Vrzání rozvodového řemenu VVC

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Vrzání rozvodového řemenu VVC

Příspěvek od J0hny » úte dub 08, 2014 20:43

už jsem několikrát slyšel o opotřebení řemenic rozvodů, proto jsem se ptal, kolik má motor (potažmo řemenice) najeto km...... :lol:
Odvrtej to a pak dáš novej šroub a natku zkusíš přilepit, nebo zkus šroubem točit a páčit kryt směrem ven, třeba se matka vykroutí ven z toho plastu a pak jí přilepíš z5
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2181
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Vrzání rozvodového řemenu VVC

Příspěvek od KDB » úte dub 08, 2014 22:26

Něco podobného uvažuju, komplikuje to, že to je šroub na spodní straně deklu - odvrtání odpadá....
Jedinej problém ohledně zadního rozvodu jsem našel praskání upevňovacích šroubů řemenic.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Vrzání rozvodového řemenu VVC

Příspěvek od J0hny » stř dub 09, 2014 21:40

No, tak ho zkus vyměnit samotnej a uvidíš za jak dlouho to začne :lol:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Odpovědět