![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)
Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)
No jo.... Ondra ma pravdu ![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
- roverix
- Příspěvky: 3062
- Registrován: sob led 31, 2009 19:30
- Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504
Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)
Už jsem myslel, že mi tady něco uniklo a Trunda koupil roadster MG Zatím ti to změřit nemůžu. ::: https://picasaweb.google.com/1116639854 ... 4054212594
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504
Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)
No bojím se že 75 může být jiná. Jenom MGF/TF měly 4 typy čidel podle VINu. Ale samozřejmě, že to zkusím. ![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)
Romane ,kamaráde, průser . . . . podvedli mě a ošidili mě v krámu o 3 piny, a vůbec, dali mi tam jiný konektor
![Obrázek](http://img2.rajce.idnes.cz/d5/4/4404/4404533_aa7ae8ca9e68e5f8fd73b5424a5bae96/images/noname.jpg)
![Obrázek](http://img2.rajce.idnes.cz/d5/4/4404/4404533_aa7ae8ca9e68e5f8fd73b5424a5bae96/images/noname_1.jpg)
![Obrázek](http://img2.rajce.idnes.cz/d5/4/4404/4404533_aa7ae8ca9e68e5f8fd73b5424a5bae96/images/noname_3.jpg)
Drát tam vede jen jeden, tak jsem ho proměřil a při nastartovaném motoru mi to dává 9,14 V a při vypnutém motoru 8,22 V
Snad Ti to pomůže a už se těším na umístění v tabulce![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![msm: msm:](./images/smilies/4chsmu1.gif)
![Obrázek](http://img2.rajce.idnes.cz/d5/4/4404/4404533_aa7ae8ca9e68e5f8fd73b5424a5bae96/images/noname.jpg)
![Obrázek](http://img2.rajce.idnes.cz/d5/4/4404/4404533_aa7ae8ca9e68e5f8fd73b5424a5bae96/images/noname_1.jpg)
![Obrázek](http://img2.rajce.idnes.cz/d5/4/4404/4404533_aa7ae8ca9e68e5f8fd73b5424a5bae96/images/noname_3.jpg)
Drát tam vede jen jeden, tak jsem ho proměřil a při nastartovaném motoru mi to dává 9,14 V a při vypnutém motoru 8,22 V
Snad Ti to pomůže a už se těším na umístění v tabulce
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
hadraplán MGF 1.8 VVC
Rover 75 2.0 V6 - v péči když je nemocná
Rover 75 2.0 V6 - v péči když je nemocná
Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)
Hrubeš ošidili vas v krámě o půl metru
Tušil jsem, že to nebude tak jednoduché. Já jsem asi zapomněl napsat, že bude jednat asi jen o VVC. F nemají kontrolku teploty oleje (nebo se mýlím), jen budík. Ale i tak ta hodnota je docela nízká, neleze ti to při zátěži a na delší cestě víc do červena ?
Mockrát děkuju, zapisuju do tabulky.
![msm: msm:](./images/smilies/4chsmu1.gif)
Tušil jsem, že to nebude tak jednoduché. Já jsem asi zapomněl napsat, že bude jednat asi jen o VVC. F nemají kontrolku teploty oleje (nebo se mýlím), jen budík. Ale i tak ta hodnota je docela nízká, neleze ti to při zátěži a na delší cestě víc do červena ?
Mockrát děkuju, zapisuju do tabulky.
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)
Stále zapomínáš, že i já mám VVC
. . . já mám asi starou hajtru, tak tam mám tenhle . . . teplota se i na delší trase drží v normě, víc jak 150 jsem neměl, spíš se to drží kolem 100vky . . . pravda je, že jsem ho moc netrápil, unikala mi chladící kapalina a až po výměně chladiče se potvrdil předpoklad, že je v něm zakopaný pudl , takže pořádné prověření čeká napřesrok . . . . ale jak říkám, i přes vedra, kdy jsem tomu trošku přidal, se to drželo kolem těch 120ti . . . . ![car car::](./images/smilies/car.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![car car::](./images/smilies/car.gif)
hadraplán MGF 1.8 VVC
Rover 75 2.0 V6 - v péči když je nemocná
Rover 75 2.0 V6 - v péči když je nemocná
Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)
Ahoj Kapitáne, samozřejmě zapomínám, promiň
Už si to pamatuju.
A těch 120 je v létě OK. Mrzí mě, źe jsem tě trápil lézt v tomto počasí pod auto. Ale zas pozitivum tu je, aspoň víš jaké máš čidlo![rofl :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
![mir: mir:](./images/smilies/shake2.gif)
A těch 120 je v létě OK. Mrzí mě, źe jsem tě trápil lézt v tomto počasí pod auto. Ale zas pozitivum tu je, aspoň víš jaké máš čidlo
![rofl :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)
V pohodě Romane, já pod tím autem dnes pobyl trochu víc, po výměně radiátoru jsem tam měl jen destilku a po ujištění se, že se mi voda neztrácí, jsem tam konečně dal chladící kapalinu, ostatně už je nejvyšší čas . . . . jestli bude jen trochu slušné počasí, tak bychom dojeli na sraz hadrošem, což bude asi letos poslední jízda, pak půjdou značky do depozitu a auto do garáže
. . . . a ještě otázečka: co vlastně se děje na tom pinu č.1 a co mě tam chybí a ty tam máš nebo tam máš taky jen jeden kablík jak já, jen je to jiný konektor ??? tak tedy tři otázečky ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![weed weed:](./images/smilies/fly2.gif)
![car car::](./images/smilies/car.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
hadraplán MGF 1.8 VVC
Rover 75 2.0 V6 - v péči když je nemocná
Rover 75 2.0 V6 - v péči když je nemocná
Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)
Ahoj, tak já to vezmu od začátku.
