
Hlásí se nováček :-)
Re: Hlásí se nováček :-)
Je to cim dal tim vic zajimavejsi, nemuzu se dockat fotek. Neni nahodou nekde na aute i samolepka "sluzebni auto mafie" ? 

Re: Hlásí se nováček :-)
Chlapi mám dotázek, nechal jste si někdo dělat náhradní klíče, mám jen jeden a při své geniální schopnosti zapomínat to vidím jako docela potřebné,, tedy dotaz ní,, byl to problém a nebo sranda za pát korun, případně radu kde,,
díky
díky
Re: Hlásí se nováček :-)
Klíč není problém, já jsem ho dokonce sehnal u nás u zámečníka (Hodonín).
Jinak je tu za pár kaček :
http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-GENUINE-M ... 41678c4124
Horší je to s dálkou, sice jsou :
http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-ROVER-MG- ... 19d9bd0e34
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-YWX101220A
Ale už si nepamatuju, jak jsem ji programoval. Ale když ji mám 2x, tak to asi nějak šlo a asi jednoduše.
Jo a ještě ke klíči. Náš klíčař ho umí naskenovat a uložit. Takže když ho ztratíš, vyrobí druhý podle scanu a nemusíš ho mít. To by mohli umět i u vás. Jen jako pojistka.
Jinak je tu za pár kaček :
http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-GENUINE-M ... 41678c4124
Horší je to s dálkou, sice jsou :
http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-ROVER-MG- ... 19d9bd0e34
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-YWX101220A
Ale už si nepamatuju, jak jsem ji programoval. Ale když ji mám 2x, tak to asi nějak šlo a asi jednoduše.

Jo a ještě ke klíči. Náš klíčař ho umí naskenovat a uložit. Takže když ho ztratíš, vyrobí druhý podle scanu a nemusíš ho mít. To by mohli umět i u vás. Jen jako pojistka.
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
Re: Hlásí se nováček :-)
Díky za info, trochu jsem si oddech, že nemusím kolem toho extra blbnout,,
Jo a nevíte někdo kdy je kabriosraz v Poděbradech ?? Nikde to nemůžu najít.
Jo a nevíte někdo kdy je kabriosraz v Poděbradech ?? Nikde to nemůžu najít.
Re: Hlásí se nováček :-)
Nahradni klicek jsem si nechal poslat z UK, abych mel stejnej jako original a nechal si ho vyrezat v nejblizsim kramku na vyrobu klicu za necelou stovku. Dalkovy ovladani mam v planu nechat naprogramovat u Zakara, bohuzel ted nema nastroje k tomu potrebny, takze chvili pockam...
Re: Hlásí se nováček :-)
tak jsem si dneska nechal vyřezat klíč a s podivem i když není origo tak odemyká, zkusil jsem i startování, na první otočení začne pískat signalizace, že něco je špatně, pokud k tomu přiložím dálku od origo klíče tak nastartuje, a potom ještě několikrát, pokud auto zamkneš a zkusíš to znovu tak už ne. Zkoušeli jsme jestli to má stejný čip jako standartní immobiliser, ale vůbec ho to nenačte ani z dálky ani z klíče. Tedy musí používat něco jiného co je v dálce,, docela rád bych to měl komplet, ale kdo to dokáže naprogramovat nový dálkáč?? Nerad bych kvúli tomu jezdil přes půl republiky,, Zakar to je co,, kdo??
Re: Hlásí se nováček :-)
Zakar dela servis Roveru, je mezi Taborem a Benesovem - blizsi info tady u nej na foru. Ale mozna by to udelali i nekde bliz k tobe. V klici od myho auta zadny specialni udelatko neni, takze na kopii klice nebylo treba nic programovat. Veskerou komunikaci s autem v mem pripade obstarava privesek s dalkovym ovladanim. Ten mam bohuzel jen jeden, takze by se mi druhej hodil.
Re: Hlásí se nováček :-)
Pokud vím, tak MGF (TF) používá stejný systém jako Rover XW,RF,RT což znamená, že klíček je obyčejný bez chipu a k autorizaci pro odblokování imobilizéru slouží dálkové ovládání.... což znamená, že i když auto odemkneš klíčkem, tak musíš před nastartováním zmáčknout pravé tlačítko... pokud do určité doby neotočíš klíčkem v zapalování, tak se imobilizér znovu aktivuje a musíš pravé tlačítko zmáčknout znova. Pokud se v momentě, kdy je aktivovaný imobilizér snažíš nastartovat, ozývá se pípání...
Takže klíčků si můžeš bez starostí vyrobit kolik chceš, ale k němu potřebuješ mít i DO, které se dá zakoupit a pak je potřeba jej spárovat s jednotkou alarmu (imobilizéru).
Jinak kluci, koukám že jste tu v sekci MGF/TF pěkně zašití a jinam nepáchnete
... zkuste si číst i ostatní sekce o jiných modelech, protože vaše auta mají 50% dílů společných, dovíte se spoustu užitečných informací o elektrice, motoru, převodovce, ale i to, kde servisovat, kde jsou jaké srazy apod. 
Takže klíčků si můžeš bez starostí vyrobit kolik chceš, ale k němu potřebuješ mít i DO, které se dá zakoupit a pak je potřeba jej spárovat s jednotkou alarmu (imobilizéru).
Jinak kluci, koukám že jste tu v sekci MGF/TF pěkně zašití a jinam nepáchnete


Re: Hlásí se nováček :-)
My se polepšíme
Klíč je jen klíč.
Nové DO se musí zavést do ECU, mám pocit, že to zvládne jen TestBook. Nebo by to mohl zvládnout i servis Land Rover, některé typy (fríčko) měly stejnou dálku LUCAS 17TN co máme na autech my. Pokud se bavíme o starém typu DO, nikoliv novém oválném z MGTF.

