Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)

Uživatelský avatar
Dendy
Příspěvky: 247
Registrován: ned zář 30, 2007 22:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)

Příspěvek od Dendy » pon zář 26, 2011 12:00

Super jinak tps nemohl fungovat kdyz jsme ho odpojili ...musi se slusnout 2 a 3 pin pak jena ecu nula.
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz :-)
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno :-)
Utržené sluchátko: 6088947sestsest

Uživatelský avatar
roman_mg
Příspěvky: 584
Registrován: pát dub 24, 2009 12:11
Bydliště: Hodonín, JM

Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)

Příspěvek od roman_mg » pát zář 30, 2011 21:26

Nechci to zakřiknout, ale vypadá to, že jsem skončil. Volnoběh už volnoběhuje tak, jak má.
Jste přátelé a kamarádi zvědaví ? :shock: Opravdu ? :?: Tak já to teda řeknu.
Vyhřáté piny na červené samici, která leze do červeného samce na ECU (spodní konektor). A je to venku :lol:
Když to bylo studené, tak piny jakž takž držely. Když se to zahřálo, tak zapracovala naše stará dobrá fyzika a piny se roztáhly. A vzhledem k tomu, že na červeném konektoru je řízení motorků sytiče, tak prostě některý zamotorkoval. msm:
Takže všechny piny ven, trošku stlačit a zpátky. Preventivně jsem to udělal i na černém konektoru.
Zítra to půjdu zkusit, ale vypadá to tak, že toto je řešení celého problému.
A je to car::
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)

Příspěvek od Trunda » pát zář 30, 2011 21:56

Az tak? ... no potes koste :-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
roman_mg
Příspěvky: 584
Registrován: pát dub 24, 2009 12:11
Bydliště: Hodonín, JM

Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)

Příspěvek od roman_mg » pát zář 30, 2011 22:19

Až tak :-D
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6977
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)

Příspěvek od AnderN » sob říj 01, 2011 9:35

Hezké ... :-D
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
roman_mg
Příspěvky: 584
Registrován: pát dub 24, 2009 12:11
Bydliště: Hodonín, JM

Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)

Příspěvek od roman_mg » pon říj 03, 2011 23:07

AŽ TAK Ondro :D
Takže to pomohlo, ale i tak po vytočení hodně vysoko zase 1400 RPM. Tak jsem rozdělal bazmek na kterém je ECU, znovu vyndal a prostříkal konektory, proletoval zem, celé to naházel k motoru (bez držáku) a zatím, zatím to vypadá dobře. I když jsem hýbal se všema konektorama, bouchal na ECU a klel, tak zatím OK. Poskládal jsem to, zítra uvidíme. Prostě je někde blbý kontakt. Ale který ? vzek:
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)

Příspěvek od Trunda » úte říj 04, 2011 7:11

Hledej Smudlo :-D .... Tyhle problemy jsou vzdycky na palicu.... Asi zkouset konektor po konektoru repasovat....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
roman_mg
Příspěvky: 584
Registrován: pát dub 24, 2009 12:11
Bydliště: Hodonín, JM

Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)

Příspěvek od roman_mg » čtv říj 06, 2011 23:13

Uááá vzek:
Takže chyba zůstává, celé to směřuje k výměně kabeláže motoru (náhodou mám jednu v regále) :-D
Dneska mi při prudkém sešlápnutí plynu problikával indikátor teploty oleje, byť byl na 120 stupních. Po zastavení a resetu TPS to přestalo. Nechápu. Prostě se mi něco děje v elektrice. Dík Trundo, vlil jsi mi optimismus do žil, to bude hezká zima :-D
No tak to zas rozdělám. Celé. Do šroubku. A sundám i čepičky z ventilků.
Další kačenka co vyplavala na povrch je ta, že předchozí majitel umně nahradil (patrně po sešrotování předku) servo MG servem z VW (patrně Golf). Že já jsem tu haubnu před Dendym otevíral :D A že jsem na to nedošel sám (v životě by mě to nenapadlo, že lidová tvořivost se může ubírat i tímto směrem).
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6977
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)

