Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)

Uživatelský avatar
roverix
Příspěvky: 3065
Registrován: sob led 31, 2009 19:30
Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504

Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)

Příspěvek od roverix » pon zář 12, 2011 20:23

Tož, to máš tak. Když se snažíš něco opravit, nevědomky pohýbeš vším a pak se to rozhýbe a chvíli to funguje. Co já se natrápil s volnoběhem a nakonec jen drhla oska škrtící klapky------ někdy. Přitom se zdálo, že chodí až do konce. Projeto výstružníkem a OK.
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504

Uživatelský avatar
roman_mg
Příspěvky: 584
Registrován: pát dub 24, 2009 12:11
Bydliště: Hodonín, JM

Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)

Příspěvek od roman_mg » úte zář 13, 2011 8:49

Já vím, já vím :-D
Ale sakra, když je poťák venku, tak to funguje, když je nasazený, tak ne ?
Jdu vyndat klapku, vyčistit a zkusit tam dát starou plastovou.
Někde musí být chyba. A venku je tak krásně :mrgreen:
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt

Uživatelský avatar
roman_mg
Příspěvky: 584
Registrován: pát dub 24, 2009 12:11
Bydliště: Hodonín, JM

Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)

Příspěvek od roman_mg » stř zář 14, 2011 0:14

To snad není pravda, všechny hadice dotáhnuté, vyměněné čidlo teploty, vyčištěná klapka a servo na volnoběh, furt 1400 :mrgreen:

Byla to váha vzduchu, uáá :lol:
V dírce měla svinstvo, když se přidal plyn a hned ubral, podtlak ho z té dírky trošku vymetl, jenže po sobotě na plný plyn se dirka zasr.la úplně msm:
Už to jede jako víno.
Uf. :D Uf
Tak ještě hadice a začne pršet hi:
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)

Příspěvek od Trunda » stř zář 14, 2011 8:19

Jo na tu potvoru porad zapominame :-) ... tak supr ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
roman_mg
Příspěvky: 584
Registrován: pát dub 24, 2009 12:11
Bydliště: Hodonín, JM

Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)

Příspěvek od roman_mg » stř zář 14, 2011 10:18

JJ, a to na to zapomínají i angličani, kdyby tam byla na fóru jen zmínka :D
Dva šrouby a byl by klid.
No zas mám všechno promazané a prostříkané kontoxem msm:
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt

Zakar
Příspěvky: 1106
Registrován: pon zář 17, 2007 9:39
Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz

Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)

Příspěvek od Zakar » stř zář 14, 2011 18:24

Zkus tam jiný krokový motor volmoběhu.(pokud jsou všechny hadičky zdravé)
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L

Uživatelský avatar
roman_mg
Příspěvky: 584
Registrován: pát dub 24, 2009 12:11
Bydliště: Hodonín, JM

Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)

Příspěvek od roman_mg » stř zář 14, 2011 18:30

Ahoj Zakare, díky, zkoušel jsem i výměnu sytiče za druhý :-D
Ale jak jsem psal, problém byl ve váze, prostě se ucpávála až se ucpala.
Teď to už je OK, jenom kdyby se někdo dostal do stejného stavu, že se mu to zhoršuje až se to zhorší úplně, viděl bych to postupně váha, sytič.
A po vyřešení a seskládání je dobré zresetovat poziční sensor na klapce (TPS).
Tak a čekám na trubky msm:
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt

Uživatelský avatar
roman_mg
Příspěvky: 584
Registrován: pát dub 24, 2009 12:11
Bydliště: Hodonín, JM

Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)

Příspěvek od roman_mg » ned zář 25, 2011 19:05

NENÍ všechno OK. vzek: Dendy může potvrdit.
Takže pokud jsem jel (z Narozenin Mini) klidně a nešlapal tomu na krk, tak 150 km v pohodě, volnoběh sice trošku vyšší (cca 900) ale vždycky to na něj spadlo a to docela rychle.
Když jsem to vytočil už skoro doma na plný plyn a cca 7000 ot. tak to spadlo na 1400 a už se nepohly niž a padaly strašně pomalu. A taky tak zůstaly.
Zakare, dal jsem druhý (hadice vypadají zdravé) , sice ne nový, ale funkční. Že by byly oba špatné ? No je to možné.
Tak a nevím co dál a na půl plynu se mi jezdit nechce :-D
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)

