Můj ROVER č.2: Rover SD1 Vitesse "Spitfire"
Napsal: úte čer 18, 2013 19:43
Zdravím Vás, přátelé,
po dlouhém mozkovém hloubání a dloubání jsem dospěl k názoru, že je třeba si udělat radost. A to zakoupením nějakého staršího automobilu zn. ROVER nebo MG.
Poté nastalo pátrání na netu po vhodném kandidátovi. Celou věc jsem viděl v růžových barvách. Ale skutečnost byla jiná.
V prvním případě (Rover SD1) bylo vozidlo „ostařeno“, jinej motor, než byl v TP, nalezeny 3 barvy laku.
V druhém případě Rover P6 neměl vůbec doklady. Škoda. Měl novej lak, nově potažené sedačky, zbývalo ho jen smontovat dohromady.
Třetí Rover (P6) měl doklady v pořádku. Vozidlo je v ČR od začátku sedmdesátých let, byla na něm před léty provedena renovace laku a interiéru. Přesto zub času se na něm podepsal. A vzhledem k objemu motoru se mně cena zdála vysoká.
Čtvrtý Rover P5B byl prodán dřív, než jsem stačil zareagovat.
Pátý Rover SD1 měl interiér „vybydlenej“ a prodejce mi nechtěl poslat víc fotek.
Šestá kapitola Rover story vypadala slibně. To se už jelo do Německa pro Rover P5B. Jakej ale byl ŠOK, když mně kolega z Rover clubu (ZAKAR byl mnou vyslán jako motospojka nákupu) volal, že Rover je sice před barákem, ale ten německej nacista to auto prodal vyšší nabídce. Tak se jelo s prázdnou domů.
V sedmém případě jsem do akce „Hledej Rovera“ zapojil dalšího kolegu z Rover clubu (LENHAM3), kterému sahají prsty až do Velké Británie. Tam se sháněl Rover P5B. Akce skončila neúspěchem. Rover byl nejspíš po havárii.
Akci č.8 jsem chtěl odvolat, ale narazil jsem na Rover SD1 v Holandsku. Po čtrnáctidenním dopisování s prodejcem jsem 7.6.2013 zahájil s dalším kolgou z Rover clubu(MIRDA) frontální útok na Holandsko. Po příjezdu na místo jsme uviděli Rover SD1, ale majitel nebyl doma. Už jsem to viděl jako případ č. 6.
Majitel se nakonec později dostavil, ale Rover nebyl odhlášen a k pokročilé hodině už nebylo možno vyřídit převozní SPZ. Po domluvě s majitelem jsem odjej na jeho SPZkách a dokladech na jeho jméno.
Prodejce nám ukázal další dva Rovery SD1 na prodej. Celkem nám byly nabídnuty tři Rovery SD1.
Já se po konzultaci s Mirdou rozhodl zakoupit:
ROVER SD1 Vitesse (Spitfire)
r.v. 1984
motor: V8, 3528cm
výkon: 141kw
převodovka: 5st. manual
barva: červená
současný stav km: 160 000
výbava: střešní okno, palubní počítač, všechna okna v elektrice, el. stavitelná vnější zrcátka, měnič na CD, stavitelný volant, el. anténa, mlhovky.
V současnosti se vyřizují CZ doklady. Časem proběhne renovace, aby opět byl krasavec. Vyskytuje se rez a interiér chce pořádně vyčistit.
Pár fotek z cesty.https://picasaweb.google.com/Keksin75/R ... 1353559682

po dlouhém mozkovém hloubání a dloubání jsem dospěl k názoru, že je třeba si udělat radost. A to zakoupením nějakého staršího automobilu zn. ROVER nebo MG.
Poté nastalo pátrání na netu po vhodném kandidátovi. Celou věc jsem viděl v růžových barvách. Ale skutečnost byla jiná.
V prvním případě (Rover SD1) bylo vozidlo „ostařeno“, jinej motor, než byl v TP, nalezeny 3 barvy laku.
V druhém případě Rover P6 neměl vůbec doklady. Škoda. Měl novej lak, nově potažené sedačky, zbývalo ho jen smontovat dohromady.
Třetí Rover (P6) měl doklady v pořádku. Vozidlo je v ČR od začátku sedmdesátých let, byla na něm před léty provedena renovace laku a interiéru. Přesto zub času se na něm podepsal. A vzhledem k objemu motoru se mně cena zdála vysoká.
Čtvrtý Rover P5B byl prodán dřív, než jsem stačil zareagovat.
Pátý Rover SD1 měl interiér „vybydlenej“ a prodejce mi nechtěl poslat víc fotek.
Šestá kapitola Rover story vypadala slibně. To se už jelo do Německa pro Rover P5B. Jakej ale byl ŠOK, když mně kolega z Rover clubu (ZAKAR byl mnou vyslán jako motospojka nákupu) volal, že Rover je sice před barákem, ale ten německej nacista to auto prodal vyšší nabídce. Tak se jelo s prázdnou domů.
V sedmém případě jsem do akce „Hledej Rovera“ zapojil dalšího kolegu z Rover clubu (LENHAM3), kterému sahají prsty až do Velké Británie. Tam se sháněl Rover P5B. Akce skončila neúspěchem. Rover byl nejspíš po havárii.
Akci č.8 jsem chtěl odvolat, ale narazil jsem na Rover SD1 v Holandsku. Po čtrnáctidenním dopisování s prodejcem jsem 7.6.2013 zahájil s dalším kolgou z Rover clubu(MIRDA) frontální útok na Holandsko. Po příjezdu na místo jsme uviděli Rover SD1, ale majitel nebyl doma. Už jsem to viděl jako případ č. 6.
Majitel se nakonec později dostavil, ale Rover nebyl odhlášen a k pokročilé hodině už nebylo možno vyřídit převozní SPZ. Po domluvě s majitelem jsem odjej na jeho SPZkách a dokladech na jeho jméno.
Prodejce nám ukázal další dva Rovery SD1 na prodej. Celkem nám byly nabídnuty tři Rovery SD1.
Já se po konzultaci s Mirdou rozhodl zakoupit:
ROVER SD1 Vitesse (Spitfire)
r.v. 1984
motor: V8, 3528cm
výkon: 141kw
převodovka: 5st. manual
barva: červená
současný stav km: 160 000
výbava: střešní okno, palubní počítač, všechna okna v elektrice, el. stavitelná vnější zrcátka, měnič na CD, stavitelný volant, el. anténa, mlhovky.
V současnosti se vyřizují CZ doklady. Časem proběhne renovace, aby opět byl krasavec. Vyskytuje se rez a interiér chce pořádně vyčistit.
Pár fotek z cesty.https://picasaweb.google.com/Keksin75/R ... 1353559682