Řízení MGF

Uživatelský avatar
roman_mg
Příspěvky: 584
Registrován: pát dub 24, 2009 12:11
Bydliště: Hodonín, JM

Re: Řízení MGF

Příspěvek od roman_mg » ned dub 04, 2010 21:27

Ahojte kluci :)
Takže HG vpředu a vzadu NEJDE zaměnit tady je důvod : http://www.mgfcar.de/hydragas/compare.htm.
Angláni píšou, že servis by měl mít laserovou geometrii na všechny 4 kola.
A taky porovnat hodnoty z RAVE s tim, co mají někde v počítači. Už se mi stalo, že tam měli sice hodnoty pro MGF ale teda jinačí, podstatně. Pořád čekam od MGF Centre jejich nastavení, jsou líní jak vši :)
Já jsem spadl taky cca o 2 cm od podzimu, je to hlavně vidět na heveru, který nenacpu pod auto. Takže asi normálka.
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt

Uživatelský avatar
Nowátor
Příspěvky: 75
Registrován: úte pro 18, 2007 21:27
Bydliště: Opava

Re: Řízení MGF

Příspěvek od Nowátor » pon dub 05, 2010 19:42

Díky moc za informace.
Na středu si chci domluvit laser, tak uvidím, co mi naměří a co budou chtít nastavit za hodnoty.

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2181
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Řízení MGF

Příspěvek od KDB » úte dub 06, 2010 22:33

Podle toho, co jsem našel, je rozdíl v protikusu kolíku, který je v jednotce, ale ten se dá podle všeho vyměnit.
Tlak dusíku v horní polokouli je pravděpodobně stejný (2172 kN / m 2)
Dokonce jsem našel i odkaz na někoho, kdo to už realizoval. Uvidím až mi přijdou, snad se mi podaří najít čas na experiment....přinejhorším někdo musí ukázat ty slepé cesty :mrgreen:
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
Nowátor
Příspěvky: 75
Registrován: úte pro 18, 2007 21:27
Bydliště: Opava

Re: Řízení MGF

Příspěvek od Nowátor » čtv dub 08, 2010 20:48

Takže co mi naměřili:
(po seřízení / před seřízením / toleranční rozsah)

Vpředu vlevo:
- odklon: -1°41´ / -1°42´ / -1°00´až 0°00´
- záklon: 4°51´/ 4°50´ / 4°06´až 6°06´
- sbíhavost: -0°11´ / 0°02´ / -0°13´až -0°07´
- příklon: 12°05´ / 12°09´ / 10°40´až 12°40´
- sklon: 10°25´ / 10°27´ / 9°40´až 12°40´
- diferenční úhel: -1°54´ / -1°59´
Vpředu vpravo:
- odklon: -1°02´ / -1°09´ / -1°00´až 0°00´
- záklon: 5°35´/ 5°48´ / 4°06´až 6°06´
- sbíhavost: -0°101´ / -0°01´ / -0°13´až -0°07´
- příklon: 12°10´ / 12°13´ / 10°40´až 12°40´
- sklon: 11°08´ / 11°04´ / 9°40´až 12°40´
- diferenční úhel: -1°25´ / -1°26

Vpředu: příčný (L k P) odklon: -0°39´ / -0°33´ / -1°00´až 1°00´
Vpředu: příčný (L k P) záklon: -0°44´ / -0°58´
Vpředu: celková sbíhavost: -0°21´ / 0°00´ / -0°26´až -0°14´

Vzadu vlevo:
- odklon: -2°06´ / -2°13´ / -1°30´až -0°30´
- sbíhavost: 0°11´ / 0°27´ / 0°07´až 0°13´
Vzadu vlevo:
- odklon: -2°00´ / -2°05´ / -1°30´až -0°30´
- sbíhavost: 0°09´ / 0°08´ / 0°07´až 0°13´

Vzadu: celková sbíhavost: 0°20´ / 0°35´ / 0°14´až 0°26´
Vzadu: úhel jízdní osy: 0°01´/ 0°09´ / -0°06´až 0°06´

Odpovědět