Příspěvek od Trunda » ned zář 25, 2011 20:02

... a ty tam nemas nejake"sportovni" sani? .... asi se zkusit vratit k zakladu.... a laborovat.... ja mam takovy nejaky problem na Labuti... radim a porad jsou otacky blbe vysoko... nevim cim to... mozna ze ten MAP senzor neni uple v poho, ani i kdyz se vycisti, potenciometr, servo volnobehu... vsechno to starne a asi by to casem potrebovalo vymenu za nove..
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
roman_mg
Příspěvky: 584
Registrován: pát dub 24, 2009 12:11
Bydliště: Hodonín, JM

Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)

Příspěvek od roman_mg » ned zář 25, 2011 21:11

Udělal jsem, vrátil jsem staté sání + filtr nepomohlo. Poťák na klapce je starý 3 roky, měnil jsem plastovou za hlník.
Teď jsem sundal asi podesáté plech nad motorem (už mi to jde za 5 minut :-D) a jdu laborovat.
Když ucpu přívod vzduchu do serva, tak to zdechne, takže přisávat by si to nikde nemělo.
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)

Příspěvek od Trunda » ned zář 25, 2011 21:25

uf.... no ono to tam asi je vsechno se vsim... prece jen, jak vsechno neni nove... kdyz je v celem retezci neco stare, jakoby vsechno bylo stare.... .... mam takovy pocit... kurik, kdyby tak nekdo rekl, je to TO. Se soustavou pred motorem je porad neco... zlaty karbec :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Dendy
Příspěvky: 247
Registrován: ned zář 30, 2007 22:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)

Příspěvek od Dendy » ned zář 25, 2011 22:20

tohle je ta cesta kolem teplotniho cidla(mimochodem koukni na kontakty na ecu a cidlech....... koroze)

http://www.mgfregister.org/forum/viewto ... f=8&t=4620
Mimochodem pamatujes si na tu situaci na moste? Jeli jsme zhruba stejne rychle zastavili '(vysoke rpm)a ty jses divil jak to, ze se mi po trech minutach zapla sahara a tobe ne weed:



The easy way to see whether the temperature sensor is working or not is to see whether the radiator cooling fan comes on as the engine temperature increases. Warm the engine by going for a drive first, and then, when you get home, leave the car to idle. The engine bay fan may come on, but ignore that. See whether the rad fan switches on (audible from the front of the car). If not, and the engine temperature on dash starts to rise above half way, you have your answer.

Replacement sensor around 10 quid. Sure beats around 100 quid for a new throttle body!

Few other causes of a fast idle are listed here: http://mgf.ultimatemg.com/group2/Thrott ... tm#problem
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz :-)
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno :-)
Utržené sluchátko: 6088947sestsest

Uživatelský avatar
Dendy
Příspěvky: 247
Registrován: ned zář 30, 2007 22:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)

Příspěvek od Dendy » ned zář 25, 2011 23:08

MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz :-)
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno :-)
Utržené sluchátko: 6088947sestsest

Uživatelský avatar
roman_mg
Příspěvky: 584
Registrován: pát dub 24, 2009 12:11
Bydliště: Hodonín, JM

Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)

Příspěvek od roman_mg » ned zář 25, 2011 23:08

Teď jsem vyměnil TPS byl se projet, a otáčky se na 1400 nezvýšily ale furt jsou vysoko cca 900. ALE na emisích v květnu 2010 byly 890 takže v podstatě zůstaly stejné.
Dendy tady je spousta zajímavostí : http://homepage.swissonline.ch/TomsSeve ... n2/Map.htm
Já to vidím tak, že zajedu na TB a uvidím. Teda, když se to bude opakovat.
K té sahaře nevim, mě se zapíná taky, ale až když mi přeleze teplota přes půlku, už se mi to párkrát stalo :-D
No uvidíme zítra
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt

Uživatelský avatar
roman_mg
Příspěvky: 584
Registrován: pát dub 24, 2009 12:11
Bydliště: Hodonín, JM

Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)

Příspěvek od roman_mg » ned zář 25, 2011 23:12

Vyčistil jsem ho :D Je jak nový :D
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt

Odpovědět