Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)
Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)
Super jinak tps nemohl fungovat kdyz jsme ho odpojili ...musi se slusnout 2 a 3 pin pak jena ecu nula.
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno
Utržené sluchátko: 6088947sestsest
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz

http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno

Utržené sluchátko: 6088947sestsest
Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)
Nechci to zakřiknout, ale vypadá to, že jsem skončil. Volnoběh už volnoběhuje tak, jak má.
Jste přátelé a kamarádi zvědaví ?
Opravdu ?
Tak já to teda řeknu.
Vyhřáté piny na červené samici, která leze do červeného samce na ECU (spodní konektor). A je to venku
Když to bylo studené, tak piny jakž takž držely. Když se to zahřálo, tak zapracovala naše stará dobrá fyzika a piny se roztáhly. A vzhledem k tomu, že na červeném konektoru je řízení motorků sytiče, tak prostě některý zamotorkoval.
Takže všechny piny ven, trošku stlačit a zpátky. Preventivně jsem to udělal i na černém konektoru.
Zítra to půjdu zkusit, ale vypadá to tak, že toto je řešení celého problému.
A je to
Jste přátelé a kamarádi zvědaví ?


Vyhřáté piny na červené samici, která leze do červeného samce na ECU (spodní konektor). A je to venku

Když to bylo studené, tak piny jakž takž držely. Když se to zahřálo, tak zapracovala naše stará dobrá fyzika a piny se roztáhly. A vzhledem k tomu, že na červeném konektoru je řízení motorků sytiče, tak prostě některý zamotorkoval.

Takže všechny piny ven, trošku stlačit a zpátky. Preventivně jsem to udělal i na černém konektoru.
Zítra to půjdu zkusit, ale vypadá to tak, že toto je řešení celého problému.
A je to

MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)
Az tak? ... no potes koste 

Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)
Až tak 

MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)
AŽ TAK Ondro
Takže to pomohlo, ale i tak po vytočení hodně vysoko zase 1400 RPM. Tak jsem rozdělal bazmek na kterém je ECU, znovu vyndal a prostříkal konektory, proletoval zem, celé to naházel k motoru (bez držáku) a zatím, zatím to vypadá dobře. I když jsem hýbal se všema konektorama, bouchal na ECU a klel, tak zatím OK. Poskládal jsem to, zítra uvidíme. Prostě je někde blbý kontakt. Ale který ?

Takže to pomohlo, ale i tak po vytočení hodně vysoko zase 1400 RPM. Tak jsem rozdělal bazmek na kterém je ECU, znovu vyndal a prostříkal konektory, proletoval zem, celé to naházel k motoru (bez držáku) a zatím, zatím to vypadá dobře. I když jsem hýbal se všema konektorama, bouchal na ECU a klel, tak zatím OK. Poskládal jsem to, zítra uvidíme. Prostě je někde blbý kontakt. Ale který ?

MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)
Hledej Smudlo
.... Tyhle problemy jsou vzdycky na palicu.... Asi zkouset konektor po konektoru repasovat....

Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)
Uááá 
Takže chyba zůstává, celé to směřuje k výměně kabeláže motoru (náhodou mám jednu v regále)
Dneska mi při prudkém sešlápnutí plynu problikával indikátor teploty oleje, byť byl na 120 stupních. Po zastavení a resetu TPS to přestalo. Nechápu. Prostě se mi něco děje v elektrice. Dík Trundo, vlil jsi mi optimismus do žil, to bude hezká zima
No tak to zas rozdělám. Celé. Do šroubku. A sundám i čepičky z ventilků.
Další kačenka co vyplavala na povrch je ta, že předchozí majitel umně nahradil (patrně po sešrotování předku) servo MG servem z VW (patrně Golf). Že já jsem tu haubnu před Dendym otevíral
A že jsem na to nedošel sám (v životě by mě to nenapadlo, že lidová tvořivost se může ubírat i tímto směrem).

Takže chyba zůstává, celé to směřuje k výměně kabeláže motoru (náhodou mám jednu v regále)

Dneska mi při prudkém sešlápnutí plynu problikával indikátor teploty oleje, byť byl na 120 stupních. Po zastavení a resetu TPS to přestalo. Nechápu. Prostě se mi něco děje v elektrice. Dík Trundo, vlil jsi mi optimismus do žil, to bude hezká zima

No tak to zas rozdělám. Celé. Do šroubku. A sundám i čepičky z ventilků.
Další kačenka co vyplavala na povrch je ta, že předchozí majitel umně nahradil (patrně po sešrotování předku) servo MG servem z VW (patrně Golf). Že já jsem tu haubnu před Dendym otevíral

MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)
Ale jdi, nemůžeš se mu divit ... přece nebude shánět servo do MG, vždyť by to mohlo stát peníze, když má soused doma taky servo
Ono se to nějak napasuje.

Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)
Napasovalo
Dokonce to jakž takž funguje 


MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)


Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)
roman_mg píše:Uááá
Takže chyba zůstává, celé to směřuje k výměně kabeláže motoru (náhodou mám jednu v regále)![]()
Dneska mi při prudkém sešlápnutí plynu problikával indikátor teploty oleje, byť byl na 120 stupních. Po zastavení a resetu TPS to přestalo. Nechápu. Prostě se mi něco děje v elektrice. Dík Trundo, vlil jsi mi optimismus do žil, to bude hezká zima![]()
No tak to zas rozdělám. Celé. Do šroubku. A sundám i čepičky z ventilků.
Další kačenka co vyplavala na povrch je ta, že předchozí majitel umně nahradil (patrně po sešrotování předku) servo MG servem z VW (patrně Golf). Že já jsem tu haubnu před Dendym otevíralA že jsem na to nedošel sám (v životě by mě to nenapadlo, že lidová tvořivost se může ubírat i tímto směrem).
Ne puvodni majitel to chtel vylepsit (tuning) na co nejake Anglicke kdyz ma ve stodola unsere Deutschen, JA??


MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno
Utržené sluchátko: 6088947sestsest
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz

http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno

Utržené sluchátko: 6088947sestsest
Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)
Ja ja naturlich, deutsche ist besser 

MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)
Dendy, nemáš někde kopii té stránky v historii, ta stránka zmizelaroman_mg píše:Teď jsem vyměnil TPS byl se projet, a otáčky se na 1400 nezvýšily ale furt jsou vysoko cca 900. ALE na emisích v květnu 2010 byly 890 takže v podstatě zůstaly stejné.
Dendy tady je spousta zajímavostí : http://homepage.swissonline.ch/TomsSeve ... n2/Map.htm
Já to vidím tak, že zajedu na TB a uvidím. Teda, když se to bude opakovat.
K té sahaře nevim, mě se zapíná taky, ale až když mi přeleze teplota přes půlku, už se mi to párkrát stalo![]()
No uvidíme zítra

MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)
vystracham ji mam ji stazenou
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno
Utržené sluchátko: 6088947sestsest
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz

http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno

Utržené sluchátko: 6088947sestsest