Individuální nastaveni Hydragasu pro MGF

donutil
Příspěvky: 914
Registrován: pát zář 28, 2007 11:07
Bydliště: Mor.Třebová

Re: Individuální nastaveni Hydragasu pro MGF

Příspěvek od donutil » čtv kvě 10, 2012 8:49

Dělal jsem to na Allegru a to žádné tlumiče nemělo,nevím jak MGF.Takže to tlumit ta kapalina musela.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Individuální nastaveni Hydragasu pro MGF

Příspěvek od Trunda » čtv kvě 10, 2012 8:59

.... aha, ted jsem to pochopil... ten ventil mezi tema dvema koulema je nastaveny tak, aby do urcite urovne tlaku spis jen prepoustel do druheho mechu a v momente, kdy treba se maji stlacit oba naraz se ten pretlak prepusti do horni pulky a raz se tak absorbuje stlacenim plynu.... hodne chytre :-) ...nicmene ano, neni-li mozno prepoustet do druheho mechu, tak to pusobi jako tlumic, i kdyz ne zcela dostatecne....
... jj, MGF ma tlumice... .... allegro melo taky prepousteni dopredu/dozadu?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

donutil
Příspěvky: 914
Registrován: pát zář 28, 2007 11:07
Bydliště: Mor.Třebová

Re: Individuální nastaveni Hydragasu pro MGF

Příspěvek od donutil » čtv kvě 10, 2012 9:09

jo levá a pravá strana zvlášť.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Individuální nastaveni Hydragasu pro MGF

Příspěvek od Trunda » čtv kvě 10, 2012 9:16

jasan.... uz na to hledim... na druhou stranu diky tomu prepousteni se vyznam tlumice minimalizuje, ale kdyz do MGF ho dali, tak bez neho to asi idealni nebylo....
.... koukam na konstrukci podvozku Allegra a je to docela legracni.... predni naprava lichobeznik a zadni vlecna... presne naopak, nez by se hodilo... ale chapu duvod, proc to tak bylo :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2148
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Individuální nastaveni Hydragasu pro MGF

Příspěvek od KDB » čtv kvě 10, 2012 11:31

Horní dusíková část plní funkci pružiny, kapalinová funkci tlumící plus stabillizační přepouštěním kapaliny mezi P a Z. Samostatné tlumiče dolaďují nastavení podvozku, bez nich se dá jezdit, ale je to znát.
Funkce systému by mohla být lepší, ale za cenu větší složitosti.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Individuální nastaveni Hydragasu pro MGF

Příspěvek od Trunda » čtv kvě 10, 2012 11:57

... a Metro to ma zas jeste jinak... vepredu tlumic ma, ale vzadu ne... vzadu ale zas jsou nezavisla vlecna ramena propojena stabilizatorem, pricemz je tam jeste pomocna pruzina na kazdem mechu... .... zacima chapat, proc je HG nedotknutelny pro ty, kdo ho nekdy okusili a vedi oc jde.
Dendy, ty jdes do toho samostatneho plneni? Jak ty to mas vlastne s podvozkem? Tys ho taky vymenoval za Trophy, nebo tam mas ten puvodni?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

donutil
Příspěvky: 914
Registrován: pát zář 28, 2007 11:07
Bydliště: Mor.Třebová

Re: Individuální nastaveni Hydragasu pro MGF

Příspěvek od donutil » čtv kvě 10, 2012 14:00

Pro mě nedotknutelný není,já bych ho nechtěl kvůli poruchovosti,měl jsem Allegro sedm let staré a sralo se to neskutečně.I kdyby bylo nové bál bych se auto naložit,aby to nepuklo,takový jsem měl bobky jak mě vytrestalo.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Individuální nastaveni Hydragasu pro MGF

