Individuální nastaveni Hydragasu pro MGF
Re: Individuální nastaveni Hydragasu pro MGF
Dělal jsem to na Allegru a to žádné tlumiče nemělo,nevím jak MGF.Takže to tlumit ta kapalina musela.
Re: Individuální nastaveni Hydragasu pro MGF
.... aha, ted jsem to pochopil... ten ventil mezi tema dvema koulema je nastaveny tak, aby do urcite urovne tlaku spis jen prepoustel do druheho mechu a v momente, kdy treba se maji stlacit oba naraz se ten pretlak prepusti do horni pulky a raz se tak absorbuje stlacenim plynu.... hodne chytre
...nicmene ano, neni-li mozno prepoustet do druheho mechu, tak to pusobi jako tlumic, i kdyz ne zcela dostatecne....
... jj, MGF ma tlumice... .... allegro melo taky prepousteni dopredu/dozadu?

... jj, MGF ma tlumice... .... allegro melo taky prepousteni dopredu/dozadu?
Re: Individuální nastaveni Hydragasu pro MGF
jo levá a pravá strana zvlášť.
Re: Individuální nastaveni Hydragasu pro MGF
jasan.... uz na to hledim... na druhou stranu diky tomu prepousteni se vyznam tlumice minimalizuje, ale kdyz do MGF ho dali, tak bez neho to asi idealni nebylo....
.... koukam na konstrukci podvozku Allegra a je to docela legracni.... predni naprava lichobeznik a zadni vlecna... presne naopak, nez by se hodilo... ale chapu duvod, proc to tak bylo
.... koukam na konstrukci podvozku Allegra a je to docela legracni.... predni naprava lichobeznik a zadni vlecna... presne naopak, nez by se hodilo... ale chapu duvod, proc to tak bylo

Re: Individuální nastaveni Hydragasu pro MGF
Horní dusíková část plní funkci pružiny, kapalinová funkci tlumící plus stabillizační přepouštěním kapaliny mezi P a Z. Samostatné tlumiče dolaďují nastavení podvozku, bez nich se dá jezdit, ale je to znát.
Funkce systému by mohla být lepší, ale za cenu větší složitosti.
Funkce systému by mohla být lepší, ale za cenu větší složitosti.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Individuální nastaveni Hydragasu pro MGF
... a Metro to ma zas jeste jinak... vepredu tlumic ma, ale vzadu ne... vzadu ale zas jsou nezavisla vlecna ramena propojena stabilizatorem, pricemz je tam jeste pomocna pruzina na kazdem mechu... .... zacima chapat, proc je HG nedotknutelny pro ty, kdo ho nekdy okusili a vedi oc jde.
Dendy, ty jdes do toho samostatneho plneni? Jak ty to mas vlastne s podvozkem? Tys ho taky vymenoval za Trophy, nebo tam mas ten puvodni?
Dendy, ty jdes do toho samostatneho plneni? Jak ty to mas vlastne s podvozkem? Tys ho taky vymenoval za Trophy, nebo tam mas ten puvodni?
Re: Individuální nastaveni Hydragasu pro MGF
Pro mě nedotknutelný není,já bych ho nechtěl kvůli poruchovosti,měl jsem Allegro sedm let staré a sralo se to neskutečně.I kdyby bylo nové bál bych se auto naložit,aby to nepuklo,takový jsem měl bobky jak mě vytrestalo.
Re: Individuální nastaveni Hydragasu pro MGF
.... tak to zas chapu.... pravda ze u takoveho MGF vyrazne pretizeni nehrozi... a asi i materialove jsou kvalitnejsi i kdyz je jasne, ze jakozto slozitejsi system to bude nachylnejsi na problemy a narocnejsi na servis... velmi by me zajimalo, jake by to bylo v MGF na silnickach, kteryma jezdim do prace... vyhrkany jsem na nich i v Labuti 

Re: Individuální nastaveni Hydragasu pro MGF
.... toz za blbost to nepovazuju, ale nejsem si jisty, jestli je to vhodna uprava pro auto, s kterym se jezdi po ceskych silnicich a v beznem dennim provozu... nehlede na to, ze ten mech tim zrejme taky bude trpet, protoze na to neni konstruovany... protoze se tim zatezuje pri kazdem zmacknuti ta vrchni membrana, kdezto v normalnim pripade se cast tlaku prenasi do druheho mechu...
Re: Individuální nastaveni Hydragasu pro MGF
Podle mě :
- ze spojených nádob vzniknou 2 izolované "měchy"
- tyto měchy potom pouze nahradí funkcí pružin, teoreticky by se dalo zjistit, jaký průběh tuhosti mají a nahradit je točenými
- vznikne TF, které bude mít místo 4 točených pružin nestandardní odpružení
- jizdní vlastnosti se díky chybějící "zpětné F - R" vazbě zhorší
- kdybych už s tím chtěl laborovat, tak bych dal na stávající hadice 2 vysokotlaké ventily a foukal všechno zepředu a hlavně bych se mohl vrátit otevřením ventilů k původní verzi
Mě se to nelíbí
- ze spojených nádob vzniknou 2 izolované "měchy"
- tyto měchy potom pouze nahradí funkcí pružin, teoreticky by se dalo zjistit, jaký průběh tuhosti mají a nahradit je točenými
- vznikne TF, které bude mít místo 4 točených pružin nestandardní odpružení
- jizdní vlastnosti se díky chybějící "zpětné F - R" vazbě zhorší
- kdybych už s tím chtěl laborovat, tak bych dal na stávající hadice 2 vysokotlaké ventily a foukal všechno zepředu a hlavně bych se mohl vrátit otevřením ventilů k původní verzi
Mě se to nelíbí

MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
Re: Individuální nastaveni Hydragasu pro MGF
Taky me to napadlo jako lepsi varianta... Proste mit moznost si uzamknout preposteni.... Pricemz v jake poloze by se dalo nastavit prizvednutim na heveru 

-
- Příspěvky: 2384
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: Individuální nastaveni Hydragasu pro MGF
Ne na heveru normalne na rovine,ale je to pekna hloupost delat kazdy mech samostatne
,uz vidim jak nekomu to tak tlakuji a beham kolem auta jak blazen ,Mel jsem tu jednoho ktery mel vzadu jeden mech spatny neslo to natlakovat do idealniho nastaveni,novy nechtel at to prej vic natlakuji
,tak jsem mu rekl ze si kvuli nemu plnicku neznicim 



Re: Individuální nastaveni Hydragasu pro MGF
můžu se zeptat jestli někdo nemá v okolí Pardubic a Hradce možnost doplnění hydragasů?
díky
díky
Rover Mini 1275, MG Metro 1275
-
- Příspěvky: 2384
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: Individuální nastaveni Hydragasu pro MGF
Ja hydrogas plnim ale mas to ke me dal 

Re: Individuální nastaveni Hydragasu pro MGF
to rover100: prosim te a jak se to auto s tim chova? je to taky tak tvrde? nebo je to pohodlnejsi? a kupoval jsi primo toto? nebo jsi s tim uz auto koupil? diky za info