Motory VVC

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Motory VVC

Příspěvek od Trunda » pon úno 07, 2011 16:37

Takze rikate dot do boxu treba K&N filtr je lepsi jak kit? Jde tam studenejsi vzduch, to jo, ale zas mi se treba moc nezda ten maly otvor kterym se vzduch nabira z narazniku...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
roman_mg
Příspěvky: 584
Registrován: pát dub 24, 2009 11:11
Bydliště: Hodonín, JM

Re: Motory VVC

Příspěvek od roman_mg » pon úno 07, 2011 17:06

U MG je to trošku lepší, od levého vstupu na blatníku jdou dvě hadice, jedna k motoru - chladí, druhá (u mě ke K&N) přímo k filtru, takže dostává vzduch zvenku, nikoliv od motoru.
Obrázek
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt

J0hny
Příspěvky: 2113
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Beroun u Práglu
Kontaktovat uživatele:

Re: Motory VVC

Příspěvek od J0hny » pon úno 07, 2011 18:35

Já co jsem teda slyšel a z vlastní zkušenosti poznal tak s Kitem to akorát víc žralo a řvalo než jelo, což u toho boxovýho úplně tak neni, ale asi hodně záleží na řešení motoru a hlavně sání, prej je to špatný na sériový sání, nevim nejsem počitatel, ale když už tak bych si pořídil boxový KNko
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 220Ti RF
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,620Ti,420SDi,ZS180]

Uživatelský avatar
Dendy
Příspěvky: 246
Registrován: ned zář 30, 2007 21:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Motory VVC

Příspěvek od Dendy » pon úno 07, 2011 21:07

roman_mg píše:U MG je to trošku lepší, od levého vstupu na blatníku jdou dvě hadice, jedna k motoru - chladí, druhá (u mě ke K&N) přímo k filtru, takže dostává vzduch zvenku, nikoliv od motoru.
Obrázek
Cus Romane,


myslim ze bude dobra varianta pouzit sportovni filtr v kombinaci s vetsi skrtici klapkou 56 nebo 58 mm weed:
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz :-)
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno :-)
Utržené sluchátko: 6088947sestsest

Uživatelský avatar
roman_mg
Příspěvky: 584
Registrován: pát dub 24, 2009 11:11
Bydliště: Hodonín, JM

Re: Motory VVC

Příspěvek od roman_mg » pon úno 07, 2011 22:46

To Johny : vzhledem k tomu, že na řvaní met: tam mám Daytonu výfuk, tak ten filtr je slyšet jenom při ubrání plynu, nevím, asi to chce zkusit, pořád to beru tak, že se člověk furt učí :)
To Dendy : nevím, mě by logika podporovala, vyšší průtok na filtru by mohla větší klapka (já mám jen 52 :( ) jen podpořit, ale co to udělá :shock:

Jinak si myslim, že Karel to zhodnotil asi nejlíp. Ta cesta je opravdu nejdřív motor (vačky, svody, leštění kanálků atd.) a teprve na to nabalovat filtry, kat, možná výfuk.

Loni jsem si připadal jak pako :D a kamarád se řehtal jako houpaci kůň.
Postupně jsem se hrál a zkoušel jak to jede, je to subjektivní a v podstatě bez brzdy se až tak nic moc nedá poznat (alespoň já).

1. Originál výfuk, originál kat, originál filtr
2. Originál výfuk, originál kat, K&N
3. Originál výfuk,nový kat, originál filtr
4. Originál výfuk,nový kat, K&N
5. Daytona, originál kat, originál filtr
6. Daytona, originál kat, K&N
7. Daytona,nový kat, originál filtr
8. Daytona,nový kat, K&N

Zvukově je nejlepší 8, ale výkonově ? Subjektivně s Daytonou to jede trošku líp, jenže možná je to jen tím zvukem. Kamarád má 135 HP TF (ale o 100k km míň) a já mu pomalu ale jen pomalu ujíždím. A to je rozdíl 10 koníků. Takže - cesta patrně vede přes Trophy msm: Právě proto chci letos dát do Magdy "nový" jestli to něčemu pomůže. Řikám si, že 100k km je přece jen dost velký rozdíl.
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt

Uživatelský avatar
roman_mg
Příspěvky: 584
Registrován: pát dub 24, 2009 11:11
Bydliště: Hodonín, JM

Re: Motory VVC

Příspěvek od roman_mg » stř úno 09, 2011 15:10

Jo a Dendy napadlo mě, že sice motor dostane vic vzduchu, ale jak si poradí ECU s přídělem benzínu ? Podle mě potom vznikne chudá směs, anebo se bude muset přeprogramovat ? Nevím, toto mi moc jasné není :shock:
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt

