Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)
- roverix
- Příspěvky: 3065
- Registrován: sob led 31, 2009 19:30
- Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504
Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)
Tož, to máš tak. Když se snažíš něco opravit, nevědomky pohýbeš vším a pak se to rozhýbe a chvíli to funguje. Co já se natrápil s volnoběhem a nakonec jen drhla oska škrtící klapky------ někdy. Přitom se zdálo, že chodí až do konce. Projeto výstružníkem a OK.
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504
Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)
Já vím, já vím
Ale sakra, když je poťák venku, tak to funguje, když je nasazený, tak ne ?
Jdu vyndat klapku, vyčistit a zkusit tam dát starou plastovou.
Někde musí být chyba. A venku je tak krásně

Ale sakra, když je poťák venku, tak to funguje, když je nasazený, tak ne ?
Jdu vyndat klapku, vyčistit a zkusit tam dát starou plastovou.
Někde musí být chyba. A venku je tak krásně

MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)
To snad není pravda, všechny hadice dotáhnuté, vyměněné čidlo teploty, vyčištěná klapka a servo na volnoběh, furt 1400
Byla to váha vzduchu, uáá
V dírce měla svinstvo, když se přidal plyn a hned ubral, podtlak ho z té dírky trošku vymetl, jenže po sobotě na plný plyn se dirka zasr.la úplně
Už to jede jako víno.
Uf.
Uf
Tak ještě hadice a začne pršet

Byla to váha vzduchu, uáá

V dírce měla svinstvo, když se přidal plyn a hned ubral, podtlak ho z té dírky trošku vymetl, jenže po sobotě na plný plyn se dirka zasr.la úplně

Už to jede jako víno.
Uf.

Tak ještě hadice a začne pršet

MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)
Jo na tu potvoru porad zapominame
... tak supr 


Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)
JJ, a to na to zapomínají i angličani, kdyby tam byla na fóru jen zmínka
Dva šrouby a byl by klid.
No zas mám všechno promazané a prostříkané kontoxem

Dva šrouby a byl by klid.
No zas mám všechno promazané a prostříkané kontoxem

MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
-
- Příspěvky: 1106
- Registrován: pon zář 17, 2007 9:39
- Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz
Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)
Zkus tam jiný krokový motor volmoběhu.(pokud jsou všechny hadičky zdravé)
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L
Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)
Ahoj Zakare, díky, zkoušel jsem i výměnu sytiče za druhý
Ale jak jsem psal, problém byl ve váze, prostě se ucpávála až se ucpala.
Teď to už je OK, jenom kdyby se někdo dostal do stejného stavu, že se mu to zhoršuje až se to zhorší úplně, viděl bych to postupně váha, sytič.
A po vyřešení a seskládání je dobré zresetovat poziční sensor na klapce (TPS).
Tak a čekám na trubky

Ale jak jsem psal, problém byl ve váze, prostě se ucpávála až se ucpala.
Teď to už je OK, jenom kdyby se někdo dostal do stejného stavu, že se mu to zhoršuje až se to zhorší úplně, viděl bych to postupně váha, sytič.
A po vyřešení a seskládání je dobré zresetovat poziční sensor na klapce (TPS).
Tak a čekám na trubky

MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)
NENÍ všechno OK.
Dendy může potvrdit.
Takže pokud jsem jel (z Narozenin Mini) klidně a nešlapal tomu na krk, tak 150 km v pohodě, volnoběh sice trošku vyšší (cca 900) ale vždycky to na něj spadlo a to docela rychle.
Když jsem to vytočil už skoro doma na plný plyn a cca 7000 ot. tak to spadlo na 1400 a už se nepohly niž a padaly strašně pomalu. A taky tak zůstaly.
Zakare, dal jsem druhý (hadice vypadají zdravé) , sice ne nový, ale funkční. Že by byly oba špatné ? No je to možné.
Tak a nevím co dál a na půl plynu se mi jezdit nechce

Takže pokud jsem jel (z Narozenin Mini) klidně a nešlapal tomu na krk, tak 150 km v pohodě, volnoběh sice trošku vyšší (cca 900) ale vždycky to na něj spadlo a to docela rychle.
Když jsem to vytočil už skoro doma na plný plyn a cca 7000 ot. tak to spadlo na 1400 a už se nepohly niž a padaly strašně pomalu. A taky tak zůstaly.
Zakare, dal jsem druhý (hadice vypadají zdravé) , sice ne nový, ale funkční. Že by byly oba špatné ? No je to možné.
Tak a nevím co dál a na půl plynu se mi jezdit nechce

MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)
... a ty tam nemas nejake"sportovni" sani? .... asi se zkusit vratit k zakladu.... a laborovat.... ja mam takovy nejaky problem na Labuti... radim a porad jsou otacky blbe vysoko... nevim cim to... mozna ze ten MAP senzor neni uple v poho, ani i kdyz se vycisti, potenciometr, servo volnobehu... vsechno to starne a asi by to casem potrebovalo vymenu za nove..
Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)
Udělal jsem, vrátil jsem staté sání + filtr nepomohlo. Poťák na klapce je starý 3 roky, měnil jsem plastovou za hlník.
Teď jsem sundal asi podesáté plech nad motorem (už mi to jde za 5 minut
) a jdu laborovat.
Když ucpu přívod vzduchu do serva, tak to zdechne, takže přisávat by si to nikde nemělo.
Teď jsem sundal asi podesáté plech nad motorem (už mi to jde za 5 minut

Když ucpu přívod vzduchu do serva, tak to zdechne, takže přisávat by si to nikde nemělo.
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)
uf.... no ono to tam asi je vsechno se vsim... prece jen, jak vsechno neni nove... kdyz je v celem retezci neco stare, jakoby vsechno bylo stare.... .... mam takovy pocit... kurik, kdyby tak nekdo rekl, je to TO. Se soustavou pred motorem je porad neco... zlaty karbec 

Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)
tohle je ta cesta kolem teplotniho cidla(mimochodem koukni na kontakty na ecu a cidlech....... koroze)
http://www.mgfregister.org/forum/viewto ... f=8&t=4620
Mimochodem pamatujes si na tu situaci na moste? Jeli jsme zhruba stejne rychle zastavili '(vysoke rpm)a ty jses divil jak to, ze se mi po trech minutach zapla sahara a tobe ne
The easy way to see whether the temperature sensor is working or not is to see whether the radiator cooling fan comes on as the engine temperature increases. Warm the engine by going for a drive first, and then, when you get home, leave the car to idle. The engine bay fan may come on, but ignore that. See whether the rad fan switches on (audible from the front of the car). If not, and the engine temperature on dash starts to rise above half way, you have your answer.
Replacement sensor around 10 quid. Sure beats around 100 quid for a new throttle body!
Few other causes of a fast idle are listed here: http://mgf.ultimatemg.com/group2/Thrott ... tm#problem
http://www.mgfregister.org/forum/viewto ... f=8&t=4620
Mimochodem pamatujes si na tu situaci na moste? Jeli jsme zhruba stejne rychle zastavili '(vysoke rpm)a ty jses divil jak to, ze se mi po trech minutach zapla sahara a tobe ne

The easy way to see whether the temperature sensor is working or not is to see whether the radiator cooling fan comes on as the engine temperature increases. Warm the engine by going for a drive first, and then, when you get home, leave the car to idle. The engine bay fan may come on, but ignore that. See whether the rad fan switches on (audible from the front of the car). If not, and the engine temperature on dash starts to rise above half way, you have your answer.
Replacement sensor around 10 quid. Sure beats around 100 quid for a new throttle body!
Few other causes of a fast idle are listed here: http://mgf.ultimatemg.com/group2/Thrott ... tm#problem
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno
Utržené sluchátko: 6088947sestsest
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz

http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno

Utržené sluchátko: 6088947sestsest
Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno
Utržené sluchátko: 6088947sestsest
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz

http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno

Utržené sluchátko: 6088947sestsest
Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)
Teď jsem vyměnil TPS byl se projet, a otáčky se na 1400 nezvýšily ale furt jsou vysoko cca 900. ALE na emisích v květnu 2010 byly 890 takže v podstatě zůstaly stejné.
Dendy tady je spousta zajímavostí : http://homepage.swissonline.ch/TomsSeve ... n2/Map.htm
Já to vidím tak, že zajedu na TB a uvidím. Teda, když se to bude opakovat.
K té sahaře nevim, mě se zapíná taky, ale až když mi přeleze teplota přes půlku, už se mi to párkrát stalo
No uvidíme zítra
Dendy tady je spousta zajímavostí : http://homepage.swissonline.ch/TomsSeve ... n2/Map.htm
Já to vidím tak, že zajedu na TB a uvidím. Teda, když se to bude opakovat.
K té sahaře nevim, mě se zapíná taky, ale až když mi přeleze teplota přes půlku, už se mi to párkrát stalo

No uvidíme zítra
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)
Vyčistil jsem ho
Je jak nový 


MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt