cuká a dusí se
Re: cuká a dusí se
Zkusim ho sundet a vycistit benzinem. Pro jiatotu da se objednat tady v cr? Nemas pripadne odkaz kde?
-
- Příspěvky: 2384
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: cuká a dusí se
Mam skladem starsi funkcni
Re: cuká a dusí se
Napis mi tedy prosim kolik za nej. V tydnu zkusim rozebrat ten stavajici a podle stavu bych kupoval nebo ne
Diky moc
Diky moc
Re: cuká a dusí se
Tak mi to nedalo a ještě dneska jsem to rozebral. To servo byla dost zahnojene takže jsem ho vyčistil. co mě překvapilo je, že když jsem do toho ventilu zkusil fouknout bezproblemu jsem ho profoukl tzn v odpojeném stavu nebyl zavřený nebo nedolíhal. Je to správně?
Re: cuká a dusí se
Neřekl bych, že musí být úplně zavřený.
Jinak dost podstatné je to, že ta kovová čepička nesmí jít otočit - pozor ale, zkoušet jen jemně, protože je tam jen plastový zobáček, který to proti otočení jistí. Občas bývá ožvejkaný, čepičkou jde otočit a tím pádem ten mechanismus nemůže fungovat - tedy ventil se správně nevysouvá.
Takhle prasklá hadice to je klasika. Řekl bych, že by ještě prošlo ten roztržený kousek uříznout.
Jinak dost podstatné je to, že ta kovová čepička nesmí jít otočit - pozor ale, zkoušet jen jemně, protože je tam jen plastový zobáček, který to proti otočení jistí. Občas bývá ožvejkaný, čepičkou jde otočit a tím pádem ten mechanismus nemůže fungovat - tedy ventil se správně nevysouvá.
Takhle prasklá hadice to je klasika. Řekl bych, že by ještě prošlo ten roztržený kousek uříznout.
Re: cuká a dusí se
tak cepicka se netoci drzi pevně. Ja to tedy zítra prubnu a pojedu do práce efkem 

Re: cuká a dusí se
Tak to nepomohlo, ale aspoň zlepšilo. Když to nastane tak se nedusí tolik, ale otáčky se drží na volnoběh kolem 1300 - 1500ot/min
tak nevím.

Re: cuká a dusí se
tak ještě potenciometr na klapce....
Re: cuká a dusí se
chcel som zalozit novu temu ale vidim ze mam rovnaky problem. trha mi pri rozjazde presne ako pise kolega 1500-2500 ot. potom je to prec. vlhkostou to nebude parkujem v garazi niekedy to trha viac niekedy menej niekedy vobec. je to cudne:D vidim ze sviecky kable rozdelovac a palec nepomohli tak potom fakt skusit cievku. ja skusim tiez pozret z ebayu.
dnes mi to tak tak trhalo ako keby som sa ucil jazdit v autoskole, nemozes to byt nieco s palivom, regulator tlaku paliva?
dnes mi to tak tak trhalo ako keby som sa ucil jazdit v autoskole, nemozes to byt nieco s palivom, regulator tlaku paliva?
Re: cuká a dusí se
U kamaráda na vvc -ku to dělala plastova skrtici klapka pokud se auti ohralo deformovala se klapka a nedovírala (vysoke otáčky muselo se zatahnout za plyn pedal a padlo to ) vymena za hliníkovou a vse ok. 

MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno
Utržené sluchátko: 6088947sestsest
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz

http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno

Utržené sluchátko: 6088947sestsest
Re: cuká a dusí se
skusim spozorovat ale mne to trhalo aj pri studenom motore snad
ale hlinikova klapka je vacsia ci?
ale hlinikova klapka je vacsia ci?
Re: cuká a dusí se
Nemusí být větší... novější modely se dělaly už jen s hliníkovou klapkou a ta se dělala v cca třech rozměrech. Jaký rozměr seženeš je v podstatě jedno. Výrazný rozdíl to neudělá...
Re: cuká a dusí se
ako prvu kupim cievku nasiel som lacnu na ebay tak tu kupim a uvidime ci to bude robit dalej.
mne sa dusi aj na mieste ked je nastartovane, ked prilozim ruku k vyfuku tak trha ako keby vynechaval, ale ked som pozeral sviecky tak pali pekne
mne sa dusi aj na mieste ked je nastartovane, ked prilozim ruku k vyfuku tak trha ako keby vynechaval, ale ked som pozeral sviecky tak pali pekne
Re: cuká a dusí se
Ahoj,
neměl jsem na to teď moc času. Jsem na 90% přesvědčen že je to v klapce. Cívku vůbec neřeš. Sundal jsem celou klapku byla od mastnoty. Dle mě to bude spíš než klapka sama o sobě ten potenciometr na klapce. Potvrzuju to, že ve chvíli kdy to začne dělat pomůže jedna věc a to buď zastavit a ručně v motorovym prostoru (krásně tam sáhneš z kufru) naplno otevřít klapku. Případně když nemůžeš zastavit prošlápnout nb až na podlahu. Pak otáčky padnou a vše je ok.
neměl jsem na to teď moc času. Jsem na 90% přesvědčen že je to v klapce. Cívku vůbec neřeš. Sundal jsem celou klapku byla od mastnoty. Dle mě to bude spíš než klapka sama o sobě ten potenciometr na klapce. Potvrzuju to, že ve chvíli kdy to začne dělat pomůže jedna věc a to buď zastavit a ručně v motorovym prostoru (krásně tam sáhneš z kufru) naplno otevřít klapku. Případně když nemůžeš zastavit prošlápnout nb až na podlahu. Pak otáčky padnou a vše je ok.
- Přílohy
Re: cuká a dusí se
Ten humus je tam proto, že před klapku ústí přefuk z motoru. Tím se tam dostává mastnota a do ní se pak chytá jemný prach, který projde přes filtr. Je to běžná věc a čas od času se prostě hodí udělat očistu celého sacího traktu. Některé motory do sání hážou míň mastnoty, některé víc... pokud je jí nepřiměřeně mnoho, tak se to řeší olejovým odlučovačem (oil catch tank).