Na jaře se pánové ceny kabrioletů zásadně zvedají a to o dost.
Koukal jsem na mapu, to je až u francouzských hranic, vysoko ve švábsku....
tak 8,5 h jízdy z Brna
vypadá pěkně
MR2 nebo MGTF
- Austin
- Moderátor
- Příspěvky: 2288
- Registrován: ned zář 16, 2007 23:32
- Bydliště: Brno 602 770 206
- Kontaktovat uživatele:
Re: MR2 nebo MGTF
Austin Allegro 1.5 MKII 76, Austin Princess 2.0 OHC MKI 76, Rover 200 CVT 1.6 Twincam 99, Mini Cooper 1.3 97
Re: MR2 nebo MGTF
S MX5 jsem se honil v Buchlákách a jede to docela podobně jak MG
Jinak kamoš má v Hodoníně MR2 ale nějak mě to nechytlo, něco mi na ní chybí. Nevím co, ale za MG bych ji nevyměnil. 


MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
-
- Příspěvky: 218
- Registrován: ned kvě 06, 2012 19:40
Re: MR2 nebo MGTF
Dovolil bych se taky připojit k diskusi, teď po prodeji eFka jezdím v MX5 NBFL 1.8 a už se těším na návrat, zároveň jsem měl možnost krátce otestovat MR2 prvních 2 generací, 3. jsem nevyzkoušel. Zkušenosti bych shrnul takto:
MR2 - dobré auto, ale neuchvátilo, podvozek 2. generace je slušně vychytaný, motor jde pěkně a uložení uprostřed je znát, je to rozhodně +, horší to je s korozí u většiny kusů jak první, tak bohužel i druhé generace a cenou některých dílů
MX5 - výborné auto, které dovolí řidiči opravdové "prasárny", do zatáčky je možné vletět v podstatě v jakékoliv rychlosti a občas udělat výraznou jezdeckou chybu a přesto je vždy šance to podchytit a jet hodně rychle, 2. generace má z těchto 3 vozidel asi nejlepší interiér, přesto bych nejraději eFko s interiérem z MX5
eFko nemá cenu popisovat, podvozek špička, motor VVC je z mého pohledu asi nejlepší z výběru, díly v rozumné cenové hladině, pouze interiér a trochu design pokulhává
MR2 - dobré auto, ale neuchvátilo, podvozek 2. generace je slušně vychytaný, motor jde pěkně a uložení uprostřed je znát, je to rozhodně +, horší to je s korozí u většiny kusů jak první, tak bohužel i druhé generace a cenou některých dílů
MX5 - výborné auto, které dovolí řidiči opravdové "prasárny", do zatáčky je možné vletět v podstatě v jakékoliv rychlosti a občas udělat výraznou jezdeckou chybu a přesto je vždy šance to podchytit a jet hodně rychle, 2. generace má z těchto 3 vozidel asi nejlepší interiér, přesto bych nejraději eFko s interiérem z MX5
eFko nemá cenu popisovat, podvozek špička, motor VVC je z mého pohledu asi nejlepší z výběru, díly v rozumné cenové hladině, pouze interiér a trochu design pokulhává
Plnění hydragasu profesionální plnící stanicí včetně odsátí původní degradované kapaliny, poradenství při koupi MGF/TF (diagnostika, měření laku, komplexní prohlídky), nové plachty pro stažené střechy, výroba snižovacích čepů pro MGF atd. Praha - Beroun - Plzeň 720 343 775