Problém s motorem MG F 1.8 VVC
Problém s motorem MG F 1.8 VVC
Zdravím v klubu. Zkoušel jsem pročítat fórum jestli už se neřešil podobný problém ale nenašel jsem. Z ničeho nic za jízdy mi začalo auto škubat až skoro vypl motor. Takto jsem dokuckal až na krajnici a pak už motor chcípl. Po pár minutách vždy naskočil ale zase kolísaly otáčky a konec. Tak jsme auto odtáhli. Doma jsem to napíchl na diag prozkousel akční členy a nefungovalo palivové čerpadlo. Včera jsem ho vyměnil auto chvilku jelo ale jakmile se zahrálo na provozní teplotu opět ten samý problém. Zkoušel jsem měnit svíčky, čistit motorek volnoběhu, který je v pořádku a funkční. A stále nic, pouze když je studený tak motor běží ale při větším zahřátí zase vypne. Diagnostika ukazuje chybu čidla teploty vody, ale v hodnotách ukazuje okolo 15 stupňů. Budu rád pokud se se mnou podělí někdo o podobný problém či zkušenost. Jinak na autě byly dělaný minulý rok rozvody, doplněn hydragas a zkrácené řazení od té doby vše v pořádku až do teď.
MG F 1.8 VVC - 2000
Re: Problém s motorem MG F 1.8 VVC
Zkontroloval bych rozvody, jestli nejsou skočené, nebo špatně nastavené. Změřit tlaky.
Kdo dělal ty rozvody?
Kdo dělal ty rozvody?
Re: Problém s motorem MG F 1.8 VVC
Vyzkouším a napíšu, rozvody dělal pán co tady na Táborsku má servis na rovery a mg, asi jediný člověk co tady široko daleko dělá tyhle auta.
MG F 1.8 VVC - 2000
Re: Problém s motorem MG F 1.8 VVC
A těch 15 stupňů to ukazuje zahřáté?
Re: Problém s motorem MG F 1.8 VVC
Dneska jsem to měl znovu na diag. Ráno za studena v garáži to hezky chytlo a běželo zase do zahřátí. Ta teplota podle diag ukazuje zhruba jak by měla. Ráno okolo 2 stupňů pak když bylo zahřáto tak 89 stupňů. Přesto ale diag hází chybu tohoto čidla. Zítra kouknu na ty tlaky a rozvody, tak pak se uvidí.
MG F 1.8 VVC - 2000
Re: Problém s motorem MG F 1.8 VVC
Spíš to bude něco, co po zahřátí přestane fungovat. Cívka, palec, kabely, snímač na klice
Re: Problém s motorem MG F 1.8 VVC
Tak se dnes zadařilo a je opraveno. Dnes jsem vyndal klapku, čidlo klikové a vačkové hřídele, kabely + palce a komplet vyčistil. Dále jsem dal ještě jednou nový filtr paliva, nechal jsem přes diag vyčerpat trochu benzinu do petky a vše složil. Světe div se auto zase vrní jak má. Tak i tak to byla stejně trochu záhada, a proto projistotu objednám a vyměním čidla polohy,teploty a kabely s palcema. Přidávám fotku a děkuji za odpovědi.
MG F 1.8 VVC - 2000
Re: Problém s motorem MG F 1.8 VVC
Výborně. Mohla byt treba voda v konektoru, nebo něco. Tak ať to jezdí.
Re: Problém s motorem MG F 1.8 VVC
Ahoj, trochu mimo téma. Nedáš sem kontakt na toho pána co ti to servisuje? Do Tábora to nemám zas až tak daleko kdybych věděl že tam bude auto v pořádku a bude na něm dělat někdo kdo ví co dělá.
_
MGF 1.8 88kW / - 2017-? ::
Classic Mini 1.3 46kW / - 2020-? ::
MGF 1.8 88kW / - 2017-? ::
Classic Mini 1.3 46kW / - 2020-? ::
-
- Příspěvky: 2384
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: Problém s motorem MG F 1.8 VVC
U Tabora to bude Zakar, ja to zase dělam v Otrokovicich ,Ted hsem tu měl na servis Tf 160 z Prahy a přijela 145 od Brna
Re: Problém s motorem MG F 1.8 VVC
To dělal Zakar. To auto znám, něco jsem na něm dolaďoval, mimo jiné byly tam přechoďáky na konektorech kolem motoru a čidlo teploty vody jsem měnil. Podívej se na lambdu, na diag. se tvářila prapodivně a na to už nezbyl čas.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.