Příspěvek od AnderN » čtv říj 06, 2011 23:21

Ale jdi, nemůžeš se mu divit ... přece nebude shánět servo do MG, vždyť by to mohlo stát peníze, když má soused doma taky servo :D Ono se to nějak napasuje.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Uživatelský avatar
roman_mg
Příspěvky: 584
Registrován: pát dub 24, 2009 12:11
Bydliště: Hodonín, JM

Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)

Příspěvek od roman_mg » čtv říj 06, 2011 23:51

Napasovalo :D Dokonce to jakž takž funguje :-D
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)

Příspěvek od Trunda » pát říj 07, 2011 9:07

:lol: .... no ty si uzivas... hlavne vydrzet ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Dendy
Příspěvky: 247
Registrován: ned zář 30, 2007 22:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)

Příspěvek od Dendy » pát říj 07, 2011 20:46

roman_mg píše:Uááá vzek:
Takže chyba zůstává, celé to směřuje k výměně kabeláže motoru (náhodou mám jednu v regále) :-D
Dneska mi při prudkém sešlápnutí plynu problikával indikátor teploty oleje, byť byl na 120 stupních. Po zastavení a resetu TPS to přestalo. Nechápu. Prostě se mi něco děje v elektrice. Dík Trundo, vlil jsi mi optimismus do žil, to bude hezká zima :-D
No tak to zas rozdělám. Celé. Do šroubku. A sundám i čepičky z ventilků.
Další kačenka co vyplavala na povrch je ta, že předchozí majitel umně nahradil (patrně po sešrotování předku) servo MG servem z VW (patrně Golf). Že já jsem tu haubnu před Dendym otevíral :D A že jsem na to nedošel sám (v životě by mě to nenapadlo, že lidová tvořivost se může ubírat i tímto směrem).


Ne puvodni majitel to chtel vylepsit (tuning) na co nejake Anglicke kdyz ma ve stodola unsere Deutschen, JA?? msm: msm:
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz :-)
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno :-)
Utržené sluchátko: 6088947sestsest

Uživatelský avatar
roman_mg
Příspěvky: 584
Registrován: pát dub 24, 2009 12:11
Bydliště: Hodonín, JM

Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)

Příspěvek od roman_mg » pon říj 10, 2011 23:16

Ja ja naturlich, deutsche ist besser :lol:
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt

Uživatelský avatar
roman_mg
Příspěvky: 584
Registrován: pát dub 24, 2009 12:11
Bydliště: Hodonín, JM

Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)

Příspěvek od roman_mg » úte říj 18, 2011 0:15

roman_mg píše:Teď jsem vyměnil TPS byl se projet, a otáčky se na 1400 nezvýšily ale furt jsou vysoko cca 900. ALE na emisích v květnu 2010 byly 890 takže v podstatě zůstaly stejné.
Dendy tady je spousta zajímavostí : http://homepage.swissonline.ch/TomsSeve ... n2/Map.htm
Já to vidím tak, že zajedu na TB a uvidím. Teda, když se to bude opakovat.
K té sahaře nevim, mě se zapíná taky, ale až když mi přeleze teplota přes půlku, už se mi to párkrát stalo :-D
No uvidíme zítra
Dendy, nemáš někde kopii té stránky v historii, ta stránka zmizela vzek: Díky.
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt

Uživatelský avatar
Dendy
Příspěvky: 247
Registrován: ned zář 30, 2007 22:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Volnoběh 1400 RPM a trošku bez brzd :)

Příspěvek od Dendy » úte říj 18, 2011 22:41

vystracham ji mam ji stazenou
MGF 1,8 Trophy 160 and Jaguar X-Type estate 3.0l V6 MT 4x4, Range Rover l322 4,4
nerezové svody 4_2_1 Janspeead + tlumic TT/MK4, TrotB = 52mm, Sani GreenFilter
Powerflex ...nakoupeno ceka na montaz :-)
http://moje.auto.cz/Dendy/stribrnak.html
Lidi o mě říkaji že jsem flegmatik......hm je mi to nejak jedno :-)
Utržené sluchátko: 6088947sestsest

Odpovědět