Specielně pro Trundu: velikost kufru

marvvin
Příspěvky: 218
Registrován: pát říj 19, 2007 14:21
Bydliště: praha vychod

Re: Specielně pro Trundu: velikost kufru

Příspěvek od marvvin » čtv bře 05, 2009 11:00

tak si porid oboji - ZT v kombiku a k tomu Fko, to je idealni kombinace ;)
MGF a vzpominka na 214Si ;), ted uz jen ty vzpominky ...

Tommi_82
Příspěvky: 6440
Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
Bydliště: Šumperk
Kontaktovat uživatele:

Re: Specielně pro Trundu: velikost kufru

Příspěvek od Tommi_82 » čtv bře 05, 2009 13:27

trunda: ted jsem nemyslel motorově dál ale cenově znatelně dál.

marvvin: jojo ideální kombinace jak důkladně vyprázdnit peněženku.
Dříve: 214 Si r.v. 1996 modrá met.
Obrázek
Dříve: 75 Tourer 2.0 CDT r.v. 04/2002 modrá met.(Royal blue)
Obrázek
Obrázek
Dříve: Mazda CX-7 2.3 DiSi Turbo 191 kW r.v. 2008
Obrázek
Nyní: Opel Zafira Tourer 2.0 CDTi 143 kW r.v. 2014
Obrázek

donutil
Příspěvky: 914
Registrován: pát zář 28, 2007 12:07
Bydliště: Mor.Třebová

Re: Specielně pro Trundu: velikost kufru

Příspěvek od donutil » čtv bře 05, 2009 14:10

marvvin píše:tak si porid oboji - ZT v kombiku a k tomu Fko, to je idealni kombinace ;)
F ko myslíš MGF,že jo.Tam kdosi psal že má pérování hydragas a to bych zase nechtěl.Ještě když jste nebyli na světě,měl jsem Austin Allegro.Bylo to na tu dobu vyjímečné auto,až na ten hydragas.Jak stárlo a ty gumy v tom pérování taky,člověk nikdy nevěděl kdy praskne.Stačilo najet do díry a bylo vymalováno.Mě prasklo asi dvakrát,musel jsem si vyrobit pumpu na dohustování kapaliny a dokonce jsem jeden hydragas rozřezal,vyměnil gumovou planžetu,udělal příruby a jezdil dál,ale zase v horní komoře bylo málo dusíku,tak to bylo tvrdý.Ale vy jste ještě plní elánu a rádi montujete tak proč ne.Jo,zdá se mě že MG TF má pružiny.Anebo kecám.(ale ne o hydragasech).

marvvin
Příspěvky: 218
Registrován: pát říj 19, 2007 14:21
Bydliště: praha vychod

Re: Specielně pro Trundu: velikost kufru

Příspěvek od marvvin » čtv bře 05, 2009 14:21

jo jo, mas pravdu, MGF ma hydragas a MGTF uz ma pruziny, a dej pokoj s praskanim podvozku, zkus poprat neco optimistictejsiho :)
MGF a vzpominka na 214Si ;), ted uz jen ty vzpominky ...

donutil
Příspěvky: 914
Registrován: pát zář 28, 2007 12:07
Bydliště: Mor.Třebová

Re: Specielně pro Trundu: velikost kufru

Příspěvek od donutil » čtv bře 05, 2009 14:26

To víš,stáří je opatrné.

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2181
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Specielně pro Trundu: velikost kufru

Příspěvek od KDB » čtv bře 05, 2009 17:01

Podle toho, co vidím, tak Hydragas v Fku při řádné údržbě nás ještě pár let trápit nemusí. Taky jsem zvažoval i tohle, kvůli větší komplikovanosti a náročnosti údržby....jenže Tfka jsou o tolik dražší, že se to na Hydragasu neproúdržbuje za hodně dlouho a od roku 2000 je v tom autě o hodný kus elektroniky víc a já se držím zásady, že jak má místo počítadla display , nebo plyn není ovládanej lankem, ale dálkově elektricky z Bruselu :mrgreen: , tak pryč od toho.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2181
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Specielně pro Trundu: velikost kufru

Příspěvek od KDB » čtv bře 05, 2009 17:12

Trundo, na Tvým místě bych si na nejbližším meetingu ozkoušel jak Fko, tak 75 a uvidíš, kam Tě to potáhne.
Mě osobně se kombinace 416 Tourer (v krásný bílý barvě) a eFka velmi zamlouvá. I pragmaticky : do labutky jsi nasypal hromadu jásalek a auto máš kupě na dlouhý kilometry. 75 je řádově složitější a náročnější na údrbu - 416 je vcelku jednoduchý a nenáročný auto. Nehledě na to , že ceny 75 poletěj ještě dolu, kdežto u eFka si myslím, že se cena bude držet.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Specielně pro Trundu: velikost kufru

Příspěvek od Trunda » čtv bře 05, 2009 18:08

Tak tak Karle... uvidim...
Donutil: no to ja si pamatuju docela dobre, ze se kdosi po dedine prohanel austinem :-) Vzdycky sem cumel co to je za faro... nj,znal jsem jen skodarny a nic vic :-) Mate ho jeste porad ve stodole?
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

donutil
Příspěvky: 914
Registrován: pát zář 28, 2007 12:07
Bydliště: Mor.Třebová

Re: Specielně pro Trundu: velikost kufru

Příspěvek od donutil » čtv bře 05, 2009 20:10

Ne,ne vyměnil jsem ho za běžky.

donutil
Příspěvky: 914
Registrován: pát zář 28, 2007 12:07
Bydliště: Mor.Třebová

Re: Specielně pro Trundu: velikost kufru

Příspěvek od donutil » čtv bře 05, 2009 20:11

P.S. ale nevím kdy jsi se čuměl.Prvního jsem měl v r.84 a byl červenej.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Specielně pro Trundu: velikost kufru

Příspěvek od Trunda » čtv bře 05, 2009 20:35

Aha.... tak toho cervenyho nepamatuju... to jsem se narodil :-) Ale toho zlatyho si pamatuju... a prave ze jsme byli s tatou kdysi u vas nahore... uz nevim proc... a ze jsem ve stodole videl toho zlatyho, tak se mi rozzarili ocicka :-) Uz byl teda pekne rezaty....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět