mg f rady skusenosti

Miha
Příspěvky: 3
Registrován: pát kvě 04, 2012 12:26

Re: mg f rady skusenosti

Příspěvek od Miha » sob čer 16, 2012 15:33

lenham3 píše:Dobre to prvni znam delal jsem na nem servis vse co tam pan pise jsem menil a kilometry souhlasi :wink:
Tak to je výborné. Ještě si ho půjdu projet, ale asi brzo rozšířím vaše řady :-D

lenham3
Příspěvky: 2384
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: mg f rady skusenosti

Příspěvek od lenham3 » sob čer 16, 2012 15:48

Prazdny urcite ne ale jen klesly,jinak by jsi ani nevyjel z garaze :wink: ,z hydrogazem je lepsi komfort nez pruziny weed:

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: mg f rady skusenosti

Příspěvek od Trunda » sob čer 16, 2012 19:44

.... jojo, to by ses musel koukat po kouskach s naplnenyma mechama... jak jsou klesle, tak je to podezrele - minimalne ze se majitel nestaral.... Jinak pokud je to prvni kousek o ktery se staral Lenham, tak to pak bude skvela volba ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Lojzimir
Příspěvky: 196
Registrován: stř dub 20, 2011 9:57
Bydliště: Olomouc

Re: mg f rady skusenosti

Příspěvek od Lojzimir » pát led 18, 2013 23:19

Co na to rikate, popripade vite o necem lepsi. A co zkusenosti. Dekuji :-)
http://www.sportovni-filtry.cz/kn-kit-s ... 89a8bb2b94

Lojzimir
Příspěvky: 196
Registrován: stř dub 20, 2011 9:57
Bydliště: Olomouc

Re: mg f rady skusenosti

Příspěvek od Lojzimir » pát led 18, 2013 23:44


Uživatelský avatar
roman_mg
Příspěvky: 584
Registrován: pát dub 24, 2009 12:11
Bydliště: Hodonín, JM

Re: mg f rady skusenosti

Příspěvek od roman_mg » sob led 19, 2013 1:08

Mno mám-li být upřimný, tak žádný rozdíl jsem, kromě rámusu, nepoznal. Jen se zanášel prachem od motoru. Tak šel do šuplíku a místo něj jsem dal origo box z TF, který je větší než na Fku (cca 2x) a má dva vstupy pro vzduch. Takže asi tak :-D
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt

Uživatelský avatar
roman_mg
Příspěvky: 584
Registrován: pát dub 24, 2009 12:11
Bydliště: Hodonín, JM

Re: mg f rady skusenosti

Příspěvek od roman_mg » sob led 19, 2013 1:19

MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt

Lojzimir
Příspěvky: 196
Registrován: stř dub 20, 2011 9:57
Bydliště: Olomouc

Re: mg f rady skusenosti

Příspěvek od Lojzimir » sob led 19, 2013 6:44

Co to je za paradicku? :-D Moc diky za radu, nekdo rika to a nekdo zas tohle. Proto jsem se radeji zeptal, jestli to ma nejaky efekt krom hluku.

Uživatelský avatar
roman_mg
Příspěvky: 584
Registrován: pát dub 24, 2009 12:11
Bydliště: Hodonín, JM

Re: mg f rady skusenosti

Příspěvek od roman_mg » sob led 19, 2013 10:29

No ten Pipercross má výhodu v tom, že bere díky obalu "čistý " vzduch z nasávacího otvoru naboku (a tedy relativně studený). KN v motoru se zanáší a bere ten nejteplejší vzduch do sání, který v širokém dalekém okolí existuje :D Můj názor. Nacpat tam origo filtr z TF, do něj dát KN, pokud to už musí být, a ten bere vzduch ze sání na boku a zpod auta (ale i tam je prach). Větší plocha, větší přísun vzduchu. drive:
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt

swizz
Příspěvky: 100
Registrován: úte lis 22, 2011 22:09

Re: mg f rady skusenosti

Příspěvek od swizz » sob led 19, 2013 11:45

Urcite ne otevrenej filtr, z duvodu co tu byly jiz uvedeny.
Originalni sani u eFka navrhl beztak nejaky "genius", prechod z filtrboxu na rezonator s uzsim prumerem, nasavaci hadice nad vyfukem, to bych rekl ze neni uplne vykonove optimalni...

Ja mam uzavrenej karbonovej Airbox Simota, s vicemene rovnym privodem stejneho prumeru jak klapka, a hadice je vyvedena na bocni ventilacni otvor. A clovek by nerekl jak je to poznat, jak ten motor citelne ozil. A ten zvoucek ;-)

Obrázek

Obrázek

Obrázek
MGF MKI prestavba na TF - prodano
MG ZT-T 190 MKI - zniceno
a kdyz poradne svezeni, tak MK Indy 520kg 140ps :twisted:

Lojzimir
Příspěvky: 196
Registrován: stř dub 20, 2011 9:57
Bydliště: Olomouc

Re: mg f rady skusenosti

Příspěvek od Lojzimir » pon led 21, 2013 13:47

A to muzu sehta kde a za kolik?

swizz
Příspěvky: 100
Registrován: úte lis 22, 2011 22:09

Re: mg f rady skusenosti

Příspěvek od swizz » pon led 21, 2013 20:28

Ja to kupoval taky z ebaye, za 50 euro...
MGF MKI prestavba na TF - prodano
MG ZT-T 190 MKI - zniceno
a kdyz poradne svezeni, tak MK Indy 520kg 140ps :twisted:

Lojzimir
Příspěvky: 196
Registrován: stř dub 20, 2011 9:57
Bydliště: Olomouc

Re: mg f rady skusenosti

Příspěvek od Lojzimir » čtv úno 21, 2013 7:42

Zdravim lidicky, nema nekdo zkusenosti s timhle? http://www.tuning-in.cz/sportovni-vzduc ... 95-01.html

Dieter Bonrath
Příspěvky: 218
Registrován: ned kvě 06, 2012 19:40

Re: mg f rady skusenosti

Příspěvek od Dieter Bonrath » čtv lis 21, 2013 21:42

Nema nekdo zkusenost s demontazi paky spojky v prevodovce (hridele), ktera je mezi vypinaci vidlickou a cepem vedouci z pracovniho spojkoveho valce. V tuto chvili s ni nehnu v zadnem smeru (ani otacivem), je tam neco pojistneho (segerovku, ani sroub- cerv jsem nenalezl)? Pripadne nema nekdo jedny pouzdra na prodej?
http://www.ebay.co.uk/itm/MG-ZS-ROVER-4 ... 0889532403
Diky predem

lenham3
Příspěvky: 2384
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: mg f rady skusenosti

Příspěvek od lenham3 » čtv lis 21, 2013 23:36

Mas to zarezle musis tam nastrikat povolovac a rozhejbat ,jinak paku i zpouzdrama bych mozna nasel

Odpovědět