Problikává mi kontrolka teploty oleje a s tím lítá ručička na analogu. Tak jsem začal studovat schéma, jak je vlastně čidlo zapojené. Na budíku jsou tři konektory, 12V, zem a výstup na čidlo. Tedy čidlo by mělo mít +- to samé napětí co je na budíku (neměřil jsem jeho vnitřní odpor, ale předpokládám, že moc velký nebude). Pokud je čidlo s 2 konektory, tak na 1 jde napájecí napěti a 2 jde na ECU. To je ten pin co ti tam "chybi". Předpokládám teda že u jednopinového nedokáže ECU omezit při přehřátí funkce motoru. A teď jde o to, že pokud je na vstupu na pin 1 jiné napětí než je očekáváno, potom to může ECU vyhodnotit jako přehřátí (mě to asi udělá a auto skáče jako kozel, protože patrně omezí výkon). A vyhodnotí to proto, že mé napětí na vstupu pin 1 je cca 7,5 V. Proto potřebuju vědět, jaké tam má být. U kamaráda s TF je tam 10V. Pokud proklemuju vstup-výstup na konektoru analogu, tak potom chyba zmizí a auto jede OK. Celé to teda směřuje k tomu, že buď je špatný budík (bohužel nemám náhradní a to je divné) nebo špatná zem na motoru. Zkusil jsem přizemnit motor (rada "call", ale rozdíl před i po přizemnění mezi kastlí a motorem je cca 5 Ohnů, což se mi nezdá tragické (každý vodič ma svůj vlastní odpor).
Jinak to, že ty máš jakési napětí, ale vše je ok, vyplývá, dle mého soudu z toho, že existovaly čtyři různé čidla a k nim čtyŕi různé budíky. Proto potřebuju VVC motor z daným konektorem (u 75 může být při stejném čidle jiný budík, tedy i jiný vstup na pinu 1 a jiné vyhodnocování v ECU).
That´s all folks.
Ale všechno to jsou jen mé domněnky a úvahy.![smoke SMOKE:](./images/smilies/bad_boys_20.gif)
Problikává mi kontrolka teploty oleje a s tím lítá ručička na analogu. Tak jsem začal studovat schéma, jak je vlastně čidlo zapojené. Na budíku jsou tři konektory, 12V, zem a výstup na čidlo. Tedy čidlo by mělo mít +- to samé napětí co je na budíku (neměřil jsem jeho vnitřní odpor, ale předpokládám, že moc velký nebude). Pokud je čidlo s 2 konektory, tak na 1 jde napájecí napěti a 2 jde na ECU. To je ten pin co ti tam "chybi". Předpokládám teda že u jednopinového nedokáže ECU omezit při přehřátí funkce motoru. A teď jde o to, že pokud je na vstupu na pin 1 jiné napětí než je očekáváno, potom to může ECU vyhodnotit jako přehřátí (mě to asi udělá a auto skáče jako kozel, protože patrně omezí výkon). A vyhodnotí to proto, že mé napětí na vstupu pin 1 je cca 7,5 V. Proto potřebuju vědět, jaké tam má být. U kamaráda s TF je tam 10V. Pokud proklemuju vstup-výstup na konektoru analogu, tak potom chyba zmizí a auto jede OK. Celé to teda směřuje k tomu, že buď je špatný budík (bohužel nemám náhradní a to je divné) nebo špatná zem na motoru. Zkusil jsem přizemnit motor (rada "call", ale rozdíl před i po přizemnění mezi kastlí a motorem je cca 5 Ohnů, což se mi nezdá tragické (každý vodič ma svůj vlastní odpor).
Jinak to, že ty máš jakési napětí, ale vše je ok, vyplývá, dle mého soudu z toho, že existovaly čtyři různé čidla a k nim čtyŕi různé budíky. Proto potřebuju VVC motor z daným konektorem (u 75 může být při stejném čidle jiný budík, tedy i jiný vstup na pinu 1 a jiné vyhodnocování v ECU).
That´s all folks.
![rofl :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Ale všechno to jsou jen mé domněnky a úvahy.
![smoke SMOKE:](./images/smilies/bad_boys_20.gif)
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)
Jak to tak pročítám, řekl bych, že máš někde špatné ukostření. Možná motoru (je jich určitě více), možná palubovky (také jich je určitě několik) a s největší pravděpodobností se pak špatně zachová nějaké čidlo, které je závislé na této kostře a tím špatné hodnoty zblbne ŘJ, která se zřejmě hodí do nouzového režimu ..
