
Powertrain Ltd.
-
- Příspěvky: 219
- Registrován: úte zář 18, 2007 18:01
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Powertrain Ltd.
Rover měl nachystanej novej motor... N-serii diesel. Na tom je zajímavý to, že ten motor měl technologii ovládání ventilů bez vačkové hřídele... že to připadá těm, co něco četli o nových motorech koncernu Fiat Multiair povědomé? No taky se "nová" (asi 5let) motorárna Fiatu jmenuje Fiat Powertrain... a kdo uhádne, jak se jmenovala ta firma, co dělal motory pro Rover, včetně N-serie dieselu, tak dostane na klopu saka malou kytičku.


-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba 2.0CDT
A číňani jak na potvoru říkaj N series tomu upravenýmu motoru K series. 

- Austin
- Moderátor
- Příspěvky: 2288
- Registrován: ned zář 16, 2007 23:32
- Bydliště: Brno 602 770 206
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba 2.0CDT
Powertrain Ltd was a British company based in Birmingham which designed, manufactured and marketed car engines and transmissions.
It was a subsidiary of Phoenix Venture Holdings and a sister company to MG Rover.
Their main products were:
K-Series 4 cylinder petrol engine
KV6 V6 petrol engine
L-series turbo diesel engine
PG1 gearbox
In addition to supplying engines and transmissions to MG Rover,
Powertrain Ltd also supplied engines to other vehicle manufacturers including Land Rover, Lotus, Poland FSO (K series) and Caterham.
It was a subsidiary of Phoenix Venture Holdings and a sister company to MG Rover.
Their main products were:
K-Series 4 cylinder petrol engine
KV6 V6 petrol engine
L-series turbo diesel engine
PG1 gearbox
In addition to supplying engines and transmissions to MG Rover,
Powertrain Ltd also supplied engines to other vehicle manufacturers including Land Rover, Lotus, Poland FSO (K series) and Caterham.
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97
-
- Příspěvky: 219
- Registrován: úte zář 18, 2007 18:01
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba 2.0CDT
Tommi_82 píše:A číňani jak na potvoru říkaj N series tomu upravenýmu motoru K series.
No - to můžou... protože Rover N-serie nikdy neopustil vývojovou dílnu Powertrainu... díky tomu ale taky nebyl součástí toho, co Číňani koupili jako ostatky MG-Rovera.

-
- Příspěvky: 219
- Registrován: úte zář 18, 2007 18:01
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spotřeba 2.0CDT
No - a tady chybí, že ty PG1 převodovky fungovaly i ve Fordu Focusu... potažmo Mazdě3...
A fungovaly dobře.
Na rozdíl od původních R65... což byly vlastně převodovky Peugeot...

A abych to dořekl celý - ale Rover naopak používal i forďácký převodovky IB5 pro poslední 200 a první 25. A byla to TAKY dobrá převodovka!
A fungovaly dobře.
Na rozdíl od původních R65... což byly vlastně převodovky Peugeot...

A abych to dořekl celý - ale Rover naopak používal i forďácký převodovky IB5 pro poslední 200 a první 25. A byla to TAKY dobrá převodovka!