Klíč je jen klíč.
Nové DO se musí zavést do ECU, mám pocit, že to zvládne jen TestBook. Nebo by to mohl zvládnout i servis Land Rover, některé typy (fríčko) měly stejnou dálku LUCAS 17TN co máme na autech my. Pokud se bavíme o starém typu DO, nikoliv novém oválném z MGTF.
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
Re: Hlásí se nováček :-)
neni potreba testbook... tohle zvladne i rucni programator klicu ktery umi 5AS, napr. AD100, SBB, MVP a jejich cinske klony za par penez...
MGF MKI prestavba na TF - prodano
MG ZT-T 190 MKI - zniceno
a kdyz poradne svezeni, tak MK Indy 520kg 140ps
MG ZT-T 190 MKI - zniceno
a kdyz poradne svezeni, tak MK Indy 520kg 140ps

Re: Hlásí se nováček :-)
tak bych napsal,, nerozumím řeči tvého kmene,, chlapáci, je mi celkem šumák co který přístroj a s jakým označením to zvládne
stejně tomu nehovím, prostě si odpovězme na jednoduchý dotaz - dálka kde sehnat (odpověď je na odkazu nahoře ) jedna možnost e-bay.. další v čechách?? a kdo to naprogramuje, většině z nás bude asi jedno čím
a případně za kolik,, jinak dík každému kdo přispěl do diskuze, doufám, že jsem se nikoho nedotkl, pokud jo, tak snad to spraví panák skotský.
jo a pro Trundu,, jsme tu zašití, poněváč máme trauma z toho, že nemáme plnohodnotný vozy, ale jen poloauta bez střechy
tudíž jsme stydlíni a zůstávame v ústraní,,




jo a pro Trundu,, jsme tu zašití, poněváč máme trauma z toho, že nemáme plnohodnotný vozy, ale jen poloauta bez střechy



Re: Hlásí se nováček :-)
Srabe 
.... ne, jsem rád, že se nám tu komunita "stydlínů" rozrůstá..... konečně ty auta dostávají do rukou lidi, kteří je dokážou docenit

.... ne, jsem rád, že se nám tu komunita "stydlínů" rozrůstá..... konečně ty auta dostávají do rukou lidi, kteří je dokážou docenit

Re: Hlásí se nováček :-)
Ja nahodou pokukuju i do sousednich temat, ale jen sosam vedomosti a protoze nemam cim prispet, tak radsi moc neprojevuju hloubku svych neznalosti. 

Re: Hlásí se nováček :-)
To swizz :
Jo ale já jsem to našel jen v UK (pokud to je ono). Chtějí poslat DO, zpátky pošlou štekr do OBD (+staré DO) a po 30ti vteřinách je nové dálkové připárované k autu. Technicky je mi to asi zřejmé, ze starého DO vyčtou kódy nutné pro spárování, štekr je malý testbook, který pošle do ECU kódy nového DO a je to. Proto je ho nutné použít pro každou dálku nově naprogramovaný. A to zařízení se dá sehnat kde ? O kterém píšeš ? A jak se jmenuje ?
Jo ale já jsem to našel jen v UK (pokud to je ono). Chtějí poslat DO, zpátky pošlou štekr do OBD (+staré DO) a po 30ti vteřinách je nové dálkové připárované k autu. Technicky je mi to asi zřejmé, ze starého DO vyčtou kódy nutné pro spárování, štekr je malý testbook, který pošle do ECU kódy nového DO a je to. Proto je ho nutné použít pro každou dálku nově naprogramovaný. A to zařízení se dá sehnat kde ? O kterém píšeš ? A jak se jmenuje ?

MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
Re: Hlásí se nováček :-)
ne to neni ono, ja mel na mysli jak jsem uz napsal univerzalni programator klicu a diagnosticky pristroj, nazvy jsem uvedl nahore 
ted docela frci T300. je to levny cinsky klon za ca. 120-140 dolacu i s dopravou, a zajimave na nem prave je, ze mimo naprogramovani DO, umi zjistit a zmenit EKA kod, a precte i chybove kody motoru u mems 1.9, coz jinak dokaze skutecne az na par vyjimek jen testbook... uz par tydnu premyslim jestli objednat, zatim to ale jeste nepotrebuji
nejake info je mozno si precist napr. tady: http://www.mgfregister.org/forum/viewto ... =8&t=10113

ted docela frci T300. je to levny cinsky klon za ca. 120-140 dolacu i s dopravou, a zajimave na nem prave je, ze mimo naprogramovani DO, umi zjistit a zmenit EKA kod, a precte i chybove kody motoru u mems 1.9, coz jinak dokaze skutecne az na par vyjimek jen testbook... uz par tydnu premyslim jestli objednat, zatim to ale jeste nepotrebuji

nejake info je mozno si precist napr. tady: http://www.mgfregister.org/forum/viewto ... =8&t=10113
MGF MKI prestavba na TF - prodano
MG ZT-T 190 MKI - zniceno
a kdyz poradne svezeni, tak MK Indy 520kg 140ps
MG ZT-T 190 MKI - zniceno
a kdyz poradne svezeni, tak MK Indy 520kg 140ps