Zkus zkontrolovat, oddělat očistit a zpětně nasadit všechny ukostření, které najdeš, pokud to nepomůže pracuj vylučovací metodou = odpoj jedno čidlo a jdi to projet kolem šopy....
UP: ty špatný hodnoty napětí můžou být klidně špatným ukostřením![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Zkus zkontrolovat, oddělat očistit a zpětně nasadit všechny ukostření, které najdeš, pokud to nepomůže pracuj vylučovací metodou = odpoj jedno čidlo a jdi to projet kolem šopy....
UP: ty špatný hodnoty napětí můžou být klidně špatným ukostřením
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)
roman_mg píše:Dendy, nemáš někde kopii té stránky v historii, ta stránka zmizelaDíky.
mas to v mailu ...co mam rikat nestacil jsem to driv
![metal met:](./images/smilies/hessam4.gif)
![metal met:](./images/smilies/hessam4.gif)
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Utržené sluchátko: 6088947sestsest
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Utržené sluchátko: 6088947sestsest
Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Utržené sluchátko: 6088947sestsest
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Utržené sluchátko: 6088947sestsest
Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)
To Dendy : díky, jen to co jsi strčil sem, je podle mě čidlo teploty oleje nahoře na solenoidu. Ale možná se mýlím. Vydrž týden
Všem ostatním (samo i s Dendym). Mockrát děkuju
Vyřešeno (snad
)
Nejblíž byli to, co psali o ukostření. Elektřina je nauka o kontaktech
Dneska jsem udélal následující :
- vytáhl konektor z budíku oleje (měřil jsem)
- nasadil konektor na budík
- odpojil - pól baterky
- vytáhl konektory z ECU (měřil jsem)
- připojil - pól baterky
- měřil jsem na ECU
- odpojil + pól baterky
- nasadil konektory na ECU
- připojil + pól baterky
- vykonal jsem zkušební jízdu
Všechno je tak, jak má. I volnoběh.
Soutěž o nejvyšší napětí vyhrál Kapitán
Díky a teším se na vás na Bečvě.![car car::](./images/smilies/car.gif)
![metal met:](./images/smilies/hessam4.gif)
Všem ostatním (samo i s Dendym). Mockrát děkuju
![mir: mir:](./images/smilies/shake2.gif)
![mir: mir:](./images/smilies/shake2.gif)
![mir: mir:](./images/smilies/shake2.gif)
Vyřešeno (snad
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Nejblíž byli to, co psali o ukostření. Elektřina je nauka o kontaktech
![msm: msm:](./images/smilies/4chsmu1.gif)
Dneska jsem udélal následující :
- vytáhl konektor z budíku oleje (měřil jsem)
- nasadil konektor na budík
- odpojil - pól baterky
- vytáhl konektory z ECU (měřil jsem)
- připojil - pól baterky
- měřil jsem na ECU
- odpojil + pól baterky
- nasadil konektory na ECU
- připojil + pól baterky
- vykonal jsem zkušební jízdu
Všechno je tak, jak má. I volnoběh.
Soutěž o nejvyšší napětí vyhrál Kapitán
![rofl :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Díky a teším se na vás na Bečvě.
![car car::](./images/smilies/car.gif)
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)
Paráda
jinka kdyby jsi příště chtěl měřit odpor (-) pólu tj kostry, měří se od olověného špuntu na baterce a odpor by neměl být více než 1Ohm.. samo pokud máš tesco měřák, je třeba brát těch 5ohmu jako orientačních a spíše měřit na funkci "diody".. měřák měří na více V, sice bude zřejmě pískat ale hodnota by měla být přesnější, nejlépe kdyby na tuto funkci ukázal "0" nebo "1" ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Very Happy :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Lexus IS300 SportCross - driftovací kombík
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Rover 620i r.v.93, LPG = 1,2Kč/1Km SOLD
R19 Cabrio 1.8l 66kW automat r.v.1989, Klima, KW Sport2, Keskin KT8 Black, 3kč/1km ale s větrem ve vlasech
http://lanin.rajce.idnes.cz/"
Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)
Jakoze tohle mne zaujalo... Mel jsem v planu menit origo hadicky za ty ocelovy az dojedu desticky... ale ze to muze prasknout mne dost desi... Nebyly ty trubky treba MADE IN CHINA? Nebo nejaka konkretni znacka - ze bysme vedeli, co nekupovat?roman_mg píše:Kpt. jenže to byly opletené kovem od Mika Satura tak nevím, kde udělali soudruzi z NDR chybu![]()
Jediná věc, co mě napadá je, že se někde třely až se utřely![]()
Daleko horší je ponaučení, že MGF nemá dva okruhy, a pokud má, tak jakoby je nemělo. A to se mi zdá úplně nepochopitelné, protože Škoda 100 je měla už v roce 1985 ( to jsem si ji skládal dohromady). Nerozumím tomu.
Mini Cooper S, 2007 - 1,6l turbo, 128 kW