Příspěvek od Trunda » čtv kvě 10, 2012 14:07

.... tak to zas chapu.... pravda ze u takoveho MGF vyrazne pretizeni nehrozi... a asi i materialove jsou kvalitnejsi i kdyz je jasne, ze jakozto slozitejsi system to bude nachylnejsi na problemy a narocnejsi na servis... velmi by me zajimalo, jake by to bylo v MGF na silnickach, kteryma jezdim do prace... vyhrkany jsem na nich i v Labuti :-D
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Individuální nastaveni Hydragasu pro MGF

Příspěvek od Trunda » čtv kvě 10, 2012 18:47

.... toz za blbost to nepovazuju, ale nejsem si jisty, jestli je to vhodna uprava pro auto, s kterym se jezdi po ceskych silnicich a v beznem dennim provozu... nehlede na to, ze ten mech tim zrejme taky bude trpet, protoze na to neni konstruovany... protoze se tim zatezuje pri kazdem zmacknuti ta vrchni membrana, kdezto v normalnim pripade se cast tlaku prenasi do druheho mechu...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
roman_mg
Příspěvky: 584
Registrován: pát dub 24, 2009 11:11
Bydliště: Hodonín, JM

Re: Individuální nastaveni Hydragasu pro MGF

Příspěvek od roman_mg » čtv kvě 10, 2012 22:05

Podle mě :
- ze spojených nádob vzniknou 2 izolované "měchy"
- tyto měchy potom pouze nahradí funkcí pružin, teoreticky by se dalo zjistit, jaký průběh tuhosti mají a nahradit je točenými
- vznikne TF, které bude mít místo 4 točených pružin nestandardní odpružení
- jizdní vlastnosti se díky chybějící "zpětné F - R" vazbě zhorší
- kdybych už s tím chtěl laborovat, tak bych dal na stávající hadice 2 vysokotlaké ventily a foukal všechno zepředu a hlavně bych se mohl vrátit otevřením ventilů k původní verzi

Mě se to nelíbí :D
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 17951
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Individuální nastaveni Hydragasu pro MGF

Příspěvek od Trunda » pát kvě 11, 2012 5:36

Taky me to napadlo jako lepsi varianta... Proste mit moznost si uzamknout preposteni.... Pricemz v jake poloze by se dalo nastavit prizvednutim na heveru :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

lenham3
Příspěvky: 2349
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: Individuální nastaveni Hydragasu pro MGF

Příspěvek od lenham3 » pát kvě 11, 2012 11:44

Ne na heveru normalne na rovine,ale je to pekna hloupost delat kazdy mech samostatne :D ,uz vidim jak nekomu to tak tlakuji a beham kolem auta jak blazen ,Mel jsem tu jednoho ktery mel vzadu jeden mech spatny neslo to natlakovat do idealniho nastaveni,novy nechtel at to prej vic natlakuji :-D ,tak jsem mu rekl ze si kvuli nemu plnicku neznicim :!:

Kuboš
Příspěvky: 9
Registrován: sob říj 02, 2010 13:04

Re: Individuální nastaveni Hydragasu pro MGF

Příspěvek od Kuboš » úte říj 02, 2012 20:44

můžu se zeptat jestli někdo nemá v okolí Pardubic a Hradce možnost doplnění hydragasů?
díky
Rover Mini 1275, MG Metro 1275

lenham3
Příspěvky: 2349
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: Individuální nastaveni Hydragasu pro MGF

Příspěvek od lenham3 » stř říj 03, 2012 12:42

Ja hydrogas plnim ale mas to ke me dal :wink:

tomas.ov
Příspěvky: 56
Registrován: stř črc 20, 2011 8:33
Bydliště: Ostrava

Re: Individuální nastaveni Hydragasu pro MGF

Příspěvek od tomas.ov » čtv říj 11, 2012 13:41

to rover100: prosim te a jak se to auto s tim chova? je to taky tak tvrde? nebo je to pohodlnejsi? a kupoval jsi primo toto? nebo jsi s tim uz auto koupil? diky za info

Odpovědět