Ahoj, mám problém. Koupil jsem Tf-ko 160, pro budoucí zábavu na okruhu a druhý den, odmítlo spolupracovat. Byl jsem natankovat, protožře auto dlouho stálo, nechal jsem ho chvilku před domem a pak jsem se jel projet. Po 30 metrech auto chcíplo a od té doby nejde nastartovat. Motor se otáčí i má komresi, ale nechytne. Kontrolka bliká, auto jde otvírat i zavírat, ale nastartovat nejde. Při vložení klíčku do spínačky a otočení do 1 polohy, už auto přerušévaně nepípá, jak to má dělat, ale kontrolka zhasne. Slyším benzínovou pumpu ale motor nenaskočí. Po vyndání klíčku z motoru slyšim nějaký houkání, nebo tedy spíš tam něco píská. Mám ješte F-ko VVC a nikdy se mi nic takového nestalo. Jiskru hází.
Prosím pomocte, potřebuji na něm dál pracovat a takhle to nejde. Předem děkuji za jakoukoli odpověď, budu tu přes noc
Imobilisér, startování.
Re: Imobilisér, startování.
Připadá mi to jako buď špatný benzín, cos natankoval, nebo se tím natankováním po delší době uvolnil nějaký bordel a ucpal palivový filtr.
Pípání imobilizéru má nastat jen, pokud mezi vypnutím a zapnutí klíčku dojde k otevření dveří řidiče a uplyne určitý časový interval, nebo tak nějak, každopádně pokaždé to nepípá.
Zkusil bych odpojit hadici mezi filtrem a vstřikovací lištou, jestli po zapnutí klíčku z ní stříká benzín.
Pípání imobilizéru má nastat jen, pokud mezi vypnutím a zapnutí klíčku dojde k otevření dveří řidiče a uplyne určitý časový interval, nebo tak nějak, každopádně pokaždé to nepípá.
Zkusil bych odpojit hadici mezi filtrem a vstřikovací lištou, jestli po zapnutí klíčku z ní stříká benzín.
- lotus-plzen
- Příspěvky: 16
- Registrován: čtv zář 09, 2010 16:52
Re: Imobilisér, startování.
Ahoj, moc děkuji za odpověď. Zkusil jsem vyndat hadičku z filtru a opravdu nic. Nálada mě ale přešla, když jsem jí vyndal i před filtrem a při otočení klíčkem ani startování, se nic nedělo. Odmontoval jsem tedy víko nad benzínovou pumpou a zkusil alespoň to. Vyndal hadičku a i přesto, že bzučí, nic z ní nejde.Elektrika do ní jde, to jsem zkoušel. Nevíte jak jí vyndam ven? Nebo jestli s tím sám můžu něco udělat? Mohu auto odvést do servisu, ale to dříve jak v půlce příštího týdne nebude a to čekat nemůžu. Znovu děkuji za jakoukoli odpověď, jakýkoli podnět. Vídím tam nějaké dvě bílé plastové, nevim co.. Je tam na nic přístup.
Re: Imobilisér, startování.
Myslim, ze jestli chces vytahnout pumpu, musi nadrz dolu. Urcite ti poradi nekdo, kdo to uz delal
- lotus-plzen
- Příspěvky: 16
- Registrován: čtv zář 09, 2010 16:52
Re: Imobilisér, startování.
Motor vrčí. Pumpu jsem po krátkém zápolení vyndal a zjistil, že z čerpadla vypala hadička. Jen je to tam na prd udělané a pumpa nejde pořádně vrátit zpět do nádrže. Je to tam na takové pérko a celé to drží jen takový plechový kroužek, který se zahákne, takovym pootočenim. :/ Měl jsem to tam a když jsem se šel na to ještě jednou podívat a zkusit, jestli je to ready, vyskočilo to. Teď už se s tim peru hodinu. :/ Každopádně moc děkuji za pomoc.
Re: Imobilisér, startování.
JJ je to porod. Kdybych si tak vzpomněl, co tam byl za fígl. Určťě jsem to dělal půl dne a muselo se to zatlačit až na dno jedním dost přesným směrem, pružiny na pumpě to tlačí furt ven. Myślím si že jsem nakonec musel zavolat kamoša aby ji tam tlačil a já jsem dotahoval obrubu.
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt