejdřív jezdilo za minimálních investic, tak si myslím, že zas takový nesmysl to není.
Koneckonců, proč ne, našli se i lidé, co si komaxitovali disky kol a nijak obzvlášt si na korozi nestěžovali.
Takže pohoda.
(má reakce byla trošku překotná a s nějakými veteránskými postupy to nemělo co dočinění)
(mimo jiné jsem si před časem z úplného vraku zrenovoval jízdní kolo a na rám jsem nechal stříknout komaxit- výsledek je takový, že to sice něco vydrží, nepoškrábe se to, ale není to moc lesklé, takže estetická nevýhoda a další palec dolů pro komaxit, zejména tedy pro účely použití na pohledová místa)
(no a jinak je komaxit celkem praktický, taková moderní vymoženost- jednoduchá aplikace, myslím, že i docela levný a příprava podkladu bez extra práce- opískuješ, buď pozinkuješ nebo to necháš tak, opráškuje se to a vymalováno, žádné složité stříkání, schnutí, broušení barvy, atp.)
Na druhou stranu, když vezmu v potaz Tvůj záměr v podstatě auto poléčit, aby co nejdřív jezdilo za minimálních investic, tak si myslím, že zas takový nesmysl to není.
Koneckonců, proč ne, našli se i lidé, co si komaxitovali disky kol a nijak obzvlášt si na korozi nestěžovali.
Takže pohoda.

(má reakce byla trošku překotná a s nějakými veteránskými postupy to nemělo co dočinění)

(mimo jiné jsem si před časem z úplného vraku zrenovoval jízdní kolo a na rám jsem nechal stříknout komaxit- výsledek je takový, že to sice něco vydrží, nepoškrábe se to, ale není to moc lesklé, takže estetická nevýhoda a další palec dolů pro komaxit, zejména tedy pro účely použití na pohledová místa)
(no a jinak je komaxit celkem praktický, taková moderní vymoženost- jednoduchá aplikace, myslím, že i docela levný a příprava podkladu bez extra práce- opískuješ, buď pozinkuješ nebo to necháš tak, opráškuje se to a vymalováno, žádné složité stříkání, schnutí, broušení barvy, atp.)
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky
jak jsem žikal, chápu Tvou reakci. Je zvláštní jak ale jiní lidi tvrdí, že komaxit je pravě pružný... neva, tak příště, nicméně neni dobový, to se musí uznat
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu
2024- ...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu

Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky
Zkus si do pokomaxitovaného povrchu bouchnout.....
Odletí větší střep.
A nejde to opravit bez toho, aniž by to bylo okamžitě poznat.
Ale třeba je nějaký pružný už vymyšlený.
Odletí větší střep.
A nejde to opravit bez toho, aniž by to bylo okamžitě poznat.
Ale třeba je nějaký pružný už vymyšlený.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky
Pokud vim komaxit má bejt pružnej, když jsme nechávali něco opískovat, nadávali že ten komaxit z nápravnice nejde opískovat protože je přužnej a hodně se drží povrchu 

Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky
Když do toho bouchnu, tak odletí ostrý větší kousek (za předpokladu, že je povrch pod tím nezkorodovaný, to pak létají celé pláty). To se u konvenčních nátěrů s malou tloušťkou moc nestává.
U konvenční barvy stačí v případě povrch přebrousit a znovu přestříkat, u komaxitu to nejde.
Hůř se brousí a vrstva je tlustší, takže taková oprava je pak poznat.
Ano, několikrát mi různí pískovači odmítli opískovat komaxitované dílky s tím, že to jde hodně špatně.
Jestli je komaxit tvrdší nebo ne, s přesvědčením netvrdím, přece jen je lepší tento parametr změřit.
Třeba je houževnatější.
Nejsem kápo na auta, ale co jsem jich pár různých viděl, tak jsem si žádného komaxitovaného dílu nevšiml.
Většinou obecně plast, lakovaný plech, guma, konvenční barvou lakovaný povrch nebo klasická ocel v černém zinku.
Pár lidí mi řeklo, že komaxit na auto není moc vhodný a když vidím, jaké to má parametry, tak bych to taky nepoužil.
Jen s vyjímkou dočasné opravy, tam je to asi jedno a pokud to auto nebudu provozovat v soli, tak je to asi totálně jedno.
U konvenční barvy stačí v případě povrch přebrousit a znovu přestříkat, u komaxitu to nejde.
Hůř se brousí a vrstva je tlustší, takže taková oprava je pak poznat.
Ano, několikrát mi různí pískovači odmítli opískovat komaxitované dílky s tím, že to jde hodně špatně.
Jestli je komaxit tvrdší nebo ne, s přesvědčením netvrdím, přece jen je lepší tento parametr změřit.
Třeba je houževnatější.
Nejsem kápo na auta, ale co jsem jich pár různých viděl, tak jsem si žádného komaxitovaného dílu nevšiml.
Většinou obecně plast, lakovaný plech, guma, konvenční barvou lakovaný povrch nebo klasická ocel v černém zinku.
Pár lidí mi řeklo, že komaxit na auto není moc vhodný a když vidím, jaké to má parametry, tak bych to taky nepoužil.
Jen s vyjímkou dočasné opravy, tam je to asi jedno a pokud to auto nebudu provozovat v soli, tak je to asi totálně jedno.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky
A ty to poznáš pohledem??? Já teda vůbec, když je komaxit udělanej hezky, neni na něm nic jinýho oproti klasický stříkaný barvě 

Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky
No na pohled je patrné, že i přes lesklou variantu má vždy nižší lesk, než klasicky stříkaná barva.
O toto jsem se taky zajímal a taky mi to tak bylo osobně řečeno (mimo jiné i přímo komaxitáři).
Někde na internetu se to taky dá dohledat.
Když se pořádně podíváš, tak ten lesk je opravdu o dost nižší.
Ale na autě v běžně nepřístupných místech mimo podvozkových částí je to nejspíš úplně jedno.
Tam by to mohlo fungovat bez problémů a klidně bych to takto dal i na veterána.
O toto jsem se taky zajímal a taky mi to tak bylo osobně řečeno (mimo jiné i přímo komaxitáři).
Někde na internetu se to taky dá dohledat.
Když se pořádně podíváš, tak ten lesk je opravdu o dost nižší.
Ale na autě v běžně nepřístupných místech mimo podvozkových částí je to nejspíš úplně jedno.
Tam by to mohlo fungovat bez problémů a klidně bych to takto dal i na veterána.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky
hotovo, teď jen poskládat díly. Ještě budu muset vyřešit nátěr hliníkových dílů podvozku, ale uvažuji že se na to možná vykváknu, bo bych musel kupovat zase plechovku barvy na pár dílů
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu
2024- ...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu

Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky
Kráááááása....
.... tak a hezky poshánět na všechno nové šrouby a matky, ať to pěkně svítí celé novotou
A pořiď si na závity měděnou pastu.... (asi se najdou tací, co to budou rozporovat a budou navrhovat spíš lepidlo na závity
)



Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky
Jendo, ty mě se**š
, né, myslím to ze srandy, závidím ti rychlý postup a jak máš všechny díly krásně ošetřené.
Já to mam ještě skoro všechno před sebou. Navíc mě dneska nakrknul lakýrník, protože už má moje SDčko 2 měsíce a ještě na to nesáhl.
Tak ať ti jde dílo pořád tak od ruky

Já to mam ještě skoro všechno před sebou. Navíc mě dneska nakrknul lakýrník, protože už má moje SDčko 2 měsíce a ještě na to nesáhl.
Tak ať ti jde dílo pořád tak od ruky

ROVER 2400 SDturbo - r.v.1983
ROVER 3500 VandenPlas (RHD) - r.v.1985
ROVER 75 CDTi automat - r.v.2003
ROVER 3500 VandenPlas (RHD) - r.v.1985
ROVER 75 CDTi automat - r.v.2003
Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky
no chtěl jsem ty šrouby kupovat, ale asi je jen umeju, hochu koruna ke koruně...
Elvis: a má to aspoň pod střechou?
Elvis: a má to aspoň pod střechou?
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu
2024- ...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu

-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover SD1 2300S MKII. Jendy a Helenky
Nech si je pozinkovat do zlatýho pozinku to je pecka krása, libovka, když nejsou odrezlý celý vrstvy ze šroubu, je to jako nový 
