TAK JSME SE KONEČNĚ POPRALI S DUSÍKEM, VŠICHNI JENOM DOPLŇUJEME HYDRAGAS, ALE TEN BY SE NEMĚL ZTRÁCET, TEDY ZÁKONITĚ MUSÍ MIZET DUSÍK, STEJNĚ JAKO V EXPANZNÍCH NÁDOBÁCH. TAK PROČ TO NEZKUSIT. NEJDŘÍV SEHNAT MĚCHY, ABY SE TO DALO DĚLAT POUHOU VÝMĚNOU, POTOM VYSOKOTLAKÉ VENTILKY A BOMBU S TÉMĚŘ ČISTÝM DUSÍKEM, TEDY 99,8%, REDUKCE, MĚŘÁKY, PLNIČKU A HYDRAGAS. VYVRTAT DO MĚCHŮ DÍRU, ZAVAŘIT TRUBIČKU SE ZÁVITEM, ZAŠROUBOVAT VENTILEK S LEPIDLEM A NATLAKOVAT NA 20 BARŮ, TROCHU JE VYLEPŠIT ZLATÝM HAMMERITEM A ZRENOVOVAT TĚSNÍCÍ GUMY. POTOM JEN VYPUSTIT HYDRAGAS, VYNDAT MĚCHY, NAMONTOVAT NOVÉ S TROCHOU ÚPRAV V KAROSERII PRO PŘEDNÍ A NATLAKOVAT HYDRAGAS NA CCA 32 BARŮ, PŘESNĚJI PODLE MÍRY OD STŘEDU KOLA K LEMU BLATNÍKU, TAK JAK TO VŠICHNI ZNÁME PODLE TEPLOTY VZDUCHU. ZATÍM TO JE HOTOVO U DVOU MGF, TŘETÍ ČEKÁ NA DIETRA, POKUD HO TO NEODRADÍ.
PRVNÍ DOJMY: AUTO PŘESTALO BÝT " KOSTITŘASEM", KDYŽ TO PŘEŽENU A PODLE KOLEGY, KTERÝ TO VYMYSLEL A Z 90% UDĚLAL, PŘESTALO " DRNCAT".
NĚKOLIK FOTEK JE ZDE:
http://jirizak1956.rajce.idnes.cz/Mechy%2C_Dusik_MGF/