Uživatelský avatar
Dendy
Příspěvky: 246
Registrován: ned zář 30, 2007 21:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Motory VVC

Příspěvek od Dendy » čtv úno 10, 2011 8:24

roman_mg píše:Jo a Dendy napadlo mě, že sice motor dostane vic vzduchu, ale jak si poradí ECU s přídělem benzínu ? Podle mě potom vznikne chudá směs, anebo se bude muset přeprogramovat ? Nevím, toto mi moc jasné není :shock:

Cus Romane, klapka se kombinuje s fuel pressure kit kdy se vymeni standart http://cgi.ebay.co.uk/MGZR-MGTF-MGF-3-0 ... 27b89d09ba za nejlepe za FSE Power Boost Valve Obrázekhttp://www.mgf.ultimatemg.com/group2/fuel_rail/ detail http://www.mgf.ultimatemg.com/group2/fu ... ulator.htm
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz :-)
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno :-)
Utržené sluchátko: 6088947sestsest

Uživatelský avatar
Dendy
Příspěvky: 246
Registrován: ned zář 30, 2007 21:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Motory VVC

Příspěvek od Dendy » čtv úno 10, 2011 8:26

Vesmes se pracuje s tlakem 3,2 baru az 3,5 baru.

Obrázek
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz :-)
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno :-)
Utržené sluchátko: 6088947sestsest

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17952
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Motory VVC

Příspěvek od Trunda » čtv úno 10, 2011 9:20

Zajimave.... ciste teoreticky toto je pouzitelne na jakykoli K-Series motor, ne? Akorat teda nejaky vyrazny posun to neni... a taky by mne zajimalo, o kolik procent to pak v realu vic chlasta? :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Dendy
Příspěvky: 246
Registrován: ned zář 30, 2007 21:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Motory VVC

Příspěvek od Dendy » čtv úno 10, 2011 9:24

Pekny adapter: mems2 na ecu z mems3 (pro trophynu weed: )Obrázek

orig link na forum http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=356000
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz :-)
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno :-)
Utržené sluchátko: 6088947sestsest

Uživatelský avatar
roman_mg
Příspěvky: 584
Registrován: pát dub 24, 2009 11:11
Bydliště: Hodonín, JM

Re: Motory VVC

Příspěvek od roman_mg » sob úno 26, 2011 20:27

No, Dendy jde mi z toho hlava kolem :)
Ale už bude jaro (skoro) car::
Obrázek

Můj současný stav :) Jedu ke kamarádům na přeměření kastle, bo mám podezření :mrgreen:
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt

Uživatelský avatar
Dendy
Příspěvky: 246
Registrován: ned zář 30, 2007 21:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Motory VVC

Příspěvek od Dendy » sob úno 26, 2011 23:32

Podezreni ze nemas dvoustope auto oo: ??? :oops:
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz :-)
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno :-)
Utržené sluchátko: 6088947sestsest

Uživatelský avatar
Dendy
Příspěvky: 246
Registrován: ned zář 30, 2007 21:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Motory VVC

Příspěvek od Dendy » sob úno 26, 2011 23:36

Jsem se taky snazil :lol: :lol:


Obrázek

Obrázek
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz :-)
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno :-)
Utržené sluchátko: 6088947sestsest

hanzi
Příspěvky: 42
Registrován: stř srp 20, 2008 7:24

Re: Motory VVC

Příspěvek od hanzi » ned úno 27, 2011 9:55

no já jel v úterý z Prahy (jak jsem ti volal) a před Unhoští se mi začalo zdát že víc slyšim vejfuk... takže možná mě taky čeká výměna... kdes to splašil?

Uživatelský avatar
roman_mg
Příspěvky: 584
Registrován: pát dub 24, 2009 11:11
Bydliště: Hodonín, JM

Re: Motory VVC

Příspěvek od roman_mg » čtv bře 24, 2011 8:11

JJ Dendy, původní myšlenka taková byla, že dvě stopy jsou málo :D Naštěstí to po ráně (obvyklý jev) v Rakousku spravili slušně a hlavně šla přímo zepředu. Takže jsem ochuzen, mám jen 2 stopy :-D Zaplatpánbů. Teď mám trošku jiný problém. Původní motor je venku, nový (starý s 30000 mílemi) repasujeme. A teď, vzhledem k tomu, že neznám VIN kastle, nevím, třeba co tam lít za chladící kapalinu (modrá, růžová ?) Dá se nějak zjistit podle VINu motoru, kam časově patří ? Anebo jinak, co tam leješ za chladící kapalinu ? Já podle VINu YD516684 jsem lil modrou, a podle Dieters pages by tam neměla příjít růžová, ale teď jsem nahraný msm: Když nevím, v čem byl ten novější motor.
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt

Odpovědět