Stránka 1 z 1
Powertrain Ltd.
Napsal: ned led 23, 2011 17:52
od Angličan
Rover měl nachystanej novej motor... N-serii diesel. Na tom je zajímavý to, že ten motor měl technologii ovládání ventilů bez vačkové hřídele... že to připadá těm, co něco četli o nových motorech koncernu Fiat Multiair povědomé? No taky se "nová" (asi 5let) motorárna Fiatu jmenuje Fiat Powertrain... a kdo uhádne, jak se jmenovala ta firma, co dělal motory pro Rover, včetně N-serie dieselu, tak dostane na klopu saka malou kytičku.

Re: Spotřeba 2.0CDT
Napsal: ned led 23, 2011 18:01
od Tommi_82
A číňani jak na potvoru říkaj N series tomu upravenýmu motoru K series.

Re: Spotřeba 2.0CDT
Napsal: ned led 23, 2011 19:15
od Austin
Powertrain Ltd was a British company based in Birmingham which designed, manufactured and marketed car engines and transmissions.
It was a subsidiary of Phoenix Venture Holdings and a sister company to MG Rover.
Their main products were:
K-Series 4 cylinder petrol engine
KV6 V6 petrol engine
L-series turbo diesel engine
PG1 gearbox
In addition to supplying engines and transmissions to MG Rover,
Powertrain Ltd also supplied engines to other vehicle manufacturers including Land Rover, Lotus, Poland FSO (K series) and Caterham.
Re: Spotřeba 2.0CDT
Napsal: ned led 23, 2011 19:52
od Angličan
Tommi_82 píše:A číňani jak na potvoru říkaj N series tomu upravenýmu motoru K series.

No - to můžou... protože Rover N-serie nikdy neopustil vývojovou dílnu Powertrainu... díky tomu ale taky nebyl součástí toho, co Číňani koupili jako ostatky MG-Rovera.

Re: Spotřeba 2.0CDT
Napsal: ned led 23, 2011 20:16
od Angličan
No - a tady chybí, že ty PG1 převodovky fungovaly i ve Fordu Focusu... potažmo Mazdě3...
A fungovaly dobře.
Na rozdíl od původních R65... což byly vlastně převodovky Peugeot...
A abych to dořekl celý - ale Rover naopak používal i forďácký převodovky IB5 pro poslední 200 a první 25. A byla to TAKY dobrá